Читалачка писменост десетогодишњака: ПИРЛС истраживање – концепт читања књижевноумјетничког и неумјетничког текста

Објављено: 30.01.2025. 10:32 Аутор: Завод за школство

У Заводу за школство успјешно је реализована дводневна обука „Читалачка писменост десетогодишњака: ПИРЛС истраживање – концепт читања књижевноумјетничког и неумјетничког текста“ (Кат. бр. 314, ПО 2а).

Тренерице проф. др Дијана Вучковић и Марина Радовић, успјешно су водиле ову обуку, омогућавајући наставницима и наставницама да кроз интерактивне радионице развију стратегије за унапређивање читалачких вјештина ученика и ученица. Фокус је био на анализи процеса развоја читања, примјени метода ПИРЛС истраживања и креирању наставних активности које подстичу разумијевање текста.

ПИРЛС истраживање је од кључног значаја јер пружа увид у читалачке способности ученика и ученица на међународном нивоу, истичући важност развијања критичког размишљања и функционалне писмености. Кроз практичан рад и динамичне дискусије, учесници и учеснице су размијенили искуства и оснажили своје компетенције за примјену савремених метода наставе.

Организаторка обуке била је Љиљана Ивановић.

Да ли вам је садржај ове странице био од користи?