Pažnja: Sadržaj ove stranice je dio arhivskog sadržaja i odnosi se na prethodne sazive Vlade Crne Gore. Moguće je da su informacije zastarjele ili nerelevantne.
Arhiva

PREDUZETNIČKO UČENJE

Objavljeno: 01.09.2011. 10:53

U Zavodu za školstvo je 30. avgusta 2011. godine održana radionica za škole koje su uključene u pilot projekat „Preduzetna škola“. Projektom je obuhvaćeno po četiri osnovne škole iz 8 zemalja Jugoistočne Evrope: Albanije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Kosova, Makedonije, Crne Gore, Srbije i Turske. Crnu Goru predstavljaju sljedeće osnovne škole: „Oktoih“ iz Podgorice, „Milija Nikčević“ iz Nikšića, „Veljko Drobnjaković“ iz Risna i „Srbija“ iz Bara. Projekat je finansiran od strane EU, a za njegovu realizaciju je zadužen Centar za preduzetničko učenje Jugoistočne Evrope (SEECEL). Koordinatorka projekta za Crnu Goru je Lola Radulović savjetnica za edukaciju u Direkciji za razvoj malih i srednjih preduzeća.

Prisutne je pozdravila Marija Iličković, pomoćnica direktora Direkcije za razvoj malih i srednjih preduzeća. Radionicu su vodile – Efka Heder, direktorica SEECEL i – Maja Ljubić, pomoćnica direktora SEECEL-a koje su upoznale nastavnike/nastavnice i direktore/direktorke osnovnih škola, kao i predstavnike Filozofskog fakulteta iz Nikšića i Univerziteta Donja Gorica, koji su takođe prisustvovali radionici, sa političkim okvirom EU, metodologijom i ciljevima razvijanja preduzetničkog učenja kao ključne kompetencije, kao i o zadacima i značaju faze pilotiranja.

Pilot škole će imati važnu ulogu u strateškom razvoju preduzetničkog učenja na nacionalnom nivou. Tokom ove školske godine svaka škola će pilotirati po jednu od sljedećih oblasti: jezik, društvene nauke, prirodne nauke i umjetničku grupu predmeta. Po završetku pilot faze škole će dobiti sertifikat Međunarodne preduzetne škole. Od škola se očekuje da u narednom periodu razvijaju sistem doživotnog preduzetničkog učenja u svojoj lokalnoj zajednici, kao i da stimulišu dalji razvoj preduzetničkog učenja na nacionalnom nivou.

Da li vam je sadržaj ove stranice bio od koristi?