Пажња: Садржај ове странице је дио архивског садржаја и односи се на претходне сазиве Владе Црне Горе. Могуће је да су информације застарјеле или нерелевантне.
Архива

Потписан "Протокол о сарадњи у области образовања"

Објављено: 04.06.2010. 17:16 Аутор: Биро

biroУ Љубљани је 4. јуна 2010. године потписан Протокол о сарадњи Министарства просвјете и науке Црне Горе и Министарства за високо образовање, науку и технологију и Министарства за образовање и спорт Републике Словеније о сарадњи у области образовања.

Протокол су потписали министар просвјете и науке у Влади Црне Горе Славољуб Стијеповић, за црногорску страну, и министар образовања и спорта Републике Словеније Игор Лукшић, за Министарство образовања и спорта и Министарство за високо образовање, науку и технологију Републике Словеније.

Потписани Проткол има за циљ пружање подстицаја развоју сарадње двије државе у области основног, средњег, вишег и високог образовања кроз подршку сарадњи и оснаживању контаката између завода, универзитета и установа високог образовања у Црној Гори и Републици Словенији.

Поред осигурања примјене једнаких услова и мјерила за стицања основног, средњег, вишег и високог образовања као што важе за домаће ученике и студенте, Проткол ће омогућити и годишњу размјену по осамнаест (18) мјесечних стипендија за студијско усавршавање на установама високог образовања у појединачном трајању 3-6 мјесеци за кандидате млађе од 30. година.

Стране су се договориле да у сврху праћења реализације овог Протокола, који ће допринијети даљем унапређењу сарадње Црне Горе и Републике Словеније у области образовања, формирају мјештовиту комисију која ће се наизмјенично састајати у Црној Гори и Републици Словенији.

Делегација Црне Горе, предвођена министром Стијеповићем, наставља радни боравак у Републици Словенији учешћем на 23. редовном засиједању министара просвјете и науке, у организацији Савјета Европе и Министарства образовања и спорта Републике Словеније, које се одржава у Љубљани.

Протокол ЦГ-СЛО о сарадњи у области образовања.пдф

 

Да ли вам је садржај ове странице био од користи?