Tekst Priprema jezičkih testova u skladu sa zajedničkim evropskim nivoima znanja: promovisanje obezbjeđivanja kvaliteta i mobilnosti (RELANG), predstavlja osnovne principe pravičnog testiranja, opisuje proces izrade testa i upućuje na resurse koji nastavnicima mogu pomoći u pripremi jezičkih testova u skladu sa nivoima znanja definisanim u Zajedničkom evropskom referentnom okviru za žive jezike (CEFR). U Crnoj Gori je u okviru RELANG inicijative, koju su pokrenuli Savjet Evrope i Evropska komisija, organizovan seminar na temu Izrada testova u nastavi stranih jezika u skladu sa Zajedničkim evropskim okvirom za žive jezike, u organizaciji Zavoda za školstvo.
Uspješno sprovođenje preduzetničkog učenja i načina razmišljanja u školama podrazumijeva multisektorski pristup i blisku saradnju relevantnih partnera na nacionalnom i lokalnom nivou, podršku i sinergiju između ključnih aktera uključenih u obrazovne i procese osposobljavanja. Da bi se promovisalo preduzetništvo, preduzetničko učenje i preduzetnička pismenost kao polazište ka preduzetničkom društvu, škole treba da se transformišu u otvoreno okruženje za učenje kako bi povećale preduzetničke kapacitete učenika. Tekstom Preduzetniča škola htjeli smo da ukažemo na značaj, kao i na karakteristike i kompleksnost elemenata preduzetničkog učenja u dostizanju društva znanja, konkurentnosti i inovativnosti što su i prioritetni ciljevi razvoja Crne Gore.Sistemsko uvođenje održivog razvoja u školski sistem, jedan je od zadataka našeg stalnog stremljenja ka unapređivanju društva kroz savremenu obrazovnu praksu. Usklađivanje predškolskog, osnovnog i srednješkolskog obrazovanja i vaspitanja s ciljevima održivog razvoja predstavlja veliku prednost, ali i izazov u stvaranju ekološki čvrstog, socijalno pravednog i ekonomski prosperitetnog društva. Bez svijesti o značaju održivog razvoja, nema istinskog napretka društva.