Пажња: Садржај ове странице је дио архивског садржаја и односи се на претходне сазиве Владе Црне Горе. Могуће је да су информације застарјеле или нерелевантне.
Архива

ПРЕДУЗЕТНИЧКО УЧЕЊЕ

Објављено: 01.09.2011. 10:53

У Заводу за школство је 30. августа 2011. године одржана радионица за школе које су укључене у пилот пројекат „Предузетна школа“. Пројектом је обухваћено по четири основне школе из 8 земаља Југоисточне Европе: Албаније, Босне и Херцеговине, Хрватске, Косова, Македоније, Црне Горе, Србије и Турске. Црну Гору представљају сљедеће основне школе: „Октоих“ из Подгорице, „Милија Никчевић“ из Никшића, „Вељко Дробњаковић“ из Рисна и „Србија“ из Бара. Пројекат је финансиран од стране ЕУ, а за његову реализацију је задужен Центар за предузетничко учење Југоисточне Европе (СЕЕЦЕЛ). Координаторка пројекта за Црну Гору је Лола Радуловић савјетница за едукацију у Дирекцији за развој малих и средњих предузећа.

Присутне је поздравила Марија Иличковић, помоћница директора Дирекције за развој малих и средњих предузећа. Радионицу су водиле – Ефка Хедер, директорица СЕЕЦЕЛ и – Маја Љубић, помоћница директора СЕЕЦЕЛ-а које су упознале наставнике/наставнице и директоре/директорке основних школа, као и представнике Филозофског факултета из Никшића и Универзитета Доња Горица, који су такође присуствовали радионици, са политичким оквиром ЕУ, методологијом и циљевима развијања предузетничког учења као кључне компетенције, као и о задацима и значају фазе пилотирања.

Пилот школе ће имати важну улогу у стратешком развоју предузетничког учења на националном нивоу. Током ове школске године свака школа ће пилотирати по једну од сљедећих области: језик, друштвене науке, природне науке и умјетничку групу предмета. По завршетку пилот фазе школе ће добити сертификат Међународне предузетне школе. Од школа се очекује да у наредном периоду развијају систем доживотног предузетничког учења у својој локалној заједници, као и да стимулишу даљи развој предузетничког учења на националном нивоу.

Да ли вам је садржај ове странице био од користи?