Пажња: Садржај ове странице је дио архивског садржаја и односи се на претходне сазиве Владе Црне Горе. Могуће је да су информације застарјеле или нерелевантне.
Архива

Основним школама у Тузима додијељени микробит уређаји

У понедељак 25. октобра представнице Бритисх Цоунцил-а Вања Маџгаљ и Министарства просвјете, науке, културе и спорта Славица Илинчић, посјетиле су Тузи како би уручиле вриједну опрему за програмирање основним школама у овој општини које су недавно завршиле обуку у настави критичког мишљења, рјешавања проблема и кодирања микробитом у оквиру пројекта „Наставник за 21. вијек“. Овај пројекат бави се развојем критичког и аналитичког мишљења, креативности и иновативности код дјеце узраста од 6-14 година и уводи прве кораке програмирања помоћу микробит технологије. Комплетан наставни кадар у основним школама „Махмут Лекић“, 29. новембар“, „Ђерђ Кастриоти Скендербег“ и „Јединство“ учествовао је у 3-недјељној обуци Бритисх Цоунцил-а а уз помоћ микробит уредјаја и вриједне додатне опреме, створили су се услови за модерну креативну наставу са фокусом на анализи проблема и њиховом рјешавању. Примјењујући алгоритамски начин мишљења, дјеца програмирају уређаје који истински рјешавају конкретне проблеме у заједници. Група ученика из ОШ „29. новембар“ представила је свој пројекат Инклобит који је програмиран као паметни штап за особе са оштећеним видом, који звучним сигналима указује особи да се у близни налази одређена препрека и на тај начин спречава поврде и олакшава кретање.

Dodjela mikrobit uređaja

Директори школа, координатори за професионални развој наставника и ментори ученика дискутовали су о развоју ученика кроз примјену активних приступа у настави као што је пројекни и истраживачки рад и истакли важност пројекта „Наставник за 21. вијек“ који посебно развија креативност и аналитичко мишљење код дјеце.

Dodjela mikrobit uređaja

Министарство и Савјет ће и током новембра наставити посјете школама и разговоре са новим руководством школа у циљу упознавања са програмом и значају његовог пуног интегрисања у наставу као дио ширег процеса дигиталне трансформације друштва.

Да ли вам је садржај ове странице био од користи?