- Влада Црне Горе
Завод за школство Истраживање „Континуирани професионални развој вас...
Истраживање „Континуирани професионални развој васпитача у Црној Гори“
У Заводу за школство су презентовани резултати истраживања "Континуирани професионални развој васпитача у Црној Гори", које је реализовао УНИЦЕФ у сарадњи са Министарством просвјете.
Презентацији су присуствовали гђа Михаела Бауер, замјеница шефа канцеларије УНИЦЕФ-а за Црну Гору, гђа Аријана Николић Вучинић, генерална директорица Директората за предшколско, основно образовање и образовање дјеце са посебним потребама у Министарству просвјете, гдин Решад Сијарић, директор Завода за школство, директори јавних и приватних предшколских установа, просвјетни надзорник Фран Вуљај, савјетници Одсјека за КПР, и др.
Гђа Бауер је, између осталог, истакла веома добру сарадњу канцеларије УНИЦЕФ-а са Заводом за школство, и изразила велико задовољсво што ће Завод за школство бити партнер УНИЦЕФ-у у реализацији пројекта унапређивања КПР.
Поздрављајући учеснике, директор Завода за школство, господин Решад Сијарић је истакао да је Завод за школство реализовао бројне задатке и активности Акционог плана за спровођење Стратегије раног и предшколског васпитања и образовања за период 2016 – 2020. Поред иновирања програма, посебна пажња је посвећена обезбјеђивању услова за континуирани професионални развој наставног и стручног особља укљученог у рано и предшколско васпитање и образовање. Завод за школство ће и у наредном периоду, кроз сопствене активности, али и кроз интензивну сарадњу са канцеларијом УНИЦЕФ-а која даје снажну подршку развоју предшколског васпитања и образовања у Црној Гори, наставити да развија овај сегмент образовног система. „Резултати овог истраживања ће бити полазиште за даље планирање активности професионалног развоја на нивоу установа предшколског васпитања и образовања, али и на нивоу Завода за школство“, истакао је Сијарић.
Др Саша Милић, професор Филозофског факултета у Никшићу је реализовао истраживање и представио његове резултате, закључке и препоруке.