Tokom seminara učenici su upoznati sa značajem, ciljevima i ishodima preduzetničkog učenja u opštem obrazovanju.
Kako ovaj vid učenja, pored uvođenja osnovnih elemenata ekonomske i finansijske pismenosti zahtijeva i primjenu savremenih metoda i oblika rada, potrebna pažnja je posvećena važnosti interaktivnog, kooperativnog i praktičnog učenja za realizaciju ciljeva preduzetničkog učenja.Razmatrane su mogućnosti realizacije programa preduzetničkog učenja u redovnoj nastavi, kroz obavezne predmete, izborne predmete, otvoreni dio kurikuluma, obavezne izborne sadržaje i vannastavne aktivnosti.
Na seminaru se diskutovalo o modalitetima uključivanja preduzetničkog učenja kroz kompletan školski kurikulum. Razmatrani su školski akcioni planovi, načini za usavršavanje nastavnika i ostalog osoblja u školi. Analizirani su primjeri dobre prakse i mjere za unapređivanje planiranja razvijanja preduzetničke inicijative u svim ključnim oblastima učenja.