- Влада Црне Горе
Завод за школство ПРИМЈЕНА МЕТОДСКОГ ПРИСТУПА „ПУТ СТВАРАОЦА“
Пажња: Садржај ове странице је дио архивског садржаја и односи се на претходне сазиве Владе Црне Горе. Могуће је да су информације застарјеле или нерелевантне.
Архива
ПРИМЈЕНА МЕТОДСКОГ ПРИСТУПА „ПУТ СТВАРАОЦА“
Објављено: 16.11.2012. • 14:54
У оквиру Пројекта „Како ученицима помоћи да успјешно стварају...“ важна активност јесте праћење примјене предложеног методског поступка „Пут ствараоца“. Ову активност Пројекта реализују чланице стручног тима и ауторка пројекта (др Душанка Поповић, Нађа Дурковић, мр Дијана Лаковић, др Сања Шубарић и Александра Вешовић Ивановић), па су у периоду од септембра до новембра посјећени часови у барским школама (ОШ „Б. Ј. Орландић“, ОШ „Мексико“, ОШ „Србија“), подгоричким школама (ОШ „М. М. Бурзан“, ОШ „Радојица Перовић“, ОШ „Владимир Назор“) и бјелопољским школама (ОШ „Ристо Ратковић“, ОШ „М.М. Миљанов“, ОШ „Душан Кораћ“), тј. око 40 часова током којих су примјењиване поједине фазе наведеног методског приступа. Настава се прати на основу утврђеног формулара.
Један дио часова посјећен је прије утврђивања првих резултата Пројекта као важан извор за доношење закључака, а присуство часовима након тога додатно потврђују прве резултате представљене у посебној публикацији. Током часова било је примијетно да ученици познају овај приступ што значи све његове фазе и њихову намјену, активно учествују у њиховој реализацији и посједују конкретне производе – сопствене писане радове тј. њихове унапријеђене верзије, личне збирке текстова и прича, одјељењске збирке или збирке на нивоу разреда итд.
Реализација Пројекта почела је новембру 2011. године обуком наставника у оквиру одговарајућих програма обуке, а са примјеном предложеног методског поступка почело се у марту шкоске 2011/12. године. Осим конкретних препорука за практичаре, резултат Пројекта биће публикација са примјерима добре праксе и другим занимљивим садржајима произашлим из реализованих активности.
Један дио часова посјећен је прије утврђивања првих резултата Пројекта као важан извор за доношење закључака, а присуство часовима након тога додатно потврђују прве резултате представљене у посебној публикацији. Током часова било је примијетно да ученици познају овај приступ што значи све његове фазе и њихову намјену, активно учествују у њиховој реализацији и посједују конкретне производе – сопствене писане радове тј. њихове унапријеђене верзије, личне збирке текстова и прича, одјељењске збирке или збирке на нивоу разреда итд.
Реализација Пројекта почела је новембру 2011. године обуком наставника у оквиру одговарајућих програма обуке, а са примјеном предложеног методског поступка почело се у марту шкоске 2011/12. године. Осим конкретних препорука за практичаре, резултат Пројекта биће публикација са примјерима добре праксе и другим занимљивим садржајима произашлим из реализованих активности.
Везани чланци:
ПИСА амбасадори – сјеверна и централна регија 19.12.2024.
Обука тренера/ица за математичку писменост 19.12.2024.
Да ли вам је садржај ове странице био од користи?