Sastanak nacionalnih koordinatora CIDREE mreže realizovan je u Dablinu 10. i 11. aprila, u organizaciji Nacionalnog savjeta za kurikulum i ocjenjivanje (NCCA) iz Irske. NCCA je obrazovna institucija koja se bavi razvojem kurikuluma, razvojem sistema ocjenjivanja i kvalifikacija, nadzorom nad procedurama ocjenjivanja, izradom smjernica za škole i smjernica za razvoj obrazovne politike na svim nivoima obrazovanja od predškolskog do univerzitetskog uključujući i specijalne ustanove za djecu sa smetnjama u razvoju.
Tokom sastanka razmatrana su tehnička i stručna pitanja unutar mreže.
Jedna od prioritetnih aktivnosti CIDREE mreže je izrada godišnjih publikacija u odnosu na različite relevantne obrazovne teme. CIDREE publikacija za 2024. godinu „E-testiranje i kompjutersko ocjenjivanje“biće prezentovana na konferenciji u Beogradu od 6. do 8. novembra 2024. godine. Na CNC sastanku je predložena tema za godišnju publikaciju 2025. godine „Kurikularna reforma - razvoj (ciklusi) kurikuluma“, dok je za 2026. godinu predložena tema „Kontinuirana obuka nastavnika - mjerenje efekata sprovedene obuke“.
Sastanak CNC 2025. godine biće održan u Mostaru, u organizaciji Agencije za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje.
Gospođa Arlene Forster, direktorica Nacionalnog savjeta za kurikulum i ocjenjivanje Irske je predstavila trenutne prioritete u kurikulumu u Irskoj.
O temama kao što su: vještačka inteligencija, nedostatak nastavnika, izučavanje maternjeg jezika i nasilje u školama, razgovaraće zainteresovane zemlje tokom online sastanaka.
Na Upravnom odboru CIDREE u Parizu, 25. juna 2024. godine, dodatno će se diskutovati o predloženim temama. Prezentovan je Projekat „NASA“ koji ima za cilj da CIDREE mrežu učini vidljivijom i privlačnijom kroz poboljšanje internog funkcionisanja CIDREE , optimizaciju i funkcionisanje mreže koje će olakšavati komunikaciju i saradnju između njenih članova, kao i privlačenje novih članova u CIDREE mrežu u cilju boljeg predstavljanja evropskog pejzaža.
Svi nacionalni koordinatori su predstavili trenutnu obrazovnu praksu u svojim zemljama kroz tri oblasti:
1. Ključni događaji ili prioriteti u svakom obrazovnom sistemu u 2024. godini,
2. Posebni izazovi sa kojima se svaka organizacija suočava,
3. Jedan ili dva inovativna ili nova projekta ili područja rada u obrazovanju.
Nacionalni koordinatori će se dodatno sastajati online, te diskutovati i razmjenjivati informacije o različitim temama na polju unapređivanja obrazovanja i podsticanja inovativne akcije u evropskim obrazovnim sistemima.
Sastanku je prisustvovala Nevena Čabrilo, nacionalna koordinatorka za CIDREE mrežu.