- Vlada Crne Gore
Zavod za školstvo POBOLJŠANJE ČITALAČKE PISMENOSTI
Pažnja: Sadržaj ove stranice je dio arhivskog sadržaja i odnosi se na prethodne sazive Vlade Crne Gore. Moguće je da su informacije zastarjele ili nerelevantne.
Arhiva
POBOLJŠANJE ČITALAČKE PISMENOSTI
Objavljeno: 02.12.2016. • 09:56
Predstavljanje rezultata istraživanja u sklopu programa „Poboljšanje čitalačke pismenosti putem poboljšanja kvaliteta procesa savladavanja čitanja i pisanja u I ciklusu osnovnoškolskog obrazovanja“ održano je 29. novembra 2016. godine u Zavodu za školstvo, a učesnici skupa su bili predstavnici stručnih službi i aktiva razredne nastave osnovnih škola učesnica Programa koji realizuje Zavod za školstvo uz podršku UNICEF-a.
Tim koji realizuje Program: „Poboljšanje čitalačke pismenosti putem poboljšanja kvaliteta procesa savladavanja čitanja i pisanja u I ciklusu osnovnoškolskog obrazovanja“ (psiholog, pedagog, učitelj i logoped) predstavio je: rezultate procjene karakteristika predčitalačkih vještina u I razredu, čitalačkih vještina u II razredu i pisanja u III razredu, rezultate učenika na interno-eksternoj provjeri znanja, dao zaključke i preporuke za dalji rad.
Cilj Programa je osavremenjavanje i unaprijeđenje metoda rada kako bi nastavnici reorganizovali nastavu u cilju poboljšanja kompetencija učenika.
Čitanje i pisanje su jezičke vještine na kojima se temelji obrazovanje. U Crnoj Gori proces opismenjavanja sistemski započinje polaskom u školu, na uzrastu od 6 godina, razvija se i traje tokom cijelog života pojedinca. Pravilno postavljena početna nastava čitanja i pisanja uspjeh je za savladavanje ostalih nastavnih predmeta tokom cjelokupnog školovanja učenika.
Tim koji realizuje Program: „Poboljšanje čitalačke pismenosti putem poboljšanja kvaliteta procesa savladavanja čitanja i pisanja u I ciklusu osnovnoškolskog obrazovanja“ (psiholog, pedagog, učitelj i logoped) predstavio je: rezultate procjene karakteristika predčitalačkih vještina u I razredu, čitalačkih vještina u II razredu i pisanja u III razredu, rezultate učenika na interno-eksternoj provjeri znanja, dao zaključke i preporuke za dalji rad.
Cilj Programa je osavremenjavanje i unaprijeđenje metoda rada kako bi nastavnici reorganizovali nastavu u cilju poboljšanja kompetencija učenika.
Čitanje i pisanje su jezičke vještine na kojima se temelji obrazovanje. U Crnoj Gori proces opismenjavanja sistemski započinje polaskom u školu, na uzrastu od 6 godina, razvija se i traje tokom cijelog života pojedinca. Pravilno postavljena početna nastava čitanja i pisanja uspjeh je za savladavanje ostalih nastavnih predmeta tokom cjelokupnog školovanja učenika.
Vezani članci:
Radna posjeta Ljubljani 22.11.2024.
Timska nastava 22.11.2024.
Priznanje za organizaciju HIPPO takmičenja 22.11.2024.
Da li vam je sadržaj ove stranice bio od koristi?