Ovaj izvještaj pruža pregled obrazovnih struktura i politika koje utiču na jednakost u školskom obrazovanju. Povezuje ove karakteristike na nivou sistema sa učinkom učenika na međunarodnim testiranjima (PISA, PIRLS i TIMSS). Gledajući 42 evropska obrazovna sistema, izvještaj identifikuje koje su politike i strukture povezane sa višim nivoima jednakosti u postignućima učenika. Izvještaj ispituje sljedeće karakteristike obrazovnog sistema: učešće u obrazovanju i njezi u ranom djetinjstvu, finansiranje škola, diferencijacija i tipovi škola, izbor škole, upisne politike, sistemi praćenja, ponavljanje razreda, autonomija škole, školska odgovornost, podrška školama u nepovoljnom položaju, podrška učenicima sa slabim uspjehom i mogućnost učenja.
Izvještaj na engleskom jeziku možete preuzeti na sljedećoj web stranici:
https://eacea.ec.europa.eu/national-policies/eurydice/content/equity-school-education-europe_en