Profesorica Filozofskog fakulteta, Dijana Vučković učestvovala je na prijedlog Zavoda za školstvo na radionici pod nazivom “Novi resursi za planiranje obrazovanja nastavnika koje je jezički osjetljivo”, koju je u okviru programa „Podsticanje inovativnosti u jezičkom obrazovanju: promijeniti kontekst, razviti kompetencije“, organizovao Evropski centar za moderne jezike. Cilj ove interaktivne radionice bio je upoznavanje učesnika sa ulogom, značajem i mogućnostima bolje pripreme nastavnika za jezički osjetljivo obrazovanje. Činjenica je da je savremeno društvo izrazito pokretljivo i da su migracije svakodnevna pojava, te da su sve brojniji učenici koji se ne školuju na maternjem jeziku. S obzirom na to, vrlo je važno, što pomenuti projekat i ističe, da nastavnici svih predmeta i na svim nivoima obrazovanja posvete pažnju pitanjima jezika. Uloga jezika u učenju bilo kog nastavnog sadržaja izrazito je velika, pa oni učenici koji ne poznaju dobro nastavni jezik (jezik na kome se realizuje nastava) mogu imati poteškoća prilikom razumijevanja nastavnog gradiva, ne samo iz jezičkih, već iz gotovo svih predmeta. Tokom realizovanih radionica, bilo je riječi o pojedinim aspektima upotrebe jezika u nastavi počevši od uobičajene komunikacije, preko zadavanja instrukcija, objašnjavanja novih pojmova, jezika udžbenika itd. Učesnici su bili u prilici da se upoznaju sa korisnim publikacijama poput A guide to teacher competences for languages in education, kao i nizom drugih priručnika.