Obrazovanje učenika u školi iz informatike je od suštinskog značaja da bi se svaki građanin opremio osnovnim znanjem potrebnim za učešće, uticaj i doprinos razvoju digitalnog svijeta. Štaviše, digitalna ekonomija, koja treba da igra ključnu ulogu u oporavku Evrope od pandemije, zahtijeva digitalno kompetentne građane i radnike.
Informatika je još uvijek relativno nova disciplina u školskom obrazovanju, a naziv i fokus srodnih školskih predmeta razlikuju se u evropskim zemljama. Analiza postojećih okvira kompetencija i kurikuluma i srodnih ishoda učenja u školskim programima širom Evrope može doprinijeti izgradnji zajedničkog razumijevanja i uporedivosti.
Ovaj izvještaj ispituje predmete koji u osnovnom i srednjem obrazovanju obuhvataju ishode učenja u vezi sa informatikom u 37 evropskih zemalja (39 obrazovnih sistema). Takođe razmatra kvalifikacije nastavnika ovih predmeta, programe obuke i druge mjere podrške koje su im dostupne.