Обуку за руководиоце завршило 42 директора/це

Објављено: 11.10.2024. 07:15 Аутор: Завод за школство

Завршном чину презентовања индивидуалних радова, у периоду од 27. септембра до 2. октобра приступило је 42 директора/ице, чиме су завршили обуку за руководиоце образовно-васпитних установа. На почетку презентације, присутнима се обратила директорица Завода за школство и честитала им на успјешно завршеној обуци. Изразила је задовољство због чињенице да је ова Законом обавезна обука била плодна, интерактивна, сврсисходна и занимљива. Она је је нагласила и да су директори/ице имали/е прилику да се додатно усаврше и учврсте већ стечена знања. Истакла је да Завод по вокацији има савјетодавну улогу и да пружа континуирану подршку на пољу унапређења професионалног развоја, те је позвала директоре/ице на даљу сарадњу и дијалог. Захвалила се менторима/кама на њиховој проактивној улози, професионалним савјетима и стрпљењу и похвалила рад Одсјека за континуирани професионални развој који је и организатор обука за руководиоце.

Присутни ментори/ке, Катарина Тодоровић, Дијана Лаковић, Зорица Минић, Јадранка Гаврановић, Ана Ћалов Прелевић, Вељко Ботица и Радоје Нововић, подржавали су дискусију током излагања, давали конструктивне савјете и проактивно учествовали у дијалогу. И овога пута током презентација, изњедриле су се неке иновативне и интересантне идеје – од формирања својеврсног „управног савјета“ који би био подршка директору у руковођењу, а чинио би га директор, секретар, педагог, психолог, али и представници разредне и предметне наставе, израде посебног годишњег плана сарадње установе са локалном заједницом, увођења обавезних тема у опште родитељске састанке на којима би се неизоставно говорило, између осталог, о безбједности, здрављу и исхрани, технологијама у образовању, социо-емоционалном развоју и талентима, преко идеја о „његујућој мотивацији“, интерним процедурама о увезивању вртића и основних школа, до формативног и континуираног оцјењивања, тимског рада, планирања, побољшања наставе кроз читалачку писменост, претварања ризика у прилике, Епштајнове типологије „родитељства“ и, коначно, уважавања „вртићана“, сјајног израза за дјецу полазнике предшколског образовања коју је један директор вртића смислио и примијенио током излагања.

Одсјек за континуирани развој се захваљује свим кандидатима и менторима на конструктивном дијалогу и размјени идеја, те директорицама музичких школа на инспирацији да се у позадини сваке презентације чују арије Моцарта, Баха, Чајковског, због којих су ови интензивни радни дани били релаксиранији.

Да ли вам је садржај ове странице био од користи?