UNESCO-va mreža pridruženih škola poziva svoje škole članice da uzmu učešće u istraživanju o praksama učenja uz i kroz umjetnost, u cilju podrške transformativnom obrazovanju.
Umjetničko obrazovanje (Arts education) igra značajnu ulogu u promociji UNESCO-vih vrijednosti i ciljeva održivog razvoja. Ono omogućuje primjenu participativnih, akcionih, transformativnih i kreativnih pedagoških pristupa nastavi i učenju, u skladu sa ciljem 4.7 održivog razvoja.
U cilju boljeg uvida u nastavnička iskustva kada je u pitanju korišćenje umjetnosti u svrhu transformativne nastave i učenja, razvijen je Upitnik za nastavnike UNESCO-ve mreže škola u saradnji profesorom Bendžaminom Boldenom sa UNESCO-ve Katedre za umjetnost i učenje na kanadskom Univerzitetu Kvins (Queen's University), uz podršku Kanadske nacionalne komisije za UNESCO.
Rezultati istraživanja biće objavljeni u publikaciji „Umjetnost za transformativno obrazovanje“, kao zasebna kolekcija iskustava nastavnika Mreže pridruženih škola UNESCO-a.
S tim u vezi, pozivaju se nastavnici iz škola članica UNESCO-ve mreže da pruže doprinos ovom projektu kroz ispunjavanje 15-ominutnog upitnika.
Link: https://queensu.qualtrics.com/jfe/form/SV_3W5F4WdFR9vqM6O
Upitnik je otvoren za nastavnike kako umjetničkih tako i neumjetničkih predmeta, na svim novima obrazovanja.
Nastavnici upitnik mogu ispuniti na engleskom, francuskom ili španskom jeziku, dok će odgovori biti anonimni. Rok za njegovo ispunjavanje je 15. jul 2022. godine.
Pored toga, nastavnici koji su zainteresovani da uzmu učešće u budućim projektima ASP mreže i UNESCO-vim aktivnostima u oblasti umjetničkog obrazovanja, mogu da iskažu svoje interesovanje ispunjavanjem formulara sa kontakt podacima na sljedećem linku: https://forms.office.com/r/uGJhrcZthJ
Pozivno pismo možete preuzeti u nastavku.
Zahvaljujemo na interesovanju i podršci!