- Влада Црне Горе
Завод за школство ЦХЕРИ пројекат - ПРЕЗЕНТАЦИЈА ПУБЛИКАЦИЈЕ И ПРОЈЕК...
Пажња: Садржај ове странице је дио архивског садржаја и односи се на претходне сазиве Владе Црне Горе. Могуће је да су информације застарјеле или нерелевантне.
Архива
ЦХЕРИ пројекат - ПРЕЗЕНТАЦИЈА ПУБЛИКАЦИЈЕ И ПРОЈЕКТНИХ АКТИВНОСТИ
Објављено: 03.06.2011. • 12:58
У Заводу за школство одржана је презентација публикације ЦХЕРИ пројекта "Идеје и припреме за инклузивну наставу". Била је то прилика да се присутни упознају са активностима и могућим будућим потенцијалима ЦХЕРИ пројекта.
У првом дијелу презентације присутнима су се обратили представници пројектних партнера и сарадника ЦХЕРИ пројекта: Павле Горановић, директор Завода за школство Црне Горе; Радиша Шћекић, директор Гимназије „Слободан Шкеровић"; Зоран Калезић, директор ОШ „Божидар Вуковић Подгоричанин"; проф.др Саша Милић, извршни директор Педагошког центра Црне Горе; Гиоргио Понтони, генерални секретар Јадранског колеџа уједињеног свијета; Доц. др. Биљана Масловарић, координаторка ЦХЕРИ пројекта у Педагошком центру Црне Горе; Невена Чабрило, руководилац Одсјека за међународну сарадњу Заводу за школство; Мариа Цанфора, координаторка ЦХЕРИ пројекта у Јадранском колеџу уједињеног свијета и Огњен Дедагић, координатор ЦХЕРИ пројекта у Јадранском колеџу уједињеног свијета.
У другом дијелу презентације приказан је кратки документарни филма „Научи да упознаш/Леарн то дисцовер" (15 мин., режија: Сами Мустафа). Филм је настао током активности ЦХЕРИ пројекта у марту 2011. године и бави се темом волонтерског рада младих, њиховог ангажмана са ромском дјецом као и сусрета са ромском културом уопште.
Пројекат ЦХЕРИ је имао за циљ развој инклузивних метода наставе са посебним освртом на ромске ученике и подизање њихове мотивације у образовању, као и развој и иновацију процеса учења у учиониоци и изван ње. Идеја је да се кроз креацију иновативних припрема, као модела наставе за различите предмете (од ВИ до ИX разреда основне школе), покуша усвојити један инклузивнији метод у циљу постизања интеркултуралних и мултидисциплинарних приступа у настави али и стварања услова за повећање интересовања за упис ромских ученика у средње школе. Пројекат је такође покренуо програм волонтерски оријентисаних активности које су спроводили ученици/це Гимназије „Слободан Шкеровић" са ученицима/цама ОШ „Божидар Вуковић Подгоричанин", које су имале за циљ креативну мотивацију ученика, помоћ у школским обавезама, као и организацију сусрета и представа са умјетничким садржајем.
У првом дијелу презентације присутнима су се обратили представници пројектних партнера и сарадника ЦХЕРИ пројекта: Павле Горановић, директор Завода за школство Црне Горе; Радиша Шћекић, директор Гимназије „Слободан Шкеровић"; Зоран Калезић, директор ОШ „Божидар Вуковић Подгоричанин"; проф.др Саша Милић, извршни директор Педагошког центра Црне Горе; Гиоргио Понтони, генерални секретар Јадранског колеџа уједињеног свијета; Доц. др. Биљана Масловарић, координаторка ЦХЕРИ пројекта у Педагошком центру Црне Горе; Невена Чабрило, руководилац Одсјека за међународну сарадњу Заводу за школство; Мариа Цанфора, координаторка ЦХЕРИ пројекта у Јадранском колеџу уједињеног свијета и Огњен Дедагић, координатор ЦХЕРИ пројекта у Јадранском колеџу уједињеног свијета.
У другом дијелу презентације приказан је кратки документарни филма „Научи да упознаш/Леарн то дисцовер" (15 мин., режија: Сами Мустафа). Филм је настао током активности ЦХЕРИ пројекта у марту 2011. године и бави се темом волонтерског рада младих, њиховог ангажмана са ромском дјецом као и сусрета са ромском културом уопште.
Пројекат ЦХЕРИ је имао за циљ развој инклузивних метода наставе са посебним освртом на ромске ученике и подизање њихове мотивације у образовању, као и развој и иновацију процеса учења у учиониоци и изван ње. Идеја је да се кроз креацију иновативних припрема, као модела наставе за различите предмете (од ВИ до ИX разреда основне школе), покуша усвојити један инклузивнији метод у циљу постизања интеркултуралних и мултидисциплинарних приступа у настави али и стварања услова за повећање интересовања за упис ромских ученика у средње школе. Пројекат је такође покренуо програм волонтерски оријентисаних активности које су спроводили ученици/це Гимназије „Слободан Шкеровић" са ученицима/цама ОШ „Божидар Вуковић Подгоричанин", које су имале за циљ креативну мотивацију ученика, помоћ у школским обавезама, као и организацију сусрета и представа са умјетничким садржајем.
Везани чланци:
Здрави стилови живота у основној и средњој школи 23.01.2025.
Да ли вам је садржај ове странице био од користи?