Пажња: Садржај ове странице је дио архивског садржаја и односи се на претходне сазиве Владе Црне Горе. Могуће је да су информације застарјеле или нерелевантне.
Архива

Повец́ање постигнуц́а и мотивације у учењу математике и природних наука у школама

Објављено: 01.07.2022. 10:10 Аутор: Министарство просвјете

У нашим друштвима која се брзо мијењају а која су вођена технологијом, образовање из математике и науке је кључно да дјеца и млади имају неопходне вјештине, знање и начин размишљања да буду одговорни и активни грађани. Упркос нагласку на математици и научној писмености у Европском образовном простору, удио ученика који не достижу основне нивое постигнуц́а остаје знатно изнад договореног максимума од 15%.

Овај извјештај истражује шта образовни системи широм Европе чине да ојачају мотивацију ученика, повец́ају успјех и помогну онима који заостају у математици и науци. Обједињује квалитативне Eurydice податке о националним политикама и законодавству у 39 европских образовних система, као и квантитативне податке из неколико анкета о процјени ученика. Резултати истичу важност издвајања довољно времена за наставу, пружања правовремене подршке у учењу, обезбјеђивања специјализоване обуке наставника и систематског прац́ења постигнуц́а ученика. Дати су бројни примјери о томе како наставни планови и програми математике и науке могу подстац́и размишљање и повезати се са животима ученика.

Публикацију на енглеском језику можете преузети у наставку. 

Да ли вам је садржај ове странице био од користи?