U Zavodu za školstvo su 8. i 9. novembra 2024. sa obukama iz čitalačke pismenosti otpočeli i nastavnici i nastavnice razredne nastave Čitalačka pismenost desetogodišnjaka: PIRLS istraživanje – koncept čitanja književno-umjetničkog teksta (Kat. br. 314, 2a).
Dvodnevnu obuku veoma uspješno su realizovale trenerice prof. dr Dijana Vučković i mr Marina Radović, a seminar su pohađali nastavnici i nastavnice razredne nastave iz podgoričkih osnovnih škola, kao i iz opština Rožaje, Mojkovac, Zeta i Andrijevica.
Pored upoznavanja sa PIRLS metodologijom procjene čitanja, trenerice su u dinamičnoj i interaktivnoj edukaciji osnažile kompetencije nastavnica i nastavnika o važnosti i funkcionalnoj prirodi čitalačke pismenosti, elementima čitalačke pismenosti, metodama, tehnikama i strategiji za učenje čitanja.
Obuku je organizovala Ljiljana Ivanović.