Пажња: Садржај ове странице је дио архивског садржаја и односи се на претходне сазиве Владе Црне Горе. Могуће је да су информације застарјеле или нерелевантне.
Архива

„НАСТАВНИК 21. ВИЈЕКА: КОНТИНУИРАНИ ПРОФЕСИОНАЛНИ РАЗВОЈ”

Објављено: 27.04.2012. 14:36

Конференција и радионице

Бритисх Цоунцил вас позива на конференцију на тему »Наставник 21. вијека: Континуирани професионални развој наставника« која ће се одржати у сриједу, 16. маја 2012. у хотелу »Рамада« са почетком у 10 часова.
Конференција је намијењена наставницима енглеског језика у јавном и приватном сектору, директорима школа, представницима образовних институција и креаторима образовне политике.

ПРОГРАМ КОНФЕРЕНЦИЈЕ
Конференцију ће отворити г-ђа Весна Вучуровић, помоћница министра просвјете и спорта
Пленарни дио траје од 10.00-13.00х и обухватиће 5 презентација:
1. Др Душанка Поповић, Руководилац Одсјека за континуирани професионални развој, Завод за школство и Мр Љиљана Суботић, самостални савјетник, Одсјек за континуирани професионални развој, Завод за школство
»Важност цјеложивотног образовања и континуираног професионалног развоја наставника: политика и пракса у Црној Гори«
2. Др Игор Лакић, декан Института за стране језике, Подгорица:
»Потребе државе за наставничким кадром: Од традиционалних приступа до потреба савремене тржишне економије«
3. Др Драгиња Јефтић, ванредни професор на Филозофском факултету, Никшић, Одсјек за енглески језик и књижевност:
»Наставник 21. вијека: улога наставника у 21. вијеку у оснаживању ученика за аутономију у учењу«
4. Дамиан Росс, Бритисх Цоунцил:
»Представљање новог Оквира Бритисх Цоунцил-а за континуирани професионални развој«
5. Мр Татјана Глушац, Факултет за правне и пословне студије, Нови Сад:
»Нови облици професионалног развоја - Пеер цоацхинг«
Пауза за ручак 13.00 - 14.00х

РАДИОНИЦЕ

Гарy Андерсон, Цамбридге Университy Пресс

1. ЕЛТ ин(то) тхе Дигитал Аге: Тецхнологy то Теацх—анд Леарн!
2. Теацхинг wитх Теенагерс ин Минд: Со wхат’с неw?—анд нот!

Дамиан Росс, Бритисх Цоунцил

1. Менторинг: wхат, wхy, wхо, wхен анд хоw?”
2. Онлине Теацхер Девелопмент: Wхат’с оут тхере?

Током ове конференције, представићемо нови »Оквир континуираног професионалног развоја« који представља важан ресурс и подршку како за саме наставнике тако и за институције образовања.
»Оквир« дефинише 6 стадијума у процесу развоја, од почетног до специјалистичког, детаљно дефинишући очекивани професионални перформанс у свим кључним сферама рада у учионици - од планирања часа, познавања предмета, познавања и разумијевања ученика па до управљања сопственим професионалним развојем. Током овог процеса, »Оквир« нуди обиман опус ресурса за усавршавање, упутстава и обиље неопходних информација. »Оквир« помаже наставнику да успјешно сретне своје изазове који све више наглашавају потребу за добрим знањем енглеског језика у контексту приступања ЕУ и мобилности која се отвара за будуће студирање и рад у Европи без граница. Осим тога, оквир нуди наставнику цјеложивотни портфолио који може бити велика помоћ за имплементацију постојећег портфолија усвојеног од стране Завода за школство.
»Оквир« нуди јасно дефинисану структуру потенцијалних степена звања и путања за напредовање унутар професије, као и свеобухватан програм за »пре-сервице« и »ин-сервице« обуку наставника.
Бритисх Цоунцил је обезбиједио низ штампаних материјала везаних за »Оквир« и Портфолио за наставнике.

КАКО СЕ ПРИЈАВИТИ

Број мјеста на конференцији и пратећим радионицама је ограничен па Вас молимо да се што прије пријавите и то најкасније до 10 маја.
Можете се пријавити попуњавањем онлине формулара, слањем е -маила на
горан.гарцевиц@бритисхцоунцил.ме, фаxом на 020 618 - 411 или СМС поруком на 069 952 392.
Да би пријава била успјешна неопходно је да пошаљете следеће податке: име и презиме, име школе, град, е-маил и број мобилног телефона.

САЗНАЈТЕ ВИШЕ

За више информација о овој конференцији посјетите вебсајт Бритисх Цоунцил-а www.бритисхцоунцил.ме
*Хотел »Рамада« је нови хотел у Подгорици који се налази у склопу Гинташ шопинг центра са улазом из улице Саве Ковачевића 74.
Да ли вам је садржај ове странице био од користи?