Предметни програми

Предметни програми су конципирани на унапређеној методологији гдје је акценат на дефинисању општих циљева, васпитно – образовних исхода и исхода учења.

Надзор

Анализа, праћење и евалуација наставне праксе одвија се на основу успостављаних јасних, мјерљивих и остварљивих стандарда квалитета.

Инклузивно образовање

Развој инклузивног образовања је један од приоритета образовног система Црне Горе. Завод за школство унапређује, прати и евалуира инклузивно образовање, с циљем постизања једнаких могућности за учење и учешће све дјеце у складу с могућностима.

Кључне компетенције

Кључне компетенције представљају својеврсну промјену образовне доктрине која помјера фокус образовања према стицању функционалних знања.

Еко школе

Међународни програм Еко-школе развила је Фондација за образовање о животној средини (ФЕЕ) и тренутно се реализује у образовно-васпитним установама 74 држава свијета.

Пројекти

На овој страници налазе се актуелни и реализовани пројекти Завода за школство

Публикације

Публикације Завода за школсто су намијењене наставницима, с циљем да пруже подршку у имплементацији реформских решења и унапређења квалитета наставе.

Слободан приступ информацијама

Завод за школство у складу са Законом о слободном приступу информацијама и другим позитивним прописима који уређују ову област, предузима активности у циљу остваривања права на слободан приступ информацијама свим заинтересованим субјектима.

Вијести/Најаве

Завод за школство
19.12.2024.

Руководећи тим

О Заводу за школство

Завод за школство утврђује и обезбјеђује квалитет образовно-васпитног рада у установама, обавља развојне, савјетодавне, истраживачке и стручне послове из области предшколског васпитања и образовања, основног образовања и васпитања, средњег општег образовања, стручног образовања и образовања одраслих, образовања и васпитања дјеце са посебним потребама и васпитања у домовима ученика.

Пратите нас

Контакт

Завод за школство

Вака Ђуровића бб 81000 Подгорица

Завод за школство

Телефон:+38220408901

Питајте Завод

Да ли вам је садржај ове странице био од користи?