Tokom seminara nastavnici su upoznati sa značajem, ciljevima i ishodima preduzetničkog učenja u opštem obrazovanju.
Kako ovaj vid učenja, pored uvođenja osnovnih elemenata ekonomske i finansijske pismenosti zahtijeva i primjenu savremenih metoda i oblika rada, značajna pažnja je posvećena važnosti interaktivnog, kooperativnog i praktičnog učenja za ralizaciju ciljeva preduzetničkog učenja.Razmatrane su mogućnosti ralizacije programa preduzetničkog učenja u redovnoj nastavi, kroz obavezne predmete, izborne predmete, otvoreni dio kurikuluma, obavezne izborne sadržaje i vannastavne aktivnosti.
Na seminaru se diskutovalo o modalitetima uključivanja preduzetničkog učenja kroz kompletan školski kurikulum. Razmatrani su školski akcioni planovi, načini za usavršavanje nastavnika i ostalog osoblja u školi. Analizirani su primjeri dobre prakse i mjere za unapređivanje planiranja razvijanja preduzetničke inicijative u svim ključnim oblastima učenja.Poseban akcenat je stavljen na značaj škole kod kreiranja profesionalne orijentacije učenika i na kreiranje zajedničkih preporuka u cilju osnaživanja preduzetničkog učenja u narednom periodu.
Treneri na seminaru su bili savjetnici Zavoda za školstvo, Nevena Čabrilo i mr Zoran Lalović.