Na promociji u Baru, osim članica stručnog tima i profesorica uključenih u projekat Staše Barabaš i Snežane Turković, o knjizi je, veoma nadahnuto, govorila i profesorica iz barske gimnazije Radinka Ćinćur. Govoreći o značaju projekta, posebno publikacije koja je iz njega proistekla, ona je sve aktivnosti smjestila u kontekst reforme obrazovanja i čitalačke pismenosti kao prioriteta za naredne poduhvate. Takođe, istakla je značaj i snagu praktičara koji su spremni da pokažu šta se može i na koji način, kada se to odista i želi.
Promociji knjige prisustvovali su nastavnici iz barskih osnovnih škola koje su uključene u projekat (OŠ „Blažo Jokov Orlandić“, OŠ „Srbija“ i OŠ „Meksiko“), kao i učitelji i profesori crnogorskog-srpskog, bosanskog i hrvatskog jezika i književnosti iz svih osnovnih škola barske i ulcinjske opštine (OŠ „Anto Đedović“, OŠ Jovan Tomašević“, OŠ „Jugoslavija“, OŠ „Kekec“, OŠ „Mrkojevići“, OŠ „Bratstvo-jedinstvo“, OŠ Đerđ Kastrioti Skendrbeg“, OŠ „Bedri Elezaga“, OŠ „Boško Strugar“, OŠ „Marko Nuculović“ i OŠ „Maršal Tito“). Svaka škola dobila je po dva primjerka ove knjige.Da podsjetimo: knjiga se sastoji iz četiri cjeline, a posebno ističemo primjere iz prakse čije su autorke nastavnice uključene u istoimeni projekat koji osmišljava i podržava Zavod za školstvo. To je, dakle, jedinstvena zbirka primjera iz prakse namijenjena nastavi usmenog i pismenog izražavanja u osnovnoj školi. Autorke priloga iz prakse iz barskih osnovnih škola su: Snežana Turković i Staša Barabaš, OŠ „Blažo Jokov Orlandić“; Gordana Ljutica, OŠ „Meksiko“; Slavica Radević i Željka Truš, OŠ „Srbija“ Bar.