
теацхинг анд леарнинг ин сцхоолс ин еуропе дуринг-ЕЦ0722932ЕНН (2) Верзија 1.0 •Објављено: 02.11.2022. 12:13 Преузми pdf •10 MB
Школе и ученици широм Европе били су јако погођени мјерама које су предузеле различите власти да ограниче ширење пандемије COVID-19. Док је потпуно затварање школа било прилично ријетко и релативно кратког трајања, брзи прелазак на учење на даљину или комбиновано учење открило је велике разлике у нивоима дигитализације између земаља, као и дигиталним капацитетима школа, наставника и ученика.
Овај извјештај пружа кратак увид на утицај пандемије COVID-19 на организацију школског образовања и преглед кључних политичких одговора које примјењују европски образовни системи како би се ухватили у коштац са новонасталим потешкоц́ама у настави и учењу. Резултати истичу, између осталог, важност понуде уценицима додатног подучавања у малим групама или диференциране наставе како би се помогло онима који имају потешкоц́а због учења на даљину. Истовремено, анализа такође показује како је на многим мјестима нагли прелазак на учење на даљину послужио као важан подстицај убрзању дигитализације школа.