Пажња: Садржај ове странице је дио архивског садржаја и односи се на претходне сазиве Владе Црне Горе. Могуће је да су информације застарјеле или нерелевантне.
Архива

Унапређивати сарадњу на пројектима у образовању

Објављено: 27.02.2017. 22:22 Аутор: ПР служба Министаратва просвјете

Министарство просвјете отворено је за све конструктивне сугестије невладиног сектора у области образовања, те ће ова инстуитуција и Центар за грађанско образовање (ЦГО) даље унапређивати сарадњу кроз заједничке активности, закључено је на данашњем састанку министра просвјете др Дамира Шеховића са извршном директорицом Центра Далиборком Уљаревић и сарадницима. 

На састанку су отворене теме које се тичу високог образовања, са нагласком на измјене Закона о високом образовању које су у току. Министар Шеховић представио је планове у вези са измјеном модела студија на 3+2+3, финансирањем Универзитета Црне Горе по тзв. уговорном моделу, те стављањем акцента на изучавање страних језика и практичну наставу. Било је ријечи о начину третирања плагијаризма, када је саопштено и да је у плану израда посебног закона о плагијаризму, као и да је сарадња са Центром за грађанско образовање на ову тему значајна. 

Гђа Уљаревић је као посебно важну истакла транспарентност процедура у вези са акредитацијом факултета, као и ревизију рада високошколских установа, у циљу њиховог квалитетног пословања које мора бити отворено за јавност. Министар Шеховић сагласио се да је принцип транспарентности апсолутни императив функционисања у високом образовању и образовном систему уопште, те истакао да ће се, у сарадњи са заинтересованим странама, радити на рјешењу које ће подржати пуно спровођење овог принципа у пракси. 

Предложен је и низ заједничких активности на пољу едукације, које би за циљ имале континуирани напредак у образовању, креиран на основама заједничких напора свих друштвених чинилаца, укључујући цивилни сектор. Састанак је закључен изражавањем увјерења у будућу плодоносну и конструктивну сарадњу.

ПР служба Министарства просвјете

Да ли вам је садржај ове странице био од користи?