Saopštenje sa 29. sjednice Vlade Crne Gore

Objavljeno: 17.05.2024. 14:41 Autor: Služba za odnose s javnošću Vlade Crne Gore
Ovaj članak sadrži listu dokumenata

Vlada je, na danas održanoj 29. sjednici kojom je predsjedavao premijer mr Milojko Spajić, utvrdila Predlog Zakona o lobiranju kojim se uređuju uslovi i način obavljanja djelatnosti, pravila i druga pitanja od značaja za lobiranje. Razlog donošenja Zakona je usaglašavanje sa najboljim međunarodnim iskustvima i praksama u cilju propisivanja najboljih normativnih rješenja za sprečavanje nedozvoljenih uticaja u postupcima donošenja propisa i drugih opštih akata, ali i sprečavanja potencijalne korupcije, podizanja transparentnosti rada institucija i efikasnog sprovođenja Zakona u praksi. Predloženim zakonom se, prije svega, promoviše načelo javnosti, princip integriteta i izbjegavanje sukoba interesa. Posebno se naglašava javnost, odnosno otvorenost ovog postupka, čime se promoviše princip transparentnosti i dostupnosti informacija za sve zainteresovane pojedince u odnosu na obavljanje djelatnosti lobiranja. Načelo javnosti, sa jedne strane, štiti službenike koji odlučuju u zakonodavnim i izvršnim organima od sumnjivih pritisaka, a, sa druge strane, omogućava lobistima zakonito i legitimno posredovanje u ostvarivanju njihovih interesa kod predstavnika zakonodavne i izvršne vlasti u postupcima odlučivanja. Kao važna načela za obavljanje lobiranja određena su i načela povjerljivosti, dužnosti da se obezbijedi tačnost i autentičnost informacija i slično, kao i da je lobista dužan da poštuje princip integriteta i izbjegava sukob interesa.

Utvrđen je Predlog zakona o izmjeni i dopuni Zakonika o krivičnom postupku. Predložena rješenja omogućuju da se dokaz koji je izveden u skladu sa statutom i pravilima postupka i dokazima Međunarodnog krivičnog suda i Međunarodnog rezidualnog mehanizma može koristiti u krivičnom postupku u Crnoj Gori, čime se rješavaju problemi Specijalnog državnog tužilaštva kada je riječ o postupanju u predmetima ratnih zločina. Predlogom zakona će se omogućiti pribavljanje dokaza relevantnih za donošenje odluka u predmetima u kojima postupa Specijalno državno tužilaštvo, a koje dokaze usljed protoka vremena od predmetnih događaja do danas ne može na drugačiji način pribaviti. Intenziviranje rada u predmetima ratnih zločina na teritoriji bivše SFRJ, u cilju utvrđivanja identiteta i krivičnog gonjenja učinilaca ovih krivičnih djela, je jedan od prioriteta rada crnogorske državne tužilačke organizacije.

Vlada je donijela Strategiju reforme pravosuđa 2024-2027, sa Akcionim planom za period 2024 – 2025. godine. S obzirom na to da usvajanje i efikasno sprovođenje ovog strateškog dokumenta ima veliku važnost za integracioni proces Crne Gore u Evropsku uniju, zatvaranje privremenih mjerila u okviru pregovaračkog poglavlja 23 i dobijanje Izvještaja o ispunjenosti privremenih mjerila (IBAR), u ovom dokumentu prepoznati su i adresirani ključni izazovi, nalazi i preporuke koji proističu iz pregovaračkog procesa naše države sa Evropskom unijom i njenih međunarodnih obaveza, ali i brojni izazovi prepoznati u funkcionisanju pravosudnog sistema u Crnoj Gori. Opšti cilj Strategije je: Dalje osnaživanje vladavine prava, kroz jačanje nezavisnosti, odgovornosti, stručnosti i efikasnosti pravosuđa, kao i unaprijeđenu dostupnost pravde i pravnu sigurnost u postupku ostvarivanja zaštite prava i sloboda građana i podizanje nivoa povjerenja u pravosudni sistem. Strategija počiva na tri posebna strateška cilja koji se oslanjaju na viziju i opšti cilj Strategije i u jasnoj su vezi sa strateškim ciljevima SRP 2019 – 2022: Jačanje nezavisnosti, nepristrasnosti i odgovornosti pravosuđa, Unapređenje stručnosti i efikasnosti pravosuđa i Unapređenje dostupnosti pravde, transparentnosti i povjerenja u pravosuđe. Navedeni strateški ciljevi će se realizovati kroz 22 operativna cilja, uvažavajući napredak postignut u periodu sprovođenja prethodnog strateškog dokumenta, kao i aktuelne izazove. Akcionim planom za primjenu ove Strategije se definišu aktivnosti kroz koje se sprovodi svaki od ciljeva, institucije odgovorne za njihovo sprovođenje, pokazatelji rezultata (indikatori), rokovi, resursi i njihovi izvori. Za realizaciju svih planiranih aktivnosti predviđen je iznos od 3.770.745 eura, od čega za 2024. godinu 1.923.590 eura, a za 2025. godinu 1.847.155, eura, dok će se sljedećim Akcionim planom za 2026 – 2027. godinu definisati preostala finansijska sredstva.

Usvojen je Plan racionalizacije pravosudne mreže. U ovom dokumentu, koji ima veliku važnost za integracioni proces evropske integracije, zatvaranje privremenih mjerila u okviru pregovaračkog poglavlja 23 i dobijanje Izvještaja o ispunjenosti privremenih mjerila (IBAR), definisane su konkretne aktivnosti, indikatori rezultata, rokovi i nadležni organi za sprovođenje racionalizacije pravosudne mreže, i daje se fiskalna procjena predloženih spajanja sudova. Budući da Crna Gora, prema podacima Evropske komisije za efikasnost pravosuđa (CEPEJ), ima značajno veći broj sudova, kao i prosječan broj sudija, odnosno tužilaca i pravosudnog osoblja na 100.000 stanovnika u odnosu na evropski prosjek, kao i na prosjek na Zapadnom Balkanu, ukazala se potreba za donošenjem plana za ukidanje neodrživih malih sudova. Naime, na 100.000 stanovnika Crna Gora nudi najviše geografskih pravosudnih lokacija (4,03) nakon Hrvatske (5,0), dok je evropski prosjek 1,3 na 100.000 stanovnika. Planom se predviđa ukidanje malih, neodrživih osnovnih sudova u Žabljaku i Danilovgradu, sa istovremenim osnivanjem sudskih odjeljenja pri osnovnim sudovima u Pljevljima i Podgorici, a na području opština Žabljak i Danilovgrad. Ove mjere i zaključci predstavljaju polaznu tačku kontinuiranog razvoja pravosudne mreže u skladu sa promjenama u ekonomiji, infrastrukturi, društvu i pravnim uslugama. Navedene aktivnosti realizovaće se kroz normativne i institucionalne promjene (izmjene Zakona o sudovima, Odluke o broju sudija u sudovima itd).

Vlada je utvrdila Predlog zakona o budžetskoj inspekciji. U sistemu inspekcijskog nadzora posebnu ulogu ima Budžetska inspekcija, čija je svrha kontrola zakonitog i namjenskog korišćenja budžetskih sredstava potrošačkih jedinica, opština i drugih subjekata javnog sektora u cilju da se obezbijedi poštovanje zakonitog i namjenskog korišćenja javnih sredstava. Budžetska inspekcija čini jednu od linija zaštite javnih sredstava, koja stoji nakon interne revizije i spoljine revizije (Državna revizorska institucija), sa inspekcijskim i represivnim (kaznenim) ovlašćenjima. Takođe, budžetska inspekcija na zahtjev državnog tužilaštva, suda i organa uprave nadležnog za poslove policije pruža pomoć u finansijskim istragama, izviđaju, krivičnom i prekršajnom postupku. Krug subjekata koji su pod budžetskim inspekcijskim nadzorom je veliki i raznovrstan, jer tu spadaju direktni i indirektni korisnici budžetskih sredstava, organizacije za obavezno socijalno osiguranje, javna preduzeća, pravna lica koja su ova preduzeća osnovala, pravna lica nad kojima država Crna Gora, Glavni grad ili opština ima direktnu ili indirektnu kontrolu nad više od 50 posto kapitala, druga pravna lica u kojima javna sredstva čine više od 50 posto ukupnog prihoda, subjekti koji koriste budžetska sredstva po osnovu zaduživanja, subvencija, ostale državne pomoći u bilo kom obliku, dotacije i dr. Vršenjem inspekcijskog nadzora, iniciranjem prekršajnih postupaka i podrškom istražnim organima budžetska inspekcija djeluje kao oblik unutrašnje kontrole u oblasti upravljanja javnim sredstvima. Kontrolnim, prinudnim i kaznenim ovlašćenjima budžetska inspekcija doprinosi ostvarenju ekonomske, razvojne, socijalne, društvene i stabilizacione funkcije budžeta.

Usvojena je Informacija o neutrošenim sredstvima u Kapitalnom budžetu Uprave za saobraćaj za 2024. godinu, sa predlogom za preusmjeravanje na druge kapitalne projekte. Imajući u vidu da je Evropska komisija podržala da se dionica Mateševo – Andrijevica finansira dijelom iz grant sredstava, dijelom iz kredita EBRD-a i dijelom iz Budžeta, te da će izbor izvodača i zaključenje ugovora sa Izvodačem radova biti po procedurama EBRD-a, očekuje se da se cjelokupna procedura završi do februara 2025. godine. S obzirom na novonastale okolnosti, u 2024. godini neće doći do povlačenja iznosa od 2.200.000 eura za ovaj projekat, kako je prvobitno bilo planirano Budžetom za tekuću godinu, odlučeno je da se taj novac, na zahtjev Uprave za saobraćaj, preusmjeri za projekte rekonstrukcije regionalnog puta R-19 Trešnjevik – Andrijevica i sanacije lokalnih puteva u Opštini Tuzi.

Vlada je donijela Odluku o dopuni Odluke o obrazovanju Koordinacionog tijela za zaštitu i unapređenje javnog interesa u oblasti priređivanja igara na sreću. Imajući u vidu značaj ovog koordinacionog tijela i potrebu unapređenja u ovoj oblasti, dopunom se za člana imenuje i predstavnik Centralne banke Crne Gore.

Donijeta je Odluka o utvrđivanju osnovne i doplatne liste ljekova.

Vlada je donijela Uredbu o izmjeni Uredbe o zabranjenim odnosno dozvoljenim načinima upotrebe, proizvodnje i stavljanja na tržište hemikalija koje predstavljaju neprihvatljiv rizik po zdravlje ljudi i životnu sredinu. Ove zabrane i ograničenja odnose se na određene supstance, pojedinačno, u smješama i/ili u proizvodima najrazličitije namjene i tipa, između ostalog i u igračkama, sredstvima za čišćenje, tekstilu, materijalima i predmetima koji dolaze u dodir s hranom, elektronskoj opremi i dr, te predstavljaju propis o hemikalijama koji zahtijeva dobru međuresornu komunikaciju. Uredba je usklađena sa izmjenama na nivou EU, koje se odnose na određena ograničenja i zabrane dugotrajnih organskih zagađujućih supstanci.

Donijeta je Odluka o visini i načinu plaćanja godišnje naknade za korišćenje prostora bespravnog objekta na teritoriji opštine Budva. Donošenje predmetnog propisa je neophodno radi ispunjavanja uslova za sprovođenje postupka legalizacije na teritoriji Opštine Budva, jer ni u periodu prije izmjena i dopuna Zakona, Opština nije donijela propis o utvrđīvanju načina i visine plaćanja godišnje naknade za korišćenje prostora za bespravne objekte. Cilj donošenja ove odluke je sprečavanje nove bespravne gradnje, kao i podsticaj onih vlasnika bespravnih objekata koji nisu podnijeli zahtjev za legalizaciju da pristupe istoj.

Vlada je donijela Odluku o izmjeni Odluke o izradi Izmjena i dopuna Državne studije lokacije „Dio Sektora 22 i Sektor 23”, opština Tivat i Odluku o izmjeni Odluke o određivanju rukovodioca izrade i visini naknade za rukovodioca i stručni tim za izradu izmjena i dopuna DSL. Vlada je, na sjednici od 30. januara 2020. godine, donijela Odluku o određivanju rukovodioca izrade Izmjena i dopuna predmetne DSL i visini naknade za rukovodioca i stručni tim kojom se za rukovodioca izrade određuje Mirka Đurović, dipl. ing. arh. Međutim, naknadnim sagledavanjem problematike uočena je potreba za detaljnijom razradom određenih lokaliteta i procijenjeno je da treba pristupiti izmjeni Odluke radi uvećanja finansijskih sredstava petrebnih za izradu. Usvojenom izmjenom predviđeno je da rukovodilac izrade Izmjena i dopuna DSL-a i stručni tim imaju pravo na naknadu u ukupnom iznosu od 30.000 eura (umjesto 19.800 erura kako je to prvobitnom odlukom bilo predviđeno), s tim što će se iznos pojedinačnih naknada za rukovodioca izrade i članove stručnog tima, odrediti ugovorom zaključenim između Ministarstva ekologije, prostornog planiranja i urbanizma i rukovodioca izrade, odnosno člana stručnog tima.

Donijeta je Odluka o izmjenama i dopuni Odluke o visini troškova homologacije vozila koja se uvoze ili prvi put stavljaju na tržište u Crnoj Gori. Osnovni razlog za donošenje predmetne Odluke jeste da se na ovaj način, pored već definisanih troškova za kategorije vozila M, N i O, definiše i visina troškova za kategorije vozila L, T, C, R i S (mopede, motocikle, tricikle, četvorocikle i traktore) u postupku homologacije tipa vozila i homologacije za pojedinačno odobrenje. Dakle, predmetnom Odlukom propisuju se troškovi za kategorije vozila L, T, C, R i S, jer se uvode nove usluge. Razlog za donošene Odluke jeste i izmjena Pravilnika o tehničkim zahtjevima za vozila koja se uvoze ili prvi put stavijaju na tržište u Crnoj Gori, čime se, vrši se nadogradnja sistema homologacije tj. propisuju se tehnički zahtjevi i uslovi i za kategorije vozila L, T, C, R i S koja se uvoze, odnosno, prvi put stavljaju na tržište u Crnoj Gori, a u skladu sa UN ECE Sporazumom, pravilnicima, regulativama i direktivama EU.

Vlada je usvojila Informaciju o Planu davanja koncesija za detaljna geološka istraživanja i eksploataciju mineralnih sirovina za 2024. godinu. Davanjem koncesija obezbjeđuje se odgovarajući javni interes, unapređuje rudarska djelatnost, obezbjeđuje održivo korišćenje neobnovljivog mineralnog resursa, zasnovanog na njegovom dugoročnom korišćenju, veća zaposlenost, kao i racionalno, ekonomično, pravilno i efikasno korišćenje prirodnih mineralnih resursa, tehničko-tehnološko unapređenje i očuvanje životne sredine. Nakon sprovedene Javne rasprave, a na osnovu ocjene opravdanosti javnog interesa za davanje koncesija, u Plan za 2024. godinu uvršteno je još sedam lokacija i to:

  • Ležište arhitektonsko-građevinskog kamena "Klikovače", Opština Danilovgrad
  • Ležište arhitektonsko-građevinskog kamena "Žoljevica", Opština Andrijevica
  • Lokalitet tehničko-građevinskog kamena "Drmić", Opština Nikšić
  • Lokalitet tehničko-građevinskog kamena "Jejevac I", Opština Šavnik
  • Lokalitet prirodnog šljunka (glacijalnog i fluviogl. porijekla) "Ražano polje 2", Opština Žabljak
  • Lokalitet tehničko-građevinskog kamena "Jasenov vrh", Opština Plužine
  • Ležište crvenih boksita "Đelov do", Opština Nikšić

Usvojena je Informacija o podnešenoj tužbi Ruske Federacije protiv članica Međunarodne organizacije civilnog vazduhoplovstva (ICAO), sa Pismom koje se upućuje generalnom sekretaru ICAO i kojim se daje ovlašćenje prof. Lefeberu, iz Holandije, da zastupa Crnu Goru u predmetnom sporu. Tužbom, podnesenom 10. oklobra 2023. godine, je obuhvaćeno 37 zemalja među kojima i Crna Gora. Optužbe se odnose na sankcije, uključujuči i one koje je EU uvela kao odgovor na agresiju Ruske Federacije protiv Ukrajine, a posebno na zabranu korišćenja vazdušnog prostora avionima avio - prevoznika Ruske Federacije, zabranu isporuke aviona i rezervnih djelova, zabranu održavanja, osiguranja i ograničenja na pristup meteorološkim informacijama za vazdušnu plovibu.

Na današnjoj sjednici, Vlada je razmotrila i više kadrovskih pitanja dostupnih na linku.

29. sjednica Vlade Crne Gore - kadrovi

29. sjednica Vlade Crne Gore

I MATERIJALI KOJI SU VLADI DOSTAVLJENI RADI RASPRAVE
1.Usmena informacija o realizaciji aktivnosti iz procesa pristupanja Crne Gore Evropskoj uniji Zaključci
2.Predlog uredbe o izmjeni Uredbe o zabranjenim odnosno dozvoljenim načinima upotrebe, proizvodnje i stavljanja na tržište hemikalija koje predstavljaju neprihvatljiv rizik po zdravlje ljudi i životnu sredinu Materijal Zaključci
3.Predlog odluke o visini i načinu plaćanja godišnje naknade za korišćenje prostora bespravnog objekta na teritoriji opštine Budva Materijal Zaključci
4.Predlog odluke o izmjeni Odluke o izradi Izmjena i dopuna Državne studije lokacije „Dio Sektora 22 i Sektor 23“, opština Tivat i Predlog odluke o izmjeni Odluke o određivanju rukovodioca izrade Izmjena i dopuna Državne studije lokacije „Dio sektora 22 i Sektor 23“, opština Tivat i visini naknade za rukovodioca i stručni tim za izradu izmjena i dopuna Državne studije lokacije Materijal Zaključci
5.Predlog odluke o izmjenama i dopuni Odluke o visini troškova homologacije vozila koja se uvoze ili prvi put stavljaju na tržište u Crnoj Gori Materijal Zaključci
6.Informacija o Planu davanja koncesija za detaljna geološka istraživanja i eksploataciju mineralnih sirovina za 2024. godinu s Predlogom plana davanja koncesija i Izvještajem sa javne rasprave Materijal Zaključci
7.Informacija o postupku eksproprijacije nepokretnosti u zahvatu Faze II Aerodroma Tivat - ODGOĐENO
8.Informacija o podnešenoj tužbi Ruske Federacije protiv članica Međunarodne organizacije civilnog vazduhoplovstva (ICAO) Materijal Zaključci
9.Predlog mišljenja na Inicijativu za pokretanje postupka za ocjenu ustavnosti odredbe člana 68f Zakona o igrama na sreću („Službeni list RCG“, broj 52/04 i „Službeni list CG“, br. 13/07, 61/13, 37/17, 3/23 i 125/23), koju je podnijelo Nevladino udruženje privrednih društava za priređivanje igara na sreću „MONTENEGRO BET“ Podgorica Materijal Zaključci
10.Kadrovska pitanja Zaključci
10.1Predlog za razrješenje Nadzornog odbora Akreditacionog tijela Crne Gore Materijal
10.2Predlog za imenovanje Nadzornog odbora Akreditacionog tijela Crne Gore Materijal
10.3Predlog za određivanje vršiteljke dužnosti direktorice Zavoda za socijalnu i dječju zaštitu Materijal
10.4Predlog za razrješenje predsjednice Upravnog odbora JU Centar za socijalni rad za opštine Mojkovac i Kolašin Materijal
10.5Predlog za određivanje vršioca dužnosti sekretara Ministarstva turizma, ekologije, održivog razvoja i razvoja sjevera Materijal
10.6Predlog za imenovanje predsjednika, zamjenika predsjednika, članova i sekretara Savjeta za demografiju Materijal
10.7Predlog za prestanak vršenja dužnosti v. d. generalne direktorice Direktorata za željeznički saobraćaj u Ministarstvu saobraćaja i pomorstva Materijal
10.8Predlog za određivanje vršioca dužnosti generalnog direktora Direktorata za željeznički saobraćaj u Ministarstvu saobraćaja i pomorstva Materijal
10.9Predlog za prestanak mandata predsjednika Komisije za koncesije Crne Gore Materijal
10.10Predlog za imenovanje predsjednika Komisije za koncesije Crne Gore Materijal
10.11Predlog za razrješenje člana Komisije za koncesije Crne Gore Materijal
10.12Predlog za prestanak mandata članice Komisije za koncesije Crne Gore Materijal
10.13Predlog za razrješenje članova Komisije za ocjenjivanje projekata koji se finansiraju iz kapitalnog budžeta države Materijal
10.14Predlog za imenovanje članova Komisije za ocjenjivanje projekata Materijal
10.15Predlog za određivanje vršioca dužnosti pomoćnika direktora Poreske uprave Materijal
II MATERIJALI KOJI SE VLADI DOSTAVLJAJU S PREDLOGOM DA SE O NJIMA NE RASPRAVLJA
11.Predlog odluke o visini naknade članovima i sekretaru Pregovaračkog tima za vođenje pregovora o pristupanju Crne Gore Evropskoj uniji (bez rasprave) Materijal Zaključci
12.Predlog odluke o izmjeni Odluke o imenovanju Savjeta za reviziju planskih dokumenata (bez rasprave) Materijal Zaključci
13.Predlog odluke o izmjeni Odluke o osnivanju Nacionalnog odbora za olakšice u vazdušnom saobraćaju (bez rasprave) Materijal Zaključci
14.Predlog odluke o raspodjeli dobiti Društva sa ograničenom odgovornošću „Centar za ekotoksikološka ispitivanja“ - Podgorica za 2023. godinu (bez rasprave) Materijal Zaključci
15.Informacija o Koordinacionom tijelu za vršenje nadzora nad sprovođenjem Odluke o odobravanju privremene zaštite licima iz Ukrajine s Predlogom odluke o izmjenama Odluke (bez rasprave) Materijal Zaključci
16.Informacija o realizaciji ugovora o koncesiji za istraživanje i eksploataciju mineralnih sirovina s predlozima aneksa ugovora po zaključcima Vlade Crne Gore broj: 08-304/23-5951/2 od 29. decembra 2023. godine (bez rasprave) Materijal Zaključci
17.Informacija u vezi izvršenja odluke Ustavnog suda Crne Gore u predmetima U-III br. 644/20, 645/20, 646/20, 647/20, 648/20, 649/20, 650/20 i 651/20 od 24.10.2023. godine (bez rasprave) Materijal Zaključci
18.Informacija u vezi izvršenja odluka Ustavnog suda Crne Gore u predmetima U-III br. 640/20 i 641/20 od 24.10.2023. godine (bez rasprave) Materijal Zaključci
19.Informacija o potrebi zaključivanja Memoranduma o razumijevanju između Britanskog savjeta i Ministarstva kulture i medija Crne Gore za oblast umjetnosti i kreativne ekonomije za period 2024-2026. godina s Predlogom memoranduma (bez rasprave) Materijal Zaključci
20.Informacija o zaključivanju Memoranduma o razumijevanju u oblasti sporta između Ministarstva sporta i mladih Crne Gore i Generalne administracije za sport Narodne Republike Kine s Predlogom memoranduma (bez rasprave) Materijal Zaključci
21.Predlog osnove za vođenje pregovora i zaključivanje Ugovora između Crne Gore i Knjaževine Lihtenštajn o otklanjanju dvostrukog oporezivanja u odnosu na poreze na dohodak i na imovinu i sprječavanju poreske evazije i izbjegavanja s Nacrtom ugovora između Crne Gore i Knjaževine Lihtenštajn o otklanjanju dvostrukog oporezivanja u odnosu na poreze na dohodak i na imovinu i sprječavanju poreske evazije i izbjegavanja (bez rasprave) Materijal Zaključci
22.Predlog akcionog plana za implementaciju Strategije za borbu protiv trgovine ljudima za period 2019-2024. godina, za 2024. godinu s Izvještajem o realizaciji Akcionog plana za implementaciju Strategije za borbu protiv trgovine ljudima za period 2019-2024. godina, za 2023. godinu (bez rasprave) Materijal Zaključci
23.Predlog urbanističko-tehničkih uslova za izradu tehničke dokumentacije za izgradnju objekta za proizvodnju električne energije iz obnovljivih resursa-solarne elektrane, a u skladu sa članom 218c Zakona o planiranju prostora i izgradnji objekata (bez rasprave) Materijal Zaključci
24.Predlog urbanističko tehničkih uslova za izradu tehničke dokumentacije za rekonstrukciju objekta obrazovanja – JU OŠ „Sutjeska“, na lokaciji koju čini katastarska parcela br. 462 KO Podgorica I, u zahvatu Prostorno urbanističkog plana Glavnog grada Podgorice (bez rasprave) Materijal Zaključci
25.Predlog urbanističko tehničkih uslova za izradu tehničke dokumentacije za izgradnju objekta obrazovanja - Druge gimnazije, na lokaciji koju čine katastarske parcele br: 1349/1, 1349/3, 1372/61 KO Podgorica I (bez rasprave) Materijal Zaključci
26.Predlog pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji Ministarstva sporta i mladih (bez rasprave) Materijal Zaključci
27.Izvještaj o radu i stanju u upravnim oblastima Ministarstva javne uprave za 2023. godinu (bez rasprave) Materijal Zaključci
28.Izvještaj o radu i stanju u upravnoj oblasti Ministarstva sporta i mladih za 2023. godinu (bez rasprave) Materijal Zaključci
29.Izvještaj o radu Agencije za kontrolu i obezbjeđenje kvaliteta visokog obrazovanja za 2023. godinu s Izvještajem nezavisnog revizora o finansijskim iskazima za 2023. godinu (bez rasprave) Materijal Zaključci
30.Izvještaj o realizaciji godišnjeg plana rada Društva sa ograničenom odgovornošću „Fond za inovacije Crne Gore“ Podgorica za 2023. godinu i Plan rada s Finansijskim planom Društva sa ograničenom odgovornošću „Fond za inovacije Crne Gore“ Podgorica za 2024. godinu (bez rasprave) Materijal Zaključci
31.Izvještaj o poslovanju i Finansijski iskaz DOO „Centar za ekotoksikološka ispitivanja“- Podgorica za 2023. godinu (bez rasprave) Materijal Zaključci
32.Predlog za preusmjerenje sredstava sa potrošačke jedinice Generalni sekretarijat Vlade na potrošačku jedinicu Ministarstvo vanjskih poslova (bez rasprave) Materijal Zaključci
III MATERIJALI KOJI SE VLADI DOSTAVLJAJU RADI DAVANJA MIŠLJENJA ILI SAGLASNOSTI
33.Predlog mišljenja na Predlog zakona o izmjenama i dopunama Zakona o oduzimanju imovinske koristi stečene kriminalnom djelatnošću (predlagači poslanici: Ana Novaković Đurović, Dritan Abazović, Filip Adžić i Miloš Konatar) (bez rasprave) Materijal Zaključci
34.Predlog mišljenja na Inicijativu za pokretanje postupka za ocjenu ustavnosti odredbe člana 21 stav 1 tačka 1 Zakona o notarima („Službeni list RCG“, broj 68/05 i „Službeni list CG“, br. 49/08, 55/16 i 84/18), koju je podnijela Notarska komora Crne Gore (bez rasprave) Materijal Zaključci
35.Predlog odluke o naknadi za urbanu sanaciju Opštine Plužine (bez rasprave) Materijal Zaključci
36.Predlog pravilnika o izmjeni Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji Osnovnog suda u Pljevljima (bez rasprave) Materijal Zaključci
37.Predlog odluke o utvrđivanju koeficijenata za zarade zaposlenih u Društvu sa ograničenom odgovornošću „Biznis info centar“ Tivat (bez rasprave) Materijal Zaključci
38.Predlog za davanje saglasnosti za ustanovljenje prava službenosti, polaganja 10 KV kablovskog voda, na nepokretnosti u svojini Crne Gore u korist pravnog lica „Verde Village“ d.o.o. Podgorica i to na dijelu katastarske parcele broj 4080/1 (bez rasprave) Materijal Zaključci
39.Predlog za davanje saglasnosti JU Osnovna škola „Risto Manojlović“, Kolašin za davanje u zakup nepokretnosti upisanih u listu nepokretnosti broj 457 KO Kolašin, opština Kolašin u svojini Crne Gore (bez rasprave) Materijal Zaključci
40.Predlog za davanje saglasnosti Univerzitetu Crne Gore, za produženje Ugovora o zakupu nepokretnosti upisanih u listu nepokretnosti broj 974 KO Podgorica I, opština Podgorica u svojini Crne Gore zaključenog između Univerziteta Crne Gore i „The Meating“ DOO iz Podgorice (bez rasprave) Materijal Zaključci
41.Predlog za davanje saglasnosti JU Srednjoj elektro - ekonomskoj školi, Bijelo Polje za davanje u zakup nepokretnosti upisanih u listu nepokretnosti broj 373 KO Bijelo Polje, opština Bijelo Polje u svojini Crne Gore (bez rasprave) Materijal Zaključci
42.Predlog za davanje saglasnosti JU Srednjoj stručnoj školi „Ivan Uskoković“, Podgorica za davanje u zakup nepokretnosti upisanih u listu nepokretnosti broj 202 KO Podgorica I, opština Podgorica u svojini Crne Gore (bez rasprave) Materijal Zaključci
43.Pitanja i predlozi
43.1Predlog platforme za učešće ministra prostornog planiranja, urbanizma i državne imovine Janka Odovića na Godišnjoj skupštini Nacionalne alijanse za lokalni ekonomski razvoj (NALED), 23-25. maj 2024. godine, Beograd, Republika Srbija Materijal Zaključci
43.2Predlog odluke o utvrđivanju osnovne i doplatne liste ljekova - https://media.gov.me/files/gov/2024/05/27/1716812825-43-2-29-17-05-2024-1.pdf Materijal Zaključci
43.3Informacija o zaključenju Aneksa Sporazuma o regulisanju međusobnih odnosa između HTP „Ulcinjska rivijera“ AD Ulcinj i „Bećović Menagment Group“ DOO Ulcinj - ODGOĐENO Zaključci
43.4Predlog zakona o lobiranju Materijal Zaključci
43.5Predlog zakona o izmjeni i dopuni Zakonika o krivičnom postupku Materijal Zaključci
43.6Predlog strategije reforme pravosuđa 2024-2027 s Predlogom akcionog plana 2024-2025. godine Materijal Zaključci
43.7Predlog plana racionalizacije pravosudne mreže Materijal Zaključci
43.8Informacija u vezi potrebe dobijanja saglasnosti za odobravanje isplate varijabilnog dijela zarade za mjesec maj 2024. godine Materijal Zaključci
43.9Predlog zakona o budžetskoj inspekciji Materijal Zaključci
43.10Informacija o neutrošenim sredstvima u Kapitalnom budžetu Uprave za saobraćaj za 2024. godinu sa predlogom za preusmjeravanje na druge kapitalne projekte Materijal Zaključci
43.11Izvještaj o radu i stanju u upravnim oblastima Ministarstva finansija za 2023. godinu - https://media.gov.me/files/gov/2024/05/17/1715965261-4311-29-17-05-2024.pdf Zaključci
43.12Predlog platforme za učešće ministra javne uprave, mr Marasha Dukaja, na Svjetskom samitu o informacionom društvu (WSIS)+20 i Forumu na visokom nivou 2024, Ženeva, Švajcarska, 26-29. maj 2024. godine Materijal Zaključci
43.13Predlog platforme za održavanje pete sjednice Mješovite komisije za ekonomsku i industrijsku saradnju između Vlade Crne Gore i Vlade Republike Češke, Podgorica, 27. maj 2024. godine Materijal Zaključci
43.14Predlog odluke o dopuni Odluke o obrazovanju Koordinacionog tijela za zaštitu i unapređenje javnog interesa u oblasti priređivanja igara na sreću Materijal Zaključci
43.15Predlog odluke o izmjenama i dopuni Statuta društva sa ograničenom odgovornošću „Regionalni ronilački centar za podvodno deminiranje i obuku ronilaca" – Podgorica Materijal Zaključci
43.16Finansijski izvještaj za 2023. godinu, Godišnji plan rada i Finansijski plan za 2024. godinu "Regionalni ronilački centar za podvodno deminiranje i obuku ronilaca d.o.o. Podgorica Materijal Zaključci
44.Na uvid
44.1Izvještaj o radnoj posjeti predsjednika Vlade Crne Gore mr Milojka Spajića Republici Grčkoj, 10. aprila 2024. godine Materijal
44.2Izvještaj o zvaničnoj posjeti ministra vanjskih poslova dr Filipa Ivanovića Kraljevini Saudijskoj Arabiji, 17-18. april 2024. godine Materijal
44.3Izvještaj o učešću ministra odbrane Dragana Krapovića na ministarskom sastanku inicijative Odbrambena saradnja država Srednje Evrope i Zapadnog Balkana (CEDC+WB), 25. aprila 2024. godine i konferenciji „Budimpeštanski bezbjednosni dijalog“, 26−27. aprila Materijal
44.4Izvještaj o učešću ministra turizma, ekologije, održivog razvoja i razvoja sjevera Vladimira Martinovića na Ministarskoj konferenciji za zemlje Zapadnog Balkana i Tursku - TRATOLOW, 26. april 2024. godine, Beč, Republika Austrija Materijal
44.5Izvještaj o posjeti ministarke kulture i medija dr Tamare Vujović, Kraljevini Belgiji, Brisel, 21-25. april 2024. godine Materijal
Da li vam je sadržaj ove stranice bio od koristi?