- Влада Црне Горе
Завод за школство РАДНИ САСТАНАК УЧЕСНИКА ПРОЈЕКТА КАКО УЧЕНИЦИМА ПО...
Пажња: Садржај ове странице је дио архивског садржаја и односи се на претходне сазиве Владе Црне Горе. Могуће је да су информације застарјеле или нерелевантне.
Архива
РАДНИ САСТАНАК УЧЕСНИКА ПРОЈЕКТА КАКО УЧЕНИЦИМА ПОМОЋИ ДА СТВАРАЈУ...
Објављено: 07.10.2013. • 10:51
У Заводу за школство је 24. септембра 2013. године реализован радни састанак Стручног тима и учесника Пројекта "Како ученицима помоћи да стварају умјетничке и неумјетничке, усмене и писане текстове". На састанку су анализирани закључци и препоруке са претходног састанка и разматран начин на који се прати примјена методског приступа Пут ствараоца. Било је ријечи о збирци текстова којом се свим наставница преносе искуства из праске, а разматране су идеје и перспективе за даљи рад.
Сви учесници су се сложили да се настави са примјеном предложеног методског приступа којим се ученици подучавају стварању усмених и писаних текстова различитих врста. Са тим циљем прихваћен је приједлог да се у оба полугодишта планира бар један процес и прати његова реализација. Такође, у наредном периоду посебно ћемо се усмјерити на квалитет ученичких радова и начин њихове процјене.
Рад на Пројекту отворио је низ могућности и активости за његов даљи развој, како у области писања, тако и у области читања. На основу истраживања и анализа предложени методски приступ може се сагледати у контексту реформе образовања и њених базичних принципа, посебно принципа индивидуализације васпитно-образовног процеса. Такође, у контексту развоја осам кључних компетенција, посебно компетенције: комуникација на матерњем језику.
Пројекат отвара поље читалачке писмености и могућност даљег развијања активности, с нагласком на тој области. Уствари, није могуће бавити се било којом од четири компоненте језика а да се не дотакну све остале. Зато овај Пројекат омогућава многе активности, које ће Стручни тим, заједно са учесницима, предузети у школској 2013/14. години.
Сви учесници су се сложили да се настави са примјеном предложеног методског приступа којим се ученици подучавају стварању усмених и писаних текстова различитих врста. Са тим циљем прихваћен је приједлог да се у оба полугодишта планира бар један процес и прати његова реализација. Такође, у наредном периоду посебно ћемо се усмјерити на квалитет ученичких радова и начин њихове процјене.
Рад на Пројекту отворио је низ могућности и активости за његов даљи развој, како у области писања, тако и у области читања. На основу истраживања и анализа предложени методски приступ може се сагледати у контексту реформе образовања и њених базичних принципа, посебно принципа индивидуализације васпитно-образовног процеса. Такође, у контексту развоја осам кључних компетенција, посебно компетенције: комуникација на матерњем језику.
Пројекат отвара поље читалачке писмености и могућност даљег развијања активности, с нагласком на тој области. Уствари, није могуће бавити се било којом од четири компоненте језика а да се не дотакну све остале. Зато овај Пројекат омогућава многе активности, које ће Стручни тим, заједно са учесницима, предузети у школској 2013/14. години.
Везани чланци:
Радна посјета Љубљани 22.11.2024.
Тимска настава 22.11.2024.
Признање за организацију ХИППО такмичења 22.11.2024.
Да ли вам је садржај ове странице био од користи?