- Влада Црне Горе
Завод за школство ПОБОЉШАЊЕ ЧИТАЛАЧКЕ ПИСМЕНОСТИ
Пажња: Садржај ове странице је дио архивског садржаја и односи се на претходне сазиве Владе Црне Горе. Могуће је да су информације застарјеле или нерелевантне.
Архива
ПОБОЉШАЊЕ ЧИТАЛАЧКЕ ПИСМЕНОСТИ
Објављено: 02.12.2016. • 09:56
Представљање резултата истраживања у склопу програма „Побољшање читалачке писмености путем побољшања квалитета процеса савладавања читања и писања у И циклусу основношколског образовања“ одржано је 29. новембра 2016. године у Заводу за школство, а учесници скупа су били представници стручних служби и актива разредне наставе основних школа учесница Програма који реализује Завод за школство уз подршку УНИЦЕФ-а.
Тим који реализује Програм: „Побољшање читалачке писмености путем побољшања квалитета процеса савладавања читања и писања у И циклусу основношколског образовања“ (психолог, педагог, учитељ и логопед) представио је: резултате процјене карактеристика предчиталачких вјештина у И разреду, читалачких вјештина у ИИ разреду и писања у ИИИ разреду, резултате ученика на интерно-екстерној провјери знања, дао закључке и препоруке за даљи рад.
Циљ Програма је осавремењавање и унапријеђење метода рада како би наставници реорганизовали наставу у циљу побољшања компетенција ученика.
Читање и писање су језичке вјештине на којима се темељи образовање. У Црној Гори процес описмењавања системски започиње поласком у школу, на узрасту од 6 година, развија се и траје током цијелог живота појединца. Правилно постављена почетна настава читања и писања успјех је за савладавање осталих наставних предмета током цјелокупног школовања ученика.
Тим који реализује Програм: „Побољшање читалачке писмености путем побољшања квалитета процеса савладавања читања и писања у И циклусу основношколског образовања“ (психолог, педагог, учитељ и логопед) представио је: резултате процјене карактеристика предчиталачких вјештина у И разреду, читалачких вјештина у ИИ разреду и писања у ИИИ разреду, резултате ученика на интерно-екстерној провјери знања, дао закључке и препоруке за даљи рад.
Циљ Програма је осавремењавање и унапријеђење метода рада како би наставници реорганизовали наставу у циљу побољшања компетенција ученика.
Читање и писање су језичке вјештине на којима се темељи образовање. У Црној Гори процес описмењавања системски започиње поласком у школу, на узрасту од 6 година, развија се и траје током цијелог живота појединца. Правилно постављена почетна настава читања и писања успјех је за савладавање осталих наставних предмета током цјелокупног школовања ученика.
Везани чланци:
Радна посјета Љубљани 22.11.2024.
Тимска настава 22.11.2024.
Признање за организацију ХИППО такмичења 22.11.2024.
Да ли вам је садржај ове странице био од користи?