Пажња: Садржај ове странице је дио архивског садржаја и односи се на претходне сазиве Владе Црне Горе. Могуће је да су информације застарјеле или нерелевантне.
Архива

Војиновић - Медокс : Наставак сарадње са Британским савјетом кроз регионални приступ

Објављено: 21.07.2022. 14:14 Аутор: Министарство просвјете

Министар просвјете Миомир Војиновиц данас се састао са амбасадорком Велике Британије Њ.Е. Карен Медокс и представницима Британског савјета, како би се размотриле могуцности за реализацију будуће сарадње.

 Госпођа Кејт Еварт-Бигс , замјеница извршног директора Британског савјета и господин Питер Браун, директор за Западни Балкан су прије свега изразили увјерење да ће се сарадња са Британским савјетом наставити истим интензитетом и поред чињенице да ће се реализовати кроз регионални приступ.

Министар Војиновић је предочио  изазове са којима се образовни систем суочава приликом реализације двојезичне наставе, са једне стране, а са друге стране подвукао намјеру да се таква настава спроводи у свих девет  разреда основне школе, када се за то обезбиједе услови. Такође, министар  је истакао чињеницу да је програм наставе  на енглеском језику, на Економском факултету у Подгорици, тренутно у процесу акредитације, те да ће предавања на овом језику бити реализована од наредне академске године.

Састанак је био прилика да се кроз дискусију размијене мишљења и препознају потенцијалне области за сарадњу у наредном периоду. У том смислу, колеге из Британског савјета су министра упознале са пројектом Футуре Енглисх, који се успјешно реализовао у шест земаља региона Јужног Кавказа. Програм користи аналитички приступ у циљу пружања  могуц́ности за континуирани професионални развој  министарствима и наставницима, како би на најбољи начин задовољили њихове потребе за усавршавањем, омогуц́авајуц́и наставницима широм региона да расту као практичари и професионалци. Наставницима енглеског језика се нуди онлајн програм сталног професионалног развоја користец́и иновативну платформу онлајн Заједнице наставника.

Саговорници су направили и осврт на досадашњу сарадњу која је оцијењена као изузетно успјешна, а као посљедњи примјер је истакнут петогодишњи програм који је недавно завршен, а који се састојао из пројеката  „Школе за 21. вијек” и „Наставник за 21. вијек”.

Да ли вам је садржај ове странице био од користи?