29. сједница Владе Црне Горе - 24.06.2021. године

Овај чланак садржи листу докумената

Влада Црне Горе је на 29. сједници одржаној 24. јуна 2021. године, којом је предсједавао премијер проф. др Здравко Кривокапић, утврдила Приједлог закона о измјенама и допунама Закона о ауторским и сродним правима с Извјештајем са јавне расправеИзмјенама и допунама Закона приступило се првенствено са циљем усклађивања одредби овог закона са правом Европске уније у области колективног остваривања ауторског и сродних права, као и издавању одобрења за подручја више држава за права на online коришћење музичких дјела на унутрашњем тржишту. Директивом Европске уније је детаљно уређено питање колективног остваривања права, како у погледу права аутора и носилаца сродних права, тако и у погледу обавеза и овлашћења организација за колективно остваривање права и корисника права. Приликом израде измјена и допуна Закона узета су у обзир и досадашња пракса и искуства у његовој примјени.

Донијета је Уредба о измјенама Уредбе о зарадама и другим новчаним примањима припадника Војске Црне Горе, цивилне заштите, полиције и запослених у органима државне управе за вријеме учешћа у међународним снагама, мировним мисијама и другим активностима у иностранству. Разлог за доношење Уредбе је потреба терминолошког усклађивања са Законом употреби јединица Војске Црне Горе у међународним снагама и учешћу припадника оперативне јединице за заштиту и спашавање, полиције и запослених у органима државне управе у мировним мисијама и другим активностима у иностранству. Измјенама и допунама наведеног закона, а у складу са Законом о заштити и спашавању, термин „цивилна заштита“ замијењен је термином „оперативне јединице за заштиту и спашавање“. Такође, било је неопходно прецизирање зараде, других новчаних примања и новчане накнаде због обављања дужности у отежаним и ризичним безбједносним, географским и климатским условима опасним по живот и здравље.

Влада је донијела Уредбу о супстанцама које оштећују озонски омотач и алтернативним супстанцама. Предложеним прописом нормираће се и спроводити потребне мјере које ће допринијети да се елиминише употреба супстанци које оштећују озонски омотач, као и да се успостави смањење потрошње алтернативних супстанци (флороугљоводоника). Констатовано је да доношењем Уредбе Црна Гора учвршћује свој пут ка учлањењу у ЕУ и потврђује преузету обавезу борбе за заштиту озонског омотача као и негативног утицаја климатских промјена, сходно Монтреалском Протоколу о супстанцама које оштећују озонски омотач и Париском споразуму.

Донијета Одлука о броју студената за упис у прву годину основних студија на Универзитету Црне Горе за студијску 2021/2022. годину који се финансирају из Буџета Црне Горе и дата  сагласност на Конкурс за упис у прву годину основних студија за наредну студијску годину којим је предвиђен упис 3.331 студента, односно 232 студента мање у односу на претходну годину када је предложен упис 3.563 студента. Такође, у складу са Законом о високом образовању и Закону о мањинским правима и слободама, као и претходних година, Универзитет је предложио да се повећа укупан број мјеста на сваком студијском програму за по 1% за лица са инвалидитетом и припаднике мањинске заједнице Рома и Египћана.

Влада је донијела и Одлуку о броју студената за упис у прву годину основних студија на Факултету за црногорски језик и књижевност за студијску 2021/2022. годину који се финансирају из Буџета Црне Горе, дала сагласност на Конкурс за упис у прву годину основних студија на Факултету за црногорски језик и књижевности за наредну студијску годину којим је предвиђен упис 40 студената на овом Факултету.

Донијета је Одлука о доношењу Детаљног урбанистичког плана „Центар“, Општина Плужине. Циљ израде Детаљног урбанистичког плана је стварање планских претпоставки за квалитетна урбанистичка рјешења која ће планско подручје третирати као општински центар са одговарајућим урбаним функцијама општинског значаја. Поред развоја секундарног сектора, потребно је јачати функције центра услужних дјелатности, здравства, образовања и културних дјелатности. На подручју планског документа планиран су развој, намјене и садржаји у складу са ПУП-ом општине Плужине.

Влада је донијела Одлуку о образовању Савјета за сагледавање епидемиолошке ситуације усљед појаве епидемије заразне болести COVID-19 и њеног утицаја на економско стање у Црној Гори којим 'е руководити проф. др Здравко Кривокапић, предсједник Владе Црне Горе.  Савјет се образује ради сагледавања и анализе епидемиолошке ситуације и утицаја прописаних мјера за спрјечавање уношења и ширења, сузбијање и спрјечавање преношења у друге земље заразне болести COVID-19, здравствених извјештаја и информација Министарства здравља и Института за јавно здравље, у вези са преношењем ове заразне болести, као и утицаја епидемиолошке ситуације и ових мјера на економско стање у земљи, на основу извјештаја и информација надлежних органа државне управе. У складу са наведеном анализом, Савјет предлаже Влади доношење одлуке о забрани, односно ограничавању уласка у Црну Гору лицима која долазе из држава са неповољном епидемиолошком ситуацијом, забрани, односно ограничавању рада привредних друштава и предузетника, као и обављања других дјелатности које погодују преношењу и ширењу заразне болести, а које могу изазвати негативне посљедице за привреду, економију и остваривање јавног интереса. Даном ступања на снагу ове одлуке престаје да важи Одлука о образовању Савјета за спровођење активности на одстрањивању и искорјењивању заразне болести изазване новим коронавирусом COVID-19 на територији Црне Горе.

Донијета је и Одлука о измјени Одлуке о Савјету за сарадњу органа државне управе и невладиних организација. У дискусији је наведено да се постојећа Одлука мијења ради усклађивања с Уредбом о организацији и начину рада државне управе, којом су основани нови органи државне управе.

Влада је усвојила је Информацију о куповини ваздухоплова типа Ембраер 190-200 LR msn 19000358, рег.ознаке 40-AOC за потребе компаније To Montenegro д.о.о. Имајући у виду да је Montenegro Airlines у прекршају по Уговору о зајму са BNDES-ом и Уговору о закупу авиона са MALL и да је у стечају а да се авион Ембраер рег.ознака 40- AOC налази на аеродрому Подгорица и да постоји обавеза заштите, одржавања и осигурања наведеног авиона, крајем јануара 2021.године започети су преговори са BNDES о стицању власништва на предметном авиону, односно откупу овог авиона. Montenegro Airlines због своје инсолвентности није био у могућности да испуни обавезе по основу уговора. Почетком априла 2021. године, бразилски тим је доставио предлог по коме је Бразилско министарство економије спремно да прихвати износ од УСД 4,99 милиона са припадајућим трошковима камате, за стицање власништва над авионом и мурно рјешавање проблема. У складу са тим, Влада је, у својству јединог оснивача друштва „ToMontenegro“ ДОО Подгорица, одобрила Друштву куповину авиона Ембраер за укупан износ од 5.360.510,28 долара (плативих у еурима по курсу на дан уплате), чија ће се исплата извршити из средстава оснивачког капитала „ToMontenegro“ ДОО.Оцијењено је посебно значајним што ће стицањем власништва на авиону за износ од 4,99 милиона ваздухоплов остати у власништву и посједу црногорске компаније, док би реиспорука авиона уз плаћање трошкова од око УСД 6 милиона Држава изгубила авион и којем су уложена значајна средства.

Утврђена је Основа за вођење преговора и закључивање Споразума између Владе Црне Горе и Вијећа министара Босне и Херцеговине о изградњи међудржавног моста преко ријеке Таре на споју магистралног пута М3 на локацији Шћепан поље (Црна Гора) и магистралног пута М-18 на локацији Хум (Босна и Херцеговина) и прикључних граничних дионица и прихваћен текст Споразума. У дискусији је наглашено да ће се закључивањем Споразума побољшати саобраћајна повезаност Црне Горе и Босне и Херцеговине, а заједничним наступом двије државе побољшати преговарачка позиција обије државе, у односу на међународне кредитне или донаторске институције, чиме се олакшава обезбјеђење потребних финансијских средстава за реализацију овог међудржавног пројекта. Споразумом се изражава сагласност воља двије државе на сарадњи и дефинишу основни принципи те сарадње, који за Црну Гору значе да она на себе преузима обавезу обезбјеђења 50% од укупно потребних финансијских средстава за изградњу моста, као и обезбјеђење финансијских средстава за покриће свих припадајућих трошкова, у вези са реализацијом пратећих активности на њеној територији (нпр. експропријација, приступни путеви, и сл.), што се не процијењује да би били велики издаци у односу на оне који се односе на изградњу моста. Укупна прелиминарна процјена за реализацију датог пројекта је око 2,5 милиона еура, од којих свака страна сноси по 50%. Опредјелјенје Страна је да покушају искористити могућности које пружа Економски и инвестициони оквир за Западни Балкан и обезбиједе одговарајућа бесповратна средства из доступних фондова. Преостала недостајућа средства ће се обезбиједити из других доступних извора средстава (кредит или државни буџет), што значи да процијењено максимално фискално оптерећење по држави не би требало бити више од 1,25 милиона еура.

Влада је усвојила Информацију о статусу реализације пројекта аутопута Бар - Бољаре. У Информацији је наведено да је укупан степен завршености радова на изградњи аутопута од Смоковца до Матешеваизноси око 95%. Извођач је завршио све радове на распонским конструкцијама на мостовима. У току су радови на изради преосталих прелазних плоча, заштитних ограда и дилатационих спојница. Завршен је пробој и израда секундарне облоге на свих 16 тунела. Кључне активности које се тренутно реализују у тунелима су радови на уградњи електро-машинске опреме и инсталација, као и изградња коловозне конструкције. Када је  ријеч о отвореној траси, изведено укупно око 85% радова (ископи, насипи, зидови од армиране земље и армирано-бетонски зидови, заштита косина и коловозна конструкција). Проценат изведених земљаних радова на отвореној траси (ископи и насипи) је око 99%. Зидови од армиране земље, као посебна врста потпорних конструкција, завршени су у цјелости. На Пројекту је, у складу са Извјештајем Извођача, у току маја 2021. г, било ангажовано 1131 радник. Од овог броја је 390 радника из Кине, 100 црногорских држављана и из земаља окружења који раде за кинеску компанију, а 641 радник је ангажован од стране подизвођача. У информацији се, поред осталог, наводи да је, у складу са Уговором о пројектовању и изградњи, Извођачу на дан 09. 06. 2021. године укупно исплаћено 701.530.394,32 €.

Усвојена је Информација о активностима на реализацији пројекта термоенергетског комплекса у Пљевљима. Пројекат еколошке реконструкције ТЕ је вишегодишњи пројекат, који у крајњем треба да обезбиједи пуну усаглашеност емисија штетних честица из електране са европским прописима. Упоредо са овим пројектом у претходном периоду покренуте су активности, у сарадњи са ЕПЦГ и Општином Пљевља, у циљу проналажења рјешења за што ефикасније рјешавање проблема загађења Пљеваља кроз реализацују пројекта топлификације Пљеваља. У том смислу, кроз реализацију пројекта реконструкције постојећег блока ТЕ Пљевља предвиђене су одређене активности како би се сама ТЕ Пљевља искористила као топлотни извор за гријање града Пљеваља. Главни носиоци реализације овог пројекта су ЕПЦГ, Општина Пљевља и Управе јавних радова. Основни циљ пројекта реконструкције ТЕ Пљевља је прилагођавање рада постројења ТЕ захтјевима заштите животне средине, прописаним Законом о индустријским емисијама, ради добијања интегрисане дозволе за рад. Информација садржи опис пројекта, динамику реализације са прегледом главних активности у току припреме и реализације пројекта, као и отворена питања и динамички план који омогућава да крајњи рок завршетка послова буде исти као у Уговору. 

Влада је усвојила Информацију о проблемима успостављања заједничких граничних прелаза између Црне Горе и Босне и Херцеговине, Ситница – Зупци и Илино Брдо – Клобук, на територији БиХ, сходно закљученом Споразуму, у циљу поједностављења процедура преласка државне границе. Тим поводом, закључено је да ће Влада Црне Горе предузети активности са Вијећем министара Босне и Херцеговине, како би што прије била успостављена заједничка гранична контрола на будућим заједничким граничним прелазима. Управа за саобраћај је задужена да хитно предузме мјере на побољшању саобраћајне инфраструктуре на граничним прелазима, првенствено на граничном прелазу Ситница, као привремено рјешење до успостављања заједничког граничног прелаза на Зупцима. Министарство унутрашњих послова је задужено да, у сарадњи са граничним службама Црне Горе и сусједних држава, реализује План мјера и активности на поједностављењу преласка државне границе за вријеме љетње туристичке сезоне, у циљу усаглашавања и убрзања граничних процедура.

Усвојена је Информација о припреми за пожарну сезону 2021. године. У расправи је наведено да пожарну сезону 2021. дочекујемо спремно јер се одговорно приступило спровођењу превентивних активности, као и припреми свих расположивих материјално-техничких средстава и опреме која су доведена у функционално стање. Тим поводом, задужени се сви субјекти система заштите и спашавања да наставе са активностима на спровођењу заштите и спашавања од пожара на отвореном простору и да све расположиве људске и материјалне ресурсе у случају потребе ставе у функцију гашења пожара.

Влада је усвојила Информацију о реализацији Програма центара изврсности. Након прве истраживачке године, у јануару 2021. године, Министарству просвјете, науке, културе и спорта достављени су извјештаји о реализацији пројеката Центар изврсности за дигитализацију процјене ризика безбједности хране и прецизну сертификацију аутентичности прехрамбених производа – FoodHub, руководилац: проф. др Александра Мартиновић, носилац: Универзитет Доња Горица и Центар изврсности за биомедицинска истраживања – CEBIMER, руководилац: др Бети Ђурђић, носилац: Институт за физикалну медицину, рехабилитацију и реуматологију „Др Симо Милошевић“ Игало, који су даље послати на евалуацију. Оба пројекта су позитивно оцијењена од стране међународних евалуатора и препоручена за даље финансирање.

Усвојена је и Информација о потреби закључивања Програма између Министарства просвјете, науке, културе и спорта Црне Горе и Министарства културе Републике Бугарске о сарадњи у области културе за период 2021–2023. година и прихваћен текст Програма, који се закључује на основу Споразума о сарадњи у области културе између двију држава. Програм предвиђа интензивирање сарадње у свим областима културноумјетничког стваралаштва, учешће црногорског сектора културе на референтним манифестацијама и фестивалима из области културно-умјетничког стваралаштва у Републици Бугарској, као и учешће бугарског културног сектора на нашим догађајима који имају међународни значај. Осим наведеног, предвиђено је поспјешивање сарадње у области заштите и очувања културне баштине, као и области развоја креативних индустрија, с посебним акцентом на размјени искустава и добрих пракси у овим областима.

Влада је усвојила III ГРЕТА Извјештај о имплементацији Конвенције СЕ за борбу против трговине људима у Црној Гори. У фокусу трећег круга евалуације Конвенције је приступ жртвама трговине људима правди и ефикасним правним лијековима, извјештај детаљно анализира спровођење одредби Конвенције којима се успостављају суштинске и процедуралне обавезе релевантне за ову тему. Након измјена Закона о бесплатној правној помоћи, жртве трговине људима признају се као привилеговани корисници бесплатне правне помоћи, без процјене њиховог финансијског стања. Поздрављајући ово, ГРЕТА позива власти да предузму даље кораке да олакшају и загарантују приступ правди за жртве трговине људима, укључујући тако што ће осигурати да адвокати који пружају правну помоћ жртвама трговине прођу неопходну обуку и специјализацију. Међутим, и поред напретка који је остварен, ГРЕТА позива црногорске државне органа да предузму додазне активности у циљу адекватне импелементације Конвенције и, с тим у вези, ГРЕТА је дефинисала низ закључака и препорука за дјеловање. Тим поводом, Влада је задужила надлежне органе да благовремено предузму активности у циљу имплементације препорука/закључака из III Извјештаја. Такође, препоручено је Врховном државном тужилаштву, Врховном суду Црне Горе и Центру за обуку у судству и државном тужилаштву да благовремено предузму активности у циљу имплементације препорука/закључака из своје надлежности.

Усвојена је и Информација о околностима о значаја за несметано спровођење Одлуке о критеријумима, начину и поступку избора лица које може стећи црногорско држављанство пријемом ради реализације посебног програма улагања од посебног значаја за привредни и економски интерес Црне Горе. У дискусији је наглашено да обавеза спровођења поступка легализације дијела документације која се предаје уз захтјев за пријем у држављанство (пасош, лична карта, извод из регистра рођених и вјенчаних, доказ о неосуђиваности)  у значајној мјери отежава могућност апликаната да комплетирају свој захтјев за пријем у држављанство због тога што је у већини држава поступак легализације докумената значајно отежан, а у неким случајевима и онемогућен, административним рестрикцијама које су државе увеле у циљу сузбијања ширења коронавируса COVID-19. У том контексту, Влада је закључила да је оправдано дозволити апликантима и члановима њихових породица да документацију коју достављају уз захтјев за пријем у држављанство подносе у оригиналу, уколико докажу да из објективних околности нису могли да спроведу поступак пуне легализације и уколико Агент за оцјену међународне подобности не оспори валидност таквог документа.

Влада је, између осталог, донијела и Одлуку о образовању Савјета за електронску управу, којим ће руководити Тамара Срзентић, министарка јавне управе, дигиталног друштва и медија.

29. sjednica Vlade Crne Gore (24.06.2021.)


29. сједница Владе Црне Горе

I МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СУ ВЛАДИ ДОСТАВЉЕНИ РАДИ РАСПРАВЕ
1.Предлог закона о измјенама и допунама Закона о ауторским и сродним правима с Извјештајем са јавне расправе Материјал Закључци
2.Предлог уредбе о измјенама Уредбе о зарадама и другим новчаним примањима припадника Војске Црне Горе, цивилне заштите, полиције и запослених у органима државне управе за вријеме учешћа у међ Материјал Закључци
3.Предлог уредбе о супстанцама које оштећују озонски омотач и алтрнативним супстанцама Материјал Закључци
4.Предлог одлуке о броју студената за упис у прву годину основних студија Универзитета Црне Горе за студијску 2021/2022. годину који се финансирају из Буџета Црне Горе и Конкурс за упис у прву Материјал Закључци
5.Предлог одлуке о броју студената за упис у прву годину основних студија на Факултет за црногорски језик и књижевност за студијску 2021/2022. годину који се финансирају из Буџета Црне Горе и Материјал Закључци
6.Предлог одлуке о доношењу Детаљног урбанистичког плана „Центар“, Општина Плужине Материјал Закључци
7.Предлог одлуке о образовању Савјета за сагледавање епидемиолошке ситуације усљед појаве епидемије заразне болести COVID-19 и њеног утицаја на економско стање у Црној Гори Материјал Закључци
8.Предлог одлуке о измјени Одлуке о Савјету за сарадњу органа државне управе и невладиних организација Материјал Закључци
9.Приједлог одлуке о додјели Уговора о обавези пружања услуга превоза путника од јавног интереса за јун 2021. године Материјал Закључци
10.Предлог програма изградње, одржавања, реконструкције и модернизације жељезничке инфраструктуре за јун 2021. године (текуће одржавање) Материјал Закључци
11.Информација о куповини ваздухоплова типа Ембраер 190-200 LR msn 19000358, рег.ознаке 40-AOC за потребе компаније To Montenegro д.о.о. Материјал Закључци
12.Предлог основе за вођење преговора и закључивање Споразума између Владе Црне Горе и Вијећа министара Босне и Херцеговине о изградњи међудржавног моста преко ријеке Таре на споју магистрал Материјал Закључци
13.Информација о статусу реализације пројекта аутопута Бар-Бољаре Материјал Закључци
14.Информација о активностима на реализацији пројекта термоенергетског комплекса у Пљевљима Материјал Закључци
15.Информација о проблему успостављања заједничких граничних прелаза између Црне Горе и Босне и Херцеговине, Ситница - Зупци и Илино Брдо - Клобук, на територији БиХ, сходно закљученом Спораз Материјал Закључци
16.Информација о припреми за пожарну сезону 2021. године Материјал Закључци
17.Информација о реализацији Програма центара изврсности Материјал Закључци
18.Информација о потреби закључивања Програма између Министарства просвјете, науке, културе и спорта и Министарства културе Републике Бугарске о сарадњи у области културе за период 2021–2023. Материјал Закључци
19.Завршни извјештај о реализацији Акционог плана за спровођење Стратегије за непролиферацију оружја за масовно уништење (2016-2020) Материјал Закључци
20.III ГРЕТА Извјештај о имплементацији Конвенције СЕ за борбу против трговине људима у Црној Гори Материјал Закључци
21.Предлог правилника о унутрашњој организацији и систематизацији Министарства одбране Материјал Закључци
22.Предлог правилника о измјенама и допунама Правилника о унутрашњој организацији и систематизацији Министарства здравља Материјал Закључци
23.Кадровска питања Закључци
23.1Предлог за давање сагласности за разрјешење извршног директора Друштва са ограниченом одговорношћу "Црногосрки оператор тржишта електричне енергије" – Подгорица Материјал
23.2Предлог за давање сагласности за именовање извршног директора Друштва са ограниченом одговорношћу "Црногосрки оператор тржишта електричне енергије" – Подгорица Материјал
23.3Предлог за избор члана Одбора директора "Нови првоборац" АД Херцег Нови Материјал
23.4Предлог за одређивање пуномоћника – представника државног капитала на XVIII редовној Скупштини акционара "Нови првоборац" АД Херцег Нови Материјал
23.5Предлог за одређивање пуномоћника – представника државног капитала на поновљеној XX редовној Скупштини акционара „Барска пловидба“ АД Бар Материјал
23.6Предлог за избор чланова Одбора директора „Електропривреда Црне Горе“ АД Никшић Материјал
23.7Предлог за одређивање пуномоћника – представника државног капитала на редовној Скупштини акционара „Електропривреда Црне Горе“ АД Никшић Материјал
23.8Предлог за одређивање в. д. помоћнице генералног секретара Владе Црне Горе Материјал
23.9Предлог за избор чланова Одбора директора ХТП „Улцињска ривијера“ АД Улцињ Материјал
23.10Предлог за одређивање пуномоћника – представника државног капитала на XIV редовној Скупштини акционара ХТП „Улцињска ривијера“ АД Улцињ Материјал
23.11Предлог за избор чланова Одбора директора „Castello Montenegro“ АД Пљевља Материјал
23.12Предлог за одређивање пуномоћника – представника државног капитала на редовној Скупштини акционара „Castello Montenegro“ АД Пљевља Материјал
23.13Предлог за избор чланова Одбора директора „Институт за црну металургију“ АД Никшић Материјал
23.14Предлог за одређивање пуномоћника – представника државног капитала на редовној Скупштини акционара „Институт за црну металургију“ АД Никшић Материјал
23.15Предлог за одређивање вршиоца дужности генералног директора Директората за екологију у Министарству екологије, просторног планирања и урбанизма Материјал
II МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СЕ ВЛАДИ ДОСТАВЉАЈУ С ПРЕДЛОГОМ ДА СЕ О ЊИМА НЕ РАСПРАВЉА
24.Предлог одлуке о именовању независног ревизора за ревизију финансијских извјештаја „Аеродроми Црне Горе“ АД за 2020. годину Материјал Закључци
25.Предлог статута Друштва са ограниченом одговорношћу „Фонд за иновације Црне Горе“ Подгорица Материјал Закључци
26.Извјештај о раду и стању у управним областима Министарства капиталних инвестиција за 2020. годину Материјал Закључци
27.Извјештај о завршеним преговорима у циљу закључивања Протокола о измјенама и допунама Споразума о слободној трговини између Црне Горе и ЕФТА земаља и пратећим измјенама споразума о пољоп Материјал Закључци
28.Предлог правилника о унутрашњој организацији и систематизацији Основног државног тужилаштва у Цетињу Материјал Закључци
29.Предлог платформе за учешће др Дритана Абазовића, потпредсједника Владе Црне Горе, на састанку Глобалне коалиције за побједу над ISIS-ом, 28. јуна 2021., Рим, Република Италија Материјал Закључци
30.Предлог платформе за учешће министра вањских послова Ђорђа Радуловића на састанку министара вањских послова Вишеградске групе и Западног Балкана у Познању, 28. јуна 2021. године Материјал Закључци
31.Предлог платформе за учешће Ђорђа Радуловића, министра вањских послова, на међународној конференцији у оквиру „PRESPA - Форум за дијалог, 1. и 2. јула 2021. године Материјал Закључци
32.Предлог платформе о посјети мр Јакова Милатовића, министра економског развоја, Уједињеним Арапским Емиратима, 25.06-29.06.2021.године Материјал Закључци
33.Предлог платформе за посјету националног координатора за сузбијање насилног екстремизма, тероризма, прања новца и финансирања тероризма г. Рада Милошевића, са Националним координатором за Материјал Закључци
34.Питања и предлози
34.1Информација о околностима од значаја за несметано спровођење Одлуке о критеријумима, начину и поступку избора лица које може стећи црногорско држављанство пријемом ради реализације посебног Материјал Закључци
34.2Предлог одлуке о образовању Савјета за електронску управу Материјал Закључци
34.3Предлог за измјену Закључка Владе Црне Горе број: 04-2888/2 од 17. јуна 2021. Године Материјал Закључци
34.4Предлог за измјену Закључка Владе Црне Горе број: 04-2889/2 од 17. јуна 2021. Године Материјал Закључци

Архива материјала са претходних сједница Владе Црне Горе:

Да ли вам је садржај ове странице био од користи?