- Влада Црне Горе
Завод за школство Савјетовање за директоре/директорице основних школ...
Пажња: Садржај ове странице је дио архивског садржаја и односи се на претходне сазиве Владе Црне Горе. Могуће је да су информације застарјеле или нерелевантне.
Архива
Савјетовање за директоре/директорице основних школа на тему: „Реализовано у области школске политике, културе и праксе”
Објављено: 21.06.2017. • 09:48
Током школске 2016/17 године отпочело се с праксом кварталних састанака са директорима образовно-васпитних установа са циљем унапређења квалитета инклузивног образовања.
С тим у вези у претходном периоду су руководиоци установа упознати са принципима инклузије и недискриминације у школама, са Индексом за инклузију као инструментом за унапређење праксе. Такође су упознати са значајем Индивидуално развојно-образовног програма као основе за рад са ђецом те потребом да образовно-васпитне установе наставе да раде на обезбјеђивању веће приступачности њиховим капацитетима.
У складу са тим завршни састанак је пружио прилику да се представе резултати урађеног по школама и поставе циљеви за школску 2017/18 годину.
Израда ИРОП-а за ђецу истакнута је као једна од кључних предности уз неопходну едукацију наставника, сарадњу са ресурсним центрима, доступност материјала, приручника и стручне подршке што све заједно доприноси подизању свијести о инклузивном образовању у Црној Гори.
У сљедећем периоду фокус рада ће бити усмјерен на унапређење квалитета и уједначавање компетенција и задужења кадра, подршку предметној настави, набавку дидактичког материјала и помагала и друго.
С тим у вези у претходном периоду су руководиоци установа упознати са принципима инклузије и недискриминације у школама, са Индексом за инклузију као инструментом за унапређење праксе. Такође су упознати са значајем Индивидуално развојно-образовног програма као основе за рад са ђецом те потребом да образовно-васпитне установе наставе да раде на обезбјеђивању веће приступачности њиховим капацитетима.
У складу са тим завршни састанак је пружио прилику да се представе резултати урађеног по школама и поставе циљеви за школску 2017/18 годину.
Израда ИРОП-а за ђецу истакнута је као једна од кључних предности уз неопходну едукацију наставника, сарадњу са ресурсним центрима, доступност материјала, приручника и стручне подршке што све заједно доприноси подизању свијести о инклузивном образовању у Црној Гори.
У сљедећем периоду фокус рада ће бити усмјерен на унапређење квалитета и уједначавање компетенција и задужења кадра, подршку предметној настави, набавку дидактичког материјала и помагала и друго.
Да ли вам је садржај ове странице био од користи?