- Vlada Crne Gore
Zavod za školstvo SEECEL u posjeti Zavodu za školstvo
Pažnja: Sadržaj ove stranice je dio arhivskog sadržaja i odnosi se na prethodne sazive Vlade Crne Gore. Moguće je da su informacije zastarjele ili nerelevantne.
Arhiva
SEECEL u posjeti Zavodu za školstvo
Objavljeno: 31.03.2014. • 14:57
Zavod za školstvo posjetile su predstavnice Regionalnog centara za razvoj preduzetničkih kompetencija za zemlje Jugoistočne Evrope (SEECEL), direktorica Efka Heder i pomoćnice direktora Maja Ljubić i Sandra Rončević. Tokom posjete razgovaralo se o modalitetima za unapređivanje izučavanja preduzetniočkog učenja kao ključne kompetencije u osnovnim školama i gimnazijama.
Direktor Zavoda za školstvo, Pavle Goranović, ukazao je na značaj pilot projekta „Preduzetna škola“ kojim su bile obuhvaćene četiri osnovne škole iz Crne Gore.
Tokom razvijanja sistema cjeloživotnog preduzetničkog učenja, u kome je preduzetništvo ključna kompetencija, velikim dijelom smo se oslanjali na iskustva iz ovog projekta, dok njegovo širenje uključivanjem četiri nove osnovne škole i gimnazije predstavlja dodatnu podršku našim aktivnostima na polju preduzetničkog učenja.
Direktorica SEECEL-a, gospođa Efka Heder, pohvalila je značajan napredak Crne Gore i obećala dodatnu stručnu pomoć i podršku.
Direktor Zavoda za školstvo, Pavle Goranović, ukazao je na značaj pilot projekta „Preduzetna škola“ kojim su bile obuhvaćene četiri osnovne škole iz Crne Gore.
Tokom razvijanja sistema cjeloživotnog preduzetničkog učenja, u kome je preduzetništvo ključna kompetencija, velikim dijelom smo se oslanjali na iskustva iz ovog projekta, dok njegovo širenje uključivanjem četiri nove osnovne škole i gimnazije predstavlja dodatnu podršku našim aktivnostima na polju preduzetničkog učenja.
Direktorica SEECEL-a, gospođa Efka Heder, pohvalila je značajan napredak Crne Gore i obećala dodatnu stručnu pomoć i podršku.
Vezani članci:
Onlajn sastanak predstavnika CIDREE 17.02.2025.
Timski rad i saradničko učenje 19.02.2025.
Da li vam je sadržaj ove stranice bio od koristi?