- Влада Црне Горе
Завод за школство КОНТИНУИРАНИ ПРОФЕСИОНАЛНИ РАЗВОЈ – ПРИРУЧНИК ЗА Д...
Пажња: Садржај ове странице је дио архивског садржаја и односи се на претходне сазиве Владе Црне Горе. Могуће је да су информације застарјеле или нерелевантне.
Архива
КОНТИНУИРАНИ ПРОФЕСИОНАЛНИ РАЗВОЈ – ПРИРУЧНИК ЗА ДИРЕКТОРЕ
Објављено: 20.04.2018. • 13:22
Професионални развој наставника у великој мјери зависи од препознавања важности овог сегмента за развој образовно-васпитне установе од стране њене управе, и, у складу са тим, подршке која се у том процесу пружа наставницима. Улога директора установе у доношењу одлука и пружању подршке наставницима у том процесу од кључног је значаја. Он треба да разумије зашто су континуирани професионални развој и сви његови сегменти важни за развој квалитета рада наставника, и образовно-васпитне установе уопште, те да у потпуности буде укључен у тај процес.
Уз подршку Британског савјета, ауторски тим састављен од представника Завода за школство и Центра за стручно образовање израдио је „Приручник за директоре о вођењу континуираног професионалног развоја наставника у школи/установи”. Приручник је настао је из потребе да се директорима, стручним сарадницима и наставницима омогући ефикасна процјена квалитета рада наставника, путем процјене остварености стандарда компетенција за наставнике. На тај начин се олакшава планирање, реализација и евалуација континуираног професионалног развоја, односно унапређење квалитета васпитно-образовног рада.
Приликом израде Приручника коришћена су релевантна документа Завода за школство, као и документа настала уз подршку Британског савјета.
Приручник за директоре о вођењу континуираног професионалног развоја наставника у школи/установи можете преизети овдје.
Уз подршку Британског савјета, ауторски тим састављен од представника Завода за школство и Центра за стручно образовање израдио је „Приручник за директоре о вођењу континуираног професионалног развоја наставника у школи/установи”. Приручник је настао је из потребе да се директорима, стручним сарадницима и наставницима омогући ефикасна процјена квалитета рада наставника, путем процјене остварености стандарда компетенција за наставнике. На тај начин се олакшава планирање, реализација и евалуација континуираног професионалног развоја, односно унапређење квалитета васпитно-образовног рада.
Приликом израде Приручника коришћена су релевантна документа Завода за школство, као и документа настала уз подршку Британског савјета.
Приручник за директоре о вођењу континуираног професионалног развоја наставника у школи/установи можете преизети овдје.
Да ли вам је садржај ове странице био од користи?