- Vlada Crne Gore
Ministarstvo prosvjete, nauke i inovacija Objavljena Eurydice publikacija „Organizacija škol...
Pažnja: Sadržaj ove stranice je dio arhivskog sadržaja i odnosi se na prethodne sazive Vlade Crne Gore. Moguće je da su informacije zastarjele ili nerelevantne.
Arhiva
Objavljena Eurydice publikacija „Organizacija školskog vremena u Evropi: Osnovno i opšte srednje obrazovanje 2020/21“
Objavljeno: 28.09.2020. • 18:00 Autor: PR služba Ministarstva prosvjete
Kako je školska godina organizovana širom Evrope? Eurydice Izveštaj o organizaciji školskog vremena odgovara na ovo specifično pitanje. Izvještaj sadrži nacionalne podatke o dužini školske godine, datumima početka i završetka školske godine, vremenu i dužini školskih raspusta i broju školskih dana. Uprkos nekim razlikama, zemlje pokazuju mnogo sličnosti u pogledu strukture svojih školskih kalendara. Da li ste znali da su Danska i Finska države u kojima školska godina najranije počinje? Što se tiče broja školskih dana, on varira između 165 dana u Albaniji i 200 dana u Danskoj i Italiji.
Generalno, broj školskih dana je isti u osnovnom i srednjem obrazovanju, ali ima nekoliko izuzetaka: u Francuskoj i Albaniji (oba u višem srednjem obrazovanju), Grčkoj (u srednjoškolskom obrazovanju su uključeni dani i ispitni dani), dok, na primjer, u Rumuniji i Srbiji broj školskih dana je veći u srednjem nego u osnovnom obrazovanju.
Te ključne tačke i mnoge druge ilustrovane su uporednim podacima. Informacije su dostupne za 38 zemalja koje pokrivaju i osnovno i opšte srednje obrazovanje i učestvuju u EU Erasmus + programu (27 država članica, Ujedinjeno Kraljevstvo, Albanija, Bosna i Hercegovina, Švajcarska, Island, Lihtenštajn, Crna Gora, Sjeverna Makedonija, Norveška, Srbija i Turska).
Izvještaj na engleskom jeziku možete preuzeti na sljedećoj web stranici: https://eacea.ec.europa.eu/national-policies/eurydice/content/organisation-school-time-europe-primary-and-general-secondary-education-202021_en
Generalno, broj školskih dana je isti u osnovnom i srednjem obrazovanju, ali ima nekoliko izuzetaka: u Francuskoj i Albaniji (oba u višem srednjem obrazovanju), Grčkoj (u srednjoškolskom obrazovanju su uključeni dani i ispitni dani), dok, na primjer, u Rumuniji i Srbiji broj školskih dana je veći u srednjem nego u osnovnom obrazovanju.
Te ključne tačke i mnoge druge ilustrovane su uporednim podacima. Informacije su dostupne za 38 zemalja koje pokrivaju i osnovno i opšte srednje obrazovanje i učestvuju u EU Erasmus + programu (27 država članica, Ujedinjeno Kraljevstvo, Albanija, Bosna i Hercegovina, Švajcarska, Island, Lihtenštajn, Crna Gora, Sjeverna Makedonija, Norveška, Srbija i Turska).
Izvještaj na engleskom jeziku možete preuzeti na sljedećoj web stranici: https://eacea.ec.europa.eu/national-policies/eurydice/content/organisation-school-time-europe-primary-and-general-secondary-education-202021_en
Tagovi
Vezani članci:
Obavezno obrazovanje u Evropi 2022/2023 31.10.2022.
Organizacija akademske godine u Evropi 2022/2023 02.11.2022.
Informatičko obrazovanje u školi u Evropi 02.11.2022.
Da li vam je sadržaj ove stranice bio od koristi?