Саопштење са 30. сједнице Владе Црне Горе

Овај чланак садржи листу докумената

Влада је на данас одржаној, 30. сједници којом је предсједавао предсједник др Дритан Абазовић, утврдила Предлог закона о структурним мјерама и додјели државне помоћи у рибарству и аквакултури. Овим Законом се уређују начин и услови за додјелу средстава подстицаја корисницима путем увођења структурних мјера што је неопходно ради унапређивања сектора рибарства, промовисања конкурентног, еколошки и ресурсно одрживог и друштвено одговорног рибарства и аквакултуре, подстицања спровођења мјера Заједничке рибарске политике, као и промовисања равномјерног територијалног развоја подручја гдје се обавља ова дјелатност. Доношење Закона је неопходно ради усклађивања са правном тековином Европске уније у циљу примјене програма подршке за сектор рибарства, уз подјелу надлежности и успостављање процедура какве су дефинисане прописима ЕУ. Закон дефинише и државну помоћ која се базира на подршци из националног буџета и буџета локалних самоуправа, као и начин и услове додјеле и вођење евиденције.

Донијета је Уредба о измјени и допуни Уредбе о начину планирања и спровођења централизованих јавних набавки, која има за циљ превазилажење проблема у примјени важећег акта, као и постизање већег степена ефикасности у планирању и спровођењу поступака централизованих јавних набавки. Уредбом су уведене новине у дијелу унапређења реализације централизоване јавне набавке на начин да јавни наручиоци буду одговорни за пријем предмета набавке и реализацију тражених предметних уговора, као и смањење броја предмета набавке који обухватају централизоване јавне набавке. Констатовано је да ће Уредба допринијети смањењу трошкова набавке за стандардизоване робе, услуге и радове, унапређењу ефикасности система јавних набавки и јачању конкурентности.

Влада је донијела Одлуку о измјени Одлуке о специјалном додатку, као и Одлуку о измјенама и допунама Одлуке о додатку на основну зараду за обављање послова на одређеним радним мјестима. Тим поводом је закључено да се, у складу са сугестијама изнијетим на сједници, иновиране одредбе додатно прецизирају до верификације, како би се прилагодиле оправданом циљу побољшања материјалног статуса полицијских службеника ангажованим на пословима борбе против организованог криминала и корупције, као и службеника задужених за сајбер безбиједност информатичке инфраструктуре државне управе.

Донијете су одлуке о образовању преговарачких радних група за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији за области правне тековине Европске уније које се односи на преговарачка поглавља 1 – Слобода кретања робе, 2 – Слобода кретања радника, 5 – Јавне набавке, 6 – Привредно парво, 7 – Право интелектуалне својине, 8 – Конкуренција, 19 – Социјална политика и запошљавање, 20 – Предузетништво и индустријска политика, 22 – Регионална политика и координација структуних инструмената, 28 – Заштита потрошача и здравља.

Влада је донијела Одлуку о измјенама Одлуке о изради измјена и допуна Просторно-урбанистичког плана Главног града Подгорице и Одлуку о измјени Одлуке о одређивању руководиоца израде Измјена и допуна ПУП-а и висини накнаде за руководиоца и стручни тим. У току израде измјена и допуна ПУП-а Главног града, накнадном анализом простора процјењено је да је потребно сагледати додатне локације у оквиру Генералне урбанистичке разраде „Голубовци” и „Подгорица", али и локације ван ГУР-ова, а које су од јавног значаја и у функцији развоја Главног града - због чега се и приступа измјени Одлуке и Програмског задатка који је њен саставни дио. Такође, на основу иницијатива Главног града и одборничког клуба „Подгоричка УРА – Право на Град”, које је Министарство размотрило и подржало, предложене су и нове локације на којима ће се успоставити забрана грађења сходно члану 26 Закона о планирању простора и изградњи објеката. Оцијењено је да су на овим парцелама планирани садржаји који би трајно девастирали простор, те их је потребно поново сагледати кроз израду нове планске документације. Због тога је одлучено да се забрана грађења пропише до доношења Измјена и допуна нових планских докумената у чијем захату је прописана забрана грађења. Како наведене измјене захтијевају сложенији приступ израде планског документа и додатно ангажовање руководиоца израде и стручног тима, предвиђено је да се износ потребних финансијских средстава повећа са 15.000 на 20.000 еура.

Донијете су одлуке о изради Измјена и допуна Детаљног урбанистичког плана „Махала“, општина Зета и о одређивању руководиоца израде и висини накнаде за руководиоца и стручни тим. У расправи је наглашено да простор Измјена и допуна ДУП-а као важан просторни, економски и друштвени ресурс општине Зета, треба да се усмјерено и контролисано развија, користећи на одржив начин своје потенцијале. Циљ израде Измјена и допуна ДУП-а је обезбијеђивање планских предуслова за уређење и изградњу кроз свеобухватно и рационално сагледавање значаја предметног простора и утврђивање оптималног опсега изградње, а на основу планских опредјелјенја, смјерница и критеријума садржаних у планској документацији вишег реда. Одлуком се уређују питања која се односе на поступак израде, обухват, рок израде, финансијска средства, као и обавезу израде стратешке процјене утицаја на животну средину. За руководиоца израде Плана одређена је Мирослава Вујадиновић, док накнада за руководиоца и стручни тим износи 30.000 еура.

Влада је донијела и Одлуку о одређивању руководиоца израде Измјена и допуна Државне студије локације „Калардово - Острво цвијећа - Брдишта“ и висини накнаде за руководиоца и стручни тим за израду Измјена и допуна Државне студије локације. За руководиоца израде Плана одређена је Ксенија Вукмановић, док накнада за руководиоца и стручни тим износи 50.000 еура.

Донијета је Одлука о утврђивању годишњег броја дозвола за привремени боравак и рад странаца за 2023. годину. Одлуком се успоставља равнотежа између потреба запошљавања домаће радне снаге, посебно на сезонским пословима и наглашених потреба послодаваца у одређеним дјелатностима, када те потребе не може у потпуности задовољити домаћа радна снага. За 2023. годину утврђене су годишње квоте у укупном броју од 21.454 дозвола. Од наведеног броја, издвојено је 5.500 дозвола, које Министарство рада и социјалног старања, може додатно распоредити за поједине намјене, у складу са потребама тржишта рада на захтјев Завода за запошљавање Црне Горе. За запошљавање странаца утврђено је 13.553 дозволе, а за сезонско запошљавање 2.401 дозвола. Највише дозвола је опредијељено за грађевинарство 4.517 дозвола, услуге смјештаја и исхране 3.567 дозвола, остале услужне дјелатности 3.479 дозвола, информисање и комуникације 1022, трговина на велико и трговина на мало и поправка моторних возила и мотоцикала 727, стручне, научне, иновационе и техничке дјелатности 685 и пољопривреда, шумарство и рибарство 518 дозвола.

Влада је усвојила Извјештај о реализацији Акционог плана за имплементацију Стратегије одбране 2019-2022 за 2021. годину.

Усвојена је Информација о стању у Авио-хеликоптерској јединици. У Информацији се наводи да на дан 11. новембар 2022. године од три хеликоптера која се користе за спашавање људи, полицијске задатке, медицинске летове, превоз штићених личности, обуку пилота и друге потребе МУП-а и осталих државних органа, као и од три авиона који се користе за гашење пожара, има само један пловидбени ваздухоплов и то хеликоптер ABell-412. Разлог за овако стање је то што Законом о буџету за 2022. годину није било опредијељено довољно финансијских средства за довођење АХЈ у функционално стање. Предлогом буџета за 2023. годину за одржавање ваздухоплова опредијељено је 2.100.000 еура што је довољно за довођење пет ваздухоплова у пловидбено стање, односно у оперативну употребу, уколико не дође до непредвиђених неисправности. У том контексту, Влада је задужила Министарство унутрашњих послова да у складу са Законом о јавним набавкама, а из разлога изузетне хитности, спроведе преговарачки поступак, по добијању предрачуна односно цијене додатних радова, за сервисирање два мотора за противпожарне авионе. Министарство је задужено и да процијени потребе АХЈ за попуну радних мјеста због неопходности одржавања и унапређења процеса рада, која нису попуњена или су упражњена престанком радног односа. Управа за катастар и државну имовину је задужена да, због смањења трошкова складиштења и економске неисплативости оправке, покрене процедуру за продају пет ваздухоплова.

Влада је усвојила Информацију о проблемима текућег одржавања јавне жељезничке инфраструктуре. Због недостатка финансијских средстава за редовно одржавање и отклањање кварова на прузи, која нијесу планирана буџетом за 2022. годину, Влада је дала сагласност за коришћење средстава Текуће буџетске ресерве у износу од 3.941.200 еура, а сходно спецификацији Управе за жељезнице.

Усвојена је Информација о Измјенама и допунама Правилника о зарадама и увећањима зарада Факултета за црногорски језик и књижевност Цетиње. Тим поводом, Влада је дала сагласност на Измене и допуне Правилника које се односе на запослене који имају звање универзитетског професора или доцента. За радно мјесто редовни професор коефицијент ће износити 21,62 умјесто досадашњих 12,60, за позицију ванредни професор 19,89 умјесто досадашњих 11,75, а за доцента 17,29 умјесто досадашњих 10,90. У Информацији се наводи да су средства за реализацију наведеног акта обезбијеђена Законом о измјенама и допунама Закона о буџету за 2022. годину у износу од 32.635 еура. Изменама Правилника, зараде запослених на Факултету за црногорски језик и књижевност ускладиће се са зарадама запослених на Универзитету Црне Горе.

Влада је усвојила Информацију о преусмјеравању неутрошених средстава у оквиру капиталног буџета Управе за капиталне пројекте за 2022. годину. У Информацији се наводи да, због непредвиђених околности, неће доћи до потпуне реализације неколико капиталних пројеката у износима планираних Законом о измјенама и допуни Закона о буџету Црне Горе за 2022. годину, па су средства у износу од 780.000 еура преусмјерена на пројекте чија је реализација у току и то на:

  • Пројектовање и изградњу пута Никшићка жупа-Капетаново језеро 210.000 еура,
  • Реконструкцију и адаптацију објеката Дома здравља "Нова варош" и Дом здравља "Стара варос" у Подгорици 104.000 еура,
  • Израду пројекта реконструкције Канли куле у Херцег Новом 151.000 еура,
  • Покривање отвореног базена ватерполо и пливачког клуба Јадран на Шкверу, Херцег Нови 22.000 еура и
  • Изградњу и реконструкцију објеката Црногорске академије наука и умјетности у Подгорици 293.000.

Усвојена је Информација о примјени Одлуке о привременим мјерама за ограничавање цијена производа од посебног занаја за живот и здравље људи и листи производа. Из анализе садржане у Информацији проистиче да се нијесу стекли услови за укидање мјера прописаних Одлуком јер околности које су представљале разлог за доношење Оклуке и даље трају. Цијенећи важност садашњег тренутка, гдје грађани и привреда још увијек нису обезбиједили довољне количине пелета за годишње потребе, као и евидентан недостатак и потешкоће са којима се суочавају, либерализација цијене пелета у овом тренутку би могла имати несагледиве и врло негативне последице, гдје значајан број грађана не би уопште могао да обезбиједи гријање за предстојећу грејну сезону. У дискусији је наглашено да се продужењем ограничења максималних цијена пелета жели повећати извјесност и предвидљивост окружења, смањити инфлаторни притисак и у крајњем ублажити негативни ефекат свјетске енергетске кризе.

Влада је прихватила Предлог за кандидовање пројекта „Изградња хотела Р Колашин по кондо моделу пословања“ на Листу развојних пројеката у области туризма. У документацији је, између осталог, наведено да је у Колашину, у непосредној близини ски-стазе, планирана инвестиција у изградњу хотела категорије 4 звјездице по кондо моделу пословања са 107 смјештајних јединица, предрачунске вриједности 6,44 милиона еура, а намјера инвеститора је да у оквиру хотела отвори 36 нових радних мјеста. Према наводима из Бизнис плана, реализација пројекта не захтијева ангажовање кредитних средстава, односно биће финансирана сопственим средствима инвеститора. У циљу обезбјеђивања инвестиције достављена је банкарска гаранција издата од стране Адриатиц банке на износ који је предвиђен Одлуком и Јавним позивом (1 милион еура). Комплетни радови, како се наводи, биће завршени најкасније до 30. новембра 2025. године, а отварање хотела је планирано за крај 2025. године.

Усвојена је Анализа рада Агента регистрације домена .me са прегледом правних, финансијских и техничких ефеката реализације Уговора о Агенту регистрације домена .me за период од 2008. године до данас. У Анализи се наводи да су међусобна права и обавезе компаније doMEn д.о.о и Владе прецизиране Уговором о агенту регистрације домена .me и његовим анексима и извршавају се сходно уговореним одредбама и у складу са договореним процедурама. Такође, Агент регистрације је успјешно обезбиједио глобалну препознатљивост домена .me и одговарајућу финансијску корист Влади Црне Горе. За 14 година (од 2008. до 2021. године) пословања компаније, од регистрације домена Буџет Црне Горе је приходовао 33.771.140 еура. Осим тога, у периоду од 01.01. до 05.10.2022. године компанија је уплатила у Буџет 2.332.114 еура. Уважавајући чињеницу да је у посматраном периоду забиљежен већи износ уплата Буџету Црне Горе у односу на 2021. годину, када је забиљежен највећи годишњи приход од почетка регистрације националног домена, очекује се да ће се до краја ове године наставити тренд раста прихода по овом основу, те да ће 2022. година премашити резултате остварене у претходним годинама. С обзиром на то да Уговор истиче у марту 2023. године, Влада је задужила Министарство економског развоја и туризма да започне преговоре са компанијом doMEn у циљу боље валоризације црногорског интернет бренда .me.

Влада је донијела Одлуку о Енергетском билансу Црне Горе за 2023. годину. Енергетски биланс се састоји од биланса: електричне енергије, угља, нафте, нафтних деривата и биогорива, природног гаса и топлотне енергије за даљинско гријање и/или хлађење и индустријску употребу, као и од годишње анализе учешћа енергије из обновљивих извора енергије у укупној производњи енергије. Енергетски биланс за 2023. годину припремљен је на бази података о билансу електричне енергије добијених од стране Електропривреде Црне Горе, Црногорског електридистрибутивног система, Црногорског електропреносног система, произвођача електричне енергије у Црној Гори, биланса угља добијеног од стране Рудника угља, као и процијењеног промета нафтних деривата добијеног од стране највећих нафтних компанија. Такође, узете су у обзир и потребе појединих привредних субјеката, који енергенте набављају у сопственом аранжману. У документу се, поред осталог, наводи да је укупна производња електричне енергије у Црној Гори у 2023. години, на прагу електрана, планирана на 3.598.25 GWh, што је више од процјене остварења у 2022. години за 12.84 %.

Влада је дала сагласности за попуну радних мјеста у Министарству унутрашњих послова која нијесу предвиђена Кадровским планом. У складу са Законом о државним службеницима и намјештеницима којим је прописано да, изузетно, старјешина државног органа може донијети одлуку о покретању поступка за попуну радног мјеста чија попуна није предвиђена кадровским планом, ако је то радно мјесто у току текуће календарске године остало упражњено престанком радног односа државног службеника, односно намјештеника у државном органу или ако због организационих измјена и/или неопходности попуне радног мјеста прибави сагласност Владе. С обзиром на то да је већи број полицијских службеника испунио услове за одлазак у пензију, као и да је дошло до организационих промјена у Управи полиције, Влада је дала сагласност за заснивање радног односа за 57 свршених полазника Полицијске академије у Даниловграду, 102 полицијска службеника у Управи полиције и 83 државна службеника и намјештеника у Министарству унутрашњих послова, у складу са законом.

Такође, Владе ја дала сагласност за покретање процедуре попуне радних мјеста, путем јавног оглашавања, за три пилота у Авиохеликоптерској јединици.

Усвојен је и Кадровски план Министарства европских послова за 2022. годину.

Поред осталог, Влада је размотрила и више кадровских питања доступних на линку.

30. sjednica Vlade Crne Gore (24.11.2022.)


30. сједница Владе Црне Горе

I МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СУ ВЛАДИ ДОСТАВЉЕНИ РАДИ РАСПРАВЕ
1.Усмена информација о реализацији активности из процеса приступања Црне Горе Европској унији Закључци
2.Предлог закона о структурним мјерама и додјели државне помоћи у рибарству и аквакултури Материјал Закључци
3.Предлог уредбе о измјенама и допунама Уредбе о начину планирања и спровођења централизованих јавних набавки Материјал Закључци
4.Предлог одлуке о измјени Одлуке о специјалном додатку Материјал Закључци
5.Предлог одлуке о измјенама и допунама Одлуке о додатку на основну зараду за обављање послова на одређеним радним мјестима Материјал Закључци
6.Предлог одлуке о образовању Преговарачке радне групе за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији за област правне тековине Европске уније која се односи на преговарачко поглавље 1 - Слобода кретања робе Материјал Закључци
7.Предлог одлуке о образовању Преговарачке радне групе за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији за област правне тековине Европске уније која се односи на преговарачко поглавље 2 - Слобода кретања радника Материјал Закључци
8.Предлог одлуке о образовању Преговарачке радне групе за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији за област правне тековине Европске уније која се односи на преговарачко поглавље 5 - Јавне набавке Материјал Закључци
9.Предлог одлуке о образовању Преговарачке радне групе за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији за област правне тековине Европске уније која се односи на преговарачко поглавље 6 - Привредно право Материјал Закључци
10.Предлог одлуке о образовању Преговарачке радне групе за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији за област правне тековине Европске уније која се односи на преговарачко поглавље 7 - Право интелектуалне својине Материјал Закључци
11.Предлог одлуке о образовању Преговарачке радне групе за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији за област правне тековине Европске уније која се односи на преговарачко поглавље 8 – Конкуренција Материјал Закључци
12.Предлог одлуке о образовању Преговарачке радне групе за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији за област правне тековине Европске уније која се односи на преговарачко поглавље 19 - Социјална политика и запошљавање Материјал Закључци
13.Предлог одлуке о образовању Преговарачке радне групе за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији за област правне тековине Европске уније која се односи на преговарачко поглавље 20 - Предузетништво и индустријска политика Материјал Закључци
14.Предлог одлуке о образовању Преговарачке радне групе за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији за област правне тековине Европске уније која се односи на преговарачко поглавље 22 - Регионална политика и координација структурних инструмената Материјал Закључци
15.Предлог одлуке о образовању Преговарачке радне групе за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији за област правне тековине Европске уније која се односи на преговарачко поглавље 28 - Заштита потрошача и здравља Материјал Закључци
16.Предлог одлуке о измјенама Одлуке о изради измјена и допуна Просторно урбанистичког плана Главног града Подгорице и Предлог одлуке о измјени Одлуке о одређивању руководиоца израде Измјена и допуна Просторно - урбанистичког плана Главног града Подгорице и висини накнаде за руководиоца и стручни тим за израду Измјена и допуна Просторно-урбанистичког плана Материјал Закључци
17.Предлог одлуке о изради Измјена и допуна Детаљног урбанистичког плана „Махала“, општина Зета и Предлог одлуке о одређивању руководиоца израде Измјена и допуна Детаљног урбанистичког плана „Махала“, општина Зета и висини накнаде за руководиоца и стручни тим за израду Измјена и допуна Детаљног урбанистичког плана Материјал Закључци
18.Предлог одлуке о одређивању руководиоца израде Измјена и допуна Државне студије локације „Калардово - Острво цвијећа - Брдишта“ и висини накнаде за руководиоца и стручни тим за израду Измјена и допуна Државне студије локације Материјал Закључци
19.Предлог одлуке о утврђивању годишњег броја дозвола за привремени боравак и рад странаца за 2023. годину Материјал Закључци
20.Извјештај о реализацији Акционог плана за имплементацију Стратегије одбране Црне Горе 2019-2022 за 2021. годину Материјал Закључци
21.Информација о стању у Авио-хеликоптерској јединици Материјал Закључци
22.Информација о проблемима текућег одржавања јавне жељезничке инфраструктуре Материјал Закључци
23.Нацрт кадровског плана Управе за газдовање шумама и ловиштима за 2022. годину Материјал Закључци
24.Захтјев за давање сагласности за покретање поступка за попуну радних мјеста у Министарству унутрашњих послова Материјал Закључци
II МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СЕ ВЛАДИ ДОСТАВЉАЈУ С ПРЕДЛОГОМ ДА СЕ О ЊИМА НЕ РАСПРАВЉА
25.Информација о Измјенама и допунама Правилника о зарадама и увећањима зарада Факултета за црногорски језик и књижевност Цетиње с Измјенама и допунама Правилника (без расправе) Материјал Закључци
26.Информација о потписивању Меморандума о разумијевању и сарадњи између Министарства рада и социјалног старања Црне Горе и Министарства рада и социјалне заштите становништва Републике Азербејџан с Предлогом меморандума (без расправе) Материјал Закључци
27.Информација о преусмјеравању неутрошених средстава у оквиру Капиталног буџета Управе за капиталне пројекте за 2022. годину (без расправе) Материјал Закључци
28.Информација о примјени Одлуке о привременим мјерама за ограничавање цијена производа од посебног значаја за живот и здравље људи и листи производа („Службени лист ЦГ“, бр. 90/22 и 114/22) (без расправе) Материјал Закључци
29.Информација о трећем и четвртом Извјештају о налазима чињеничног стања припремљеном од стране друштва за ревизију „Crowe MNE“ д.о.о. у вези са реализацијом пројекта Изградње хотела „К16“, Колашин, по кондо моделу пословања (без расправе) Материјал Закључци
30.Информација о спровођењу мјере Руралног развоја, 2.1.12 Подршка набавци приплодних грла у чистој раси (без расправе) Материјал Закључци
31.Информација о реализацији Акционог плана за имплементацију препорука Државне ревизорске институције на крају другог квартала 2022. године (без расправе) Материјал Закључци
32.Предлог за рјешавање сукоба надлежности између Министарства екологије, просторног планирања и урбанизма - Директората за инспекцијске послове и лиценцирање - Урбанистичко - грађевинске инспекције и Службе за инспекцијске послове Општине Херцег Нови (без расправе) Материјал Закључци
33.Предлог за измјену Закључка Владе Црне Горе, број: 07-1988, од 6. јуна 2019. године, са сједнице од 30. маја 2019. године (без расправе) Материјал Закључци
34.Предлог за измјену закључака Владе Црне Горе, број: 04-6983/2, од 29. децембра 2021. године (без расправе) Материјал Закључци
35.Предлог платформе за посјету министра финансија мр Александра Дамјановића Републици Сјеверној Македонији, од 23. до 25. новембра 2022. године (без расправе) Материјал Закључци
36.Предлог платформе за учешће предсједника Владе Црне Горе и руководиоца радом Министарства вањских послова др Дритана Абазовића на састанку министара вањских послова НАТО, Букурешт, 29. и 30. новембар 2022. године (без расправе) Материјал Закључци
III МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СЕ ВЛАДИ ДОСТВАЉАЈУ РАДИ ДАВАЊА МИШЉЕЊА ИЛИ САГЛАСНОСТИ
37.Предлог мишљења на Предлог закона о измјенама Закона о здравственој заштити (предлагач посланик Андрија Поповић) (без расправе) Материјал Закључци
38.Предлог колективног уговора Јавног предузећа за националне паркове Црне Горе (без расправе) Материјал Закључци
39.Предлог за давање сагласности за установљење права службености на непокретности у својини Црне Горе у корист правног лица „Црногорски електродистрибутивни систем „ д.о.о. Подгорица и то на дијелу катастарске парцеле број 844/3, уписане у лист непокретности број 510, КО Голубовци, Главни град Подгорица с Предлогом уговора о установљењу права службености Материјал Закључци
40.Питања и предлози
40.1Предлог одлуке о расподјели добити ДОО "Центар за екотоксиколошка испитивања" Подгорица за 2021. годину Материјал Закључци
40.2Предлог за кандидовање пројекта „Изградња хотела Р Колашин по кондо моделу пословања“ на Листу развојних пројеката у области туризма Материјал Закључци
40.3Предлог платформе за посјету Горана Ђуровића, министра економског развоја и туризма, Краљевини Саудијској Арабији, у периоду од 26. новембра до 2. децембра 2022. године Материјал Закључци
40.4Анализа рада Агента регистрације домена .ме са прегледом правних, финансијских и техничких ефеката реализације Уговора о Агенту регистрације домена .ме за период од 2008. године до данас Материјал Закључци
40.5Нацрт кадровског плана Министарства европских послова за 2022. годину Материјал Закључци
40.6Предлог одлуке о Енергетском билансу Црне Горе за 2023. годину Материјал Закључци
40.7Захтјев за давање сагласности за попуну радних мјеста у Министарству унутрашњих послова која нијесу предвиђена Кадровским планом Материјал Закључци
41.Кадровска питања Закључци
41.1Предлог за одређивање вршиоца дужности секретара Министарства рада и социјалног старања Материјал
41.2Предлог за одређивање вршитељке дужности секретарке Министарства здравља Материјал
41.3Предлог за именовање државне секретарке у Министарству здравља Материјал
41.4Предлог за одређивање вршитељке дужности генералне директорице Директората за енергетику у Министарству капиталних инвестиција Материјал
41.5Предлог за одређивање в.д. генералне директорице Генералног директората за билатералне послове у Министарству вањских послова Материјал
Да ли вам је садржај ове странице био од користи?