Смјернице о остваривању права на стипендију за талентоване ученике основне и средње школе за школску 2024-25. годину (1) Верзија 1.0 •Објављено: 30.07.2024. 13:34 Преузми pdf •1 MB
- Влада Црне Горе
Министарство просвјете, науке и иновација Смјернице за остваривање права на стипендију за та...
Смјернице за остваривање права на стипендију за талентоване основце и средњошколце
Објављено: 30.07.2024. • 13:35 Аутор: Министарство просвјете, науке и иновација
Радна група Министарства просвјете, науке и иновација, формирана с циљем унапређења подршке талентованим ученицима, донијела је Смјернице за остваривање права на стипендију за талентоване ученике основних и средњих школа. Ове смјернице прецизирају услове под којима се вреднују остала такмичења, односно такмичења која нијесу у организацији Испитног центра и Центра за стручно образовање како бисмо ријешили дугогодишњи проблем, посебно у дијелу који се односи на такмичаре из области музичке умјетности кроз проширење листе међународних такмичења на којима учествују ученици наших школа.
Смјерницама се детаљно дефинишу конкретна такмичења, категорије и број бодова, што омогућава прецизнију и праведнију евалуацију и награђивање њихових постигнућа. Такмичења су подијељена у три групе, свака са јасно дефинисаним правилима и бројем бодова.
Циљ Смјерница је пружање подршке ученицима који постижу изузетне резултате у различитим областима образовања. На овај начин желимо мотивисати и наградити талентоване ученике и подстаћу их да наставе са постизањем што бољих резултата.
Смјерницама се детаљно дефинишу конкретна такмичења, категорије и број бодова, што омогућава прецизнију и праведнију евалуацију и награђивање њихових постигнућа. Такмичења су подијељена у три групе, свака са јасно дефинисаним правилима и бројем бодова.
Циљ Смјерница је пружање подршке ученицима који постижу изузетне резултате у различитим областима образовања. На овај начин желимо мотивисати и наградити талентоване ученике и подстаћу их да наставе са постизањем што бољих резултата.
Документа
Везани чланци:
Да ли вам је садржај ове странице био од користи?