Пажња: Садржај ове странице је дио архивског садржаја и односи се на претходне сазиве Владе Црне Горе. Могуће је да су информације застарјеле или нерелевантне.
Архива

Конференција „Ефикасно осигурање квалитета рада школа кроз успјешно управљање промјенама” одржана у Подгорици

Објављено: 12.12.2019. 14:00

У оквиру регионалног пројекта „Ефикасно осигурање квалитета рада школа кроз успјешно управљање промјенама”, КултурКонтакт је у Подгорици, 11. децембра, реализовао полудневну конференцију. У фокусу конференције је био ефикасан процес управљања квалитетом, те управљање промјенама у средњим стручним/техничким школама.

Завод за школство је као један од партнера у пројекту „Ефикасно осигурање квалитета рада школа кроз успјешно управљање промјенама“ у сарадњи са Центром за стручно образовање, а под покровитељством КултурКонтакта, учествовао у изради нових модула обуке „Управљање промјенама“. Модули су сачињени у складу са новим концептом руковођења који полази од чињенице да су данас брзе промене једна од најважнијих карактеристика времена у коме живимо и да школа ако жели да се развија мора да иде у корак са промјенама. Успјешност управљања промјенама у установама образовања је један од показатеља квалитета њиховог рада.

Конференцију су отворили гђа Ана Јанковић, амбасадорка Аустрије у Црној Гори, гдин Вељко Томић, Генерални директор Директората за опште средње, средње стручно и образовање одраслих у Министарству просвјете, гдин Владо Копривица, руководилац Одјељења за квалитет и континуирани професионални развој Центра за стручно образовање Црне Горе, гдин Решад Сијарић, директор Завода за школство, гђа Лејла Сирбубало, аустријски изасланик за образовање за БиХ, Црну Гору и Србију.

У својој поздравној ријечи, гдин Решад Сијарић је напоменуо да се „систем образовања у Црној Гори реформише на свим нивоима са циљем да пружи квалитетно образовање сваком појединцу који ће у будућем времену допринијети развоју друштва у којем живи, али и свом сопственом. У реализацији овог циља се ради пуно на јачању професионалних компетенција наставника као носиоца наставног процеса, али и руководилаца васпитно-образовних установа који имају кључну улогу и одговорност за успјешно руковођење школом. Савремени приступ образовању захтијева руководиоца који треба континуирано да учи, стручно се усавршава и развија компетенција које ће побољшати квалитет рада школе, а самим тим и квалитет наставе и учења као њеног најважнијег сегмента“.

Како је први модул већ реализован кроз два дводневна семинара, конференција је била прилика да се размијене мишљења о презентованим моделима управљања промјенама и кроз примјере из праксе говори о њиховој примјенљивости у процесу руковођења школом.

Да ли вам је садржај ове странице био од користи?