- Влада Црне Горе
Саопштење: Предсједник Владе РЦГ Жељко Штурановић ...
Пажња: Садржај ове странице је дио архивског садржаја и односи се на претходне сазиве Владе Црне Горе. Могуће је да су информације застарјеле или нерелевантне.
Архива
Саопштење: Предсједник Владе РЦГ Жељко Штурановић примио полазнике Интернсхип програма Центра за демократску транзицију (ЦДТ)
Објављено: 05.06.2007. • 23:47 Аутор: Насловна страна
Предсједник Владе Црне Горе Жељко Штурановић примио је данас полазнике Интернсхип програма, који се реализује у сарадњи Центра за демократску транзицију са Универзитетом Црне Горе и државним институцијама Скупштином Републике Црне Горе, Владом Републике Црне Горе и Предсједником Републике Црне Горе.
Премијер је пожелио добродошлицу студентима и детаљно их упознао са надлежностима, саставом, организацијом, функционисањем и начином рада Владе, њених радних тијела и функционисањем државне управе у цјелини.
Програм у Влади реализује се на основу Протокола о сарадњи између Владе Црне Горе, Универзитета и Центра за демократску транзицију, који је потписан 19. јануара 2007. године.
У оквиру пројекта у Влади Црне Горе, апсолвенти црногорског Универзитета стажирају у Кабинету генералног секретара, радним тијелима Владе и Бироу за односе са јавношћу.
Током стажирања, студенти су у прилици да се упознају са организацијом и радом Владе, присуствују њеним сједницама, прате процес стварања и доношења различитих аката и добију непосредна сазнања о механизмима сарадње Владе и других државних органа. С друге стране, студенти помажу запосленима у Генералном секретаријату у одређеним активностима, прије свега у оним организационим јединицама Генералног секретаријата, гдје су распоређени за стажирање.
У марту 2007. године Интернсхип програм у Влади проширен је и на 6 министарстава Министарство правде, Министарство финансија, Министарство иностраних послова, Министарство унутрашњих послова и јавне управе, Министарство културе, спорта и медија и Министарство туризма и заштите животне средине.
Интернсхип програм је програм додатне едукације студената, који омогућава студентима да употријебе своја тероријска знања кроз практичан рад у државним институцијама, док институције, са друге стране, имају прилику да искористе техничку помоћ и нова знања, која им доносе најбољи црногорски студенти.
У програму тренутно учествују 22 студента Правног, Економског и Факултета политичких наука.
Премијер је истакао да је Влада Црне Горе стратешки опредијељена развоју људских ресурса и специјалистичких знања, инвестирању и улагању у модернизовање и опремање образовних институција, укључујући подизање нивоа информатичке културе и већу доступност рачунарских технологија, без којих нема напретка и развоја.
Предсједник Штурановић је нагласио значај активности које су усмјерене на стипендирање студената кроз уговоре о стипендирању са инвеститорима, за редовне студенте, као и стипендирању за постдипломце и студенте редовних година, уз претходно закључивање уговора у области образовања са заинтересованим земљама донаторима.
Предсједник Владе је наговијестио могућност упућивања једног броја младих људи у Брисел, како би се у 6-мјесечном периоду упознали са органима, функционисањем и радом Европске уније.
Студенти су изразили задовољство програмом и изразили захвалност премијеру за отворен и садржајан дијалог и пожељели му пуно успјеха у даљем раду.
Премијер је пожелио добродошлицу студентима и детаљно их упознао са надлежностима, саставом, организацијом, функционисањем и начином рада Владе, њених радних тијела и функционисањем државне управе у цјелини.
Програм у Влади реализује се на основу Протокола о сарадњи између Владе Црне Горе, Универзитета и Центра за демократску транзицију, који је потписан 19. јануара 2007. године.
У оквиру пројекта у Влади Црне Горе, апсолвенти црногорског Универзитета стажирају у Кабинету генералног секретара, радним тијелима Владе и Бироу за односе са јавношћу.
Током стажирања, студенти су у прилици да се упознају са организацијом и радом Владе, присуствују њеним сједницама, прате процес стварања и доношења различитих аката и добију непосредна сазнања о механизмима сарадње Владе и других државних органа. С друге стране, студенти помажу запосленима у Генералном секретаријату у одређеним активностима, прије свега у оним организационим јединицама Генералног секретаријата, гдје су распоређени за стажирање.
У марту 2007. године Интернсхип програм у Влади проширен је и на 6 министарстава Министарство правде, Министарство финансија, Министарство иностраних послова, Министарство унутрашњих послова и јавне управе, Министарство културе, спорта и медија и Министарство туризма и заштите животне средине.
Интернсхип програм је програм додатне едукације студената, који омогућава студентима да употријебе своја тероријска знања кроз практичан рад у државним институцијама, док институције, са друге стране, имају прилику да искористе техничку помоћ и нова знања, која им доносе најбољи црногорски студенти.
У програму тренутно учествују 22 студента Правног, Економског и Факултета политичких наука.
Премијер је истакао да је Влада Црне Горе стратешки опредијељена развоју људских ресурса и специјалистичких знања, инвестирању и улагању у модернизовање и опремање образовних институција, укључујући подизање нивоа информатичке културе и већу доступност рачунарских технологија, без којих нема напретка и развоја.
Предсједник Штурановић је нагласио значај активности које су усмјерене на стипендирање студената кроз уговоре о стипендирању са инвеститорима, за редовне студенте, као и стипендирању за постдипломце и студенте редовних година, уз претходно закључивање уговора у области образовања са заинтересованим земљама донаторима.
Предсједник Владе је наговијестио могућност упућивања једног броја младих људи у Брисел, како би се у 6-мјесечном периоду упознали са органима, функционисањем и радом Европске уније.
Студенти су изразили задовољство програмом и изразили захвалност премијеру за отворен и садржајан дијалог и пожељели му пуно успјеха у даљем раду.
Везани чланци:
БОК одржао седму редовну сједницу 30.11.2024.
Gjeloshaj поново позван у Вашингтон 01.12.2024.
Да ли вам је садржај ове странице био од користи?