- Влада Црне Горе
Министарство просвјете, науке и иновација Систем семафора: Школе у Подгорици, Жабљаку, Цетињ...
Пажња: Садржај ове странице је дио архивског садржаја и односи се на претходне сазиве Владе Црне Горе. Могуће је да су информације застарјеле или нерелевантне.
Архива
Систем семафора: Школе у Подгорици, Жабљаку, Цетињу, Будви, Улцињу и Мојковцу радиће привремено на даљину
Објављено: 09.11.2020. • 16:31 Аутор: ПР служба
Школе у Подгорици, Цетињу, Будви, Улцињу и Мојковцу од сјутра прелазе на рад на даљину на минимум двије недјеље, јер је кумулативна инциденција у тим општинама прешла 800/100 000. Жабљак, чије школе већ неко вријеме раде на даљину, наставља такође са истим режимом рада.
Као што је познато, према тзв. систему семафора, који је израдио ИЈЗ за просвјету, школе прелазе на систем учења на даљину на најкраће двије недјеље када "уђу у црвено", односно када кумулативна инциденција у тим општинама пређе 800/100 000. Са друге стране, у “зеленим” општинама, у којима је кумулативна инциденција испод 5/100,000 релаксирају се мјере у школама.
О провјерама знања, које це се обављати у школи, по упутствима и уз пуно поштовање мјера усаглашених са ИЈЗ, ђаци це бити обавијештени од стране школа, а Министарство је такође на располагању за све додатне информације. Консултације ће бити организоване по потреби и само уз поштовање мјера ИЈЗ.
Као што је познато, према тзв. систему семафора, који је израдио ИЈЗ за просвјету, школе прелазе на систем учења на даљину на најкраће двије недјеље када "уђу у црвено", односно када кумулативна инциденција у тим општинама пређе 800/100 000. Са друге стране, у “зеленим” општинама, у којима је кумулативна инциденција испод 5/100,000 релаксирају се мјере у школама.
О провјерама знања, које це се обављати у школи, по упутствима и уз пуно поштовање мјера усаглашених са ИЈЗ, ђаци це бити обавијештени од стране школа, а Министарство је такође на располагању за све додатне информације. Консултације ће бити организоване по потреби и само уз поштовање мјера ИЈЗ.
Везани чланци:
Да ли вам је садржај ове странице био од користи?