- Влада Црне Горе
Завод за школство Семинари о ПИСА пројекту
Пажња: Садржај ове странице је дио архивског садржаја и односи се на претходне сазиве Владе Црне Горе. Могуће је да су информације застарјеле или нерелевантне.
Архива
Семинари о ПИСА пројекту
Објављено: 03.09.2014. • 14:41
У склопу активности усмјерених на имплементацију реформских промјена у основном образовању, Завод за школство почиње са сетом семинара намијењених професорима црногорског-српског, босанског, хрватског језика и књижевности, математике, хемије, биологије и физике у основним школама чија тема јесте посебност ПИСА пројекта, његова реализација и резултати у Црној Гори и како их поправити.
Циљева тих семинара јесу: разумјети сврху учешћа у ПИСА пројекту и посебностима овог испитивања; уочити и разумјети релевантност актуелног приступа подучавању и учењу (наставни процес усмјерен на ученике) и актуелних предметних програма (наставно-циљни и дјелимично отворени, усмјерени на исходе, засновани на конструктивистичкој теорији учења...) за стицање компетенција које се провјеравају у оквиру ПИСА пројекта, те могућношћу њиховог континуираног развоја од почетка школовања; повезати Блумову таксонимију знања која је коришћена приликом израде и измјене програма и основ је за успостављање критеријума оцјењивања у оквиру свих предемета, са когнитивним нивоима у оквиру ПИСА пројекта; усмјерити наставнике на начин реализације циљева из програма и израде питања и задатака који ће подстицати примјену стечених знања у самом процесу подучавања....
Током првог полугодишта школске 2014/15. године биће реализовано 10 једнодневних семинара (три семинара посвећена математичкој писменост, четири семинара посвећена научној писмености и три семинара посвећена читалачкој писмености). Семинари ће бити оглашена на сајту Завода, на адреси:
Циљева тих семинара јесу: разумјети сврху учешћа у ПИСА пројекту и посебностима овог испитивања; уочити и разумјети релевантност актуелног приступа подучавању и учењу (наставни процес усмјерен на ученике) и актуелних предметних програма (наставно-циљни и дјелимично отворени, усмјерени на исходе, засновани на конструктивистичкој теорији учења...) за стицање компетенција које се провјеравају у оквиру ПИСА пројекта, те могућношћу њиховог континуираног развоја од почетка школовања; повезати Блумову таксонимију знања која је коришћена приликом израде и измјене програма и основ је за успостављање критеријума оцјењивања у оквиру свих предемета, са когнитивним нивоима у оквиру ПИСА пројекта; усмјерити наставнике на начин реализације циљева из програма и израде питања и задатака који ће подстицати примјену стечених знања у самом процесу подучавања....
Током првог полугодишта школске 2014/15. године биће реализовано 10 једнодневних семинара (три семинара посвећена математичкој писменост, четири семинара посвећена научној писмености и три семинара посвећена читалачкој писмености). Семинари ће бити оглашена на сајту Завода, на адреси:
хттп://www.ззс.гов.ме/насловна/професионалниразвој/програми/
Везани чланци:
Унапређивање спровођења програма Еко-школе 31.01.2025.
Превенција насиља у школама у Црној Гори 31.01.2025.
Да ли вам је садржај ове странице био од користи?