- Влада Црне Горе
Завод за школство Еко-сколе - чек листа
Пажња: Садржај ове странице је дио архивског садржаја и односи се на претходне сазиве Владе Црне Горе. Могуће је да су информације застарјеле или нерелевантне.
Архива
Еко-сколе - чек листа
Објављено: 31.03.2017. • 10:19
Одбор Еко-школе
1. Да ли ваша школа има Одбор еко-школе који се састаје најмање једном у полугодишту?
2. Да ли су ученици у значајној мјери одговорни за вођење Одбора? (ниво очекиване одговорности зависи од узраста и способности укључених ученика)
3. Да ли Одбор Еко-школе има представника родитеља и/или локалне управе?
Оцјена животне средине
4. Да ли је Одбор Еко-школе извршио оцјену стања животне средине у односу на одабране теме и забиљежио резултате?
5. Да ли су ученици били укључени у процес оцјене животне средине?
6. Да ли су резултати оцјене стања животне средине анализирани на Одбору Еко-школе и да ли је са њима упозната цијела школа?
Акциони план
7. Да ли је Одбор Еко-школе направио детаљан акциони план?
8. Да ли акциони план садржи временски оквир? Ко су одговорне особе и како ће се еколошки рад пратити и оцјењивати?
9. Да ли ће Одбор Еко-школе упознао све у школи са Акционим планом? Да ли је Акциони план уврштен у Годишњи план и програм рада школе?
Повезивање са курикулумом
10. Да ли су међупредметне теме укључене у годишњи план рада наставника у свим разредима?
11. Да ли су међупредменте теме укључене у план и програм рада школе?
Укључивање цијеле школе и шире заједнице
12. Да ли школа има видљиво истакнуту огласну таблу која садржи информације о активностима Еко-школе?
13. Да ли Одбор Еко-школе редовно упознаје своју школу и ширу заједницу о активностима које спроводи (путем састанака и брошура)?
14. Да ли школа упознаје друге школе које желе да се придруже програму Еко-школа са примјерима добре праксе?
Мониторинг и евалуација (Праћење стања и оцјењивање)
15. Да ли су прикупљени физички докази о напретку који је школа остварила, укључујући прикупљање података и анализу (графикони и сл.)?
16. Да ли се резултати добијени мотинорингом користе у програму рада школе?
Еко-кодекс
17. Да ли је Еко-кодекс школе усаглашен, усвојен и представљен?
18. Да ли је Еко-кодекс приказан на огласној табли Еко школе и у свим учионицама?
19. Да ли Еко-кодекс зна и разумије већина ученика и наставника?
Пројектни рад
20. Да ли је школа у оквиру школских пројеката спроводила теме Еко-школе?
1. Да ли ваша школа има Одбор еко-школе који се састаје најмање једном у полугодишту?
2. Да ли су ученици у значајној мјери одговорни за вођење Одбора? (ниво очекиване одговорности зависи од узраста и способности укључених ученика)
3. Да ли Одбор Еко-школе има представника родитеља и/или локалне управе?
Оцјена животне средине
4. Да ли је Одбор Еко-школе извршио оцјену стања животне средине у односу на одабране теме и забиљежио резултате?
5. Да ли су ученици били укључени у процес оцјене животне средине?
6. Да ли су резултати оцјене стања животне средине анализирани на Одбору Еко-школе и да ли је са њима упозната цијела школа?
Акциони план
7. Да ли је Одбор Еко-школе направио детаљан акциони план?
8. Да ли акциони план садржи временски оквир? Ко су одговорне особе и како ће се еколошки рад пратити и оцјењивати?
9. Да ли ће Одбор Еко-школе упознао све у школи са Акционим планом? Да ли је Акциони план уврштен у Годишњи план и програм рада школе?
Повезивање са курикулумом
10. Да ли су међупредметне теме укључене у годишњи план рада наставника у свим разредима?
11. Да ли су међупредменте теме укључене у план и програм рада школе?
Укључивање цијеле школе и шире заједнице
12. Да ли школа има видљиво истакнуту огласну таблу која садржи информације о активностима Еко-школе?
13. Да ли Одбор Еко-школе редовно упознаје своју школу и ширу заједницу о активностима које спроводи (путем састанака и брошура)?
14. Да ли школа упознаје друге школе које желе да се придруже програму Еко-школа са примјерима добре праксе?
Мониторинг и евалуација (Праћење стања и оцјењивање)
15. Да ли су прикупљени физички докази о напретку који је школа остварила, укључујући прикупљање података и анализу (графикони и сл.)?
16. Да ли се резултати добијени мотинорингом користе у програму рада школе?
Еко-кодекс
17. Да ли је Еко-кодекс школе усаглашен, усвојен и представљен?
18. Да ли је Еко-кодекс приказан на огласној табли Еко школе и у свим учионицама?
19. Да ли Еко-кодекс зна и разумије већина ученика и наставника?
Пројектни рад
20. Да ли је школа у оквиру школских пројеката спроводила теме Еко-школе?
Везани чланци:
Онлајн састанак представника ЦИДРЕЕ 17.02.2025.
Тимски рад и сарадничко учење 19.02.2025.
Да ли вам је садржај ове странице био од користи?