- Влада Црне Горе
Министарство просвјете, науке и иновација Преглед Ерасмус плус пројеката
Преглед Ерасмус плус пројеката
Eurydice мрежа је реномирана европска образовна мрежа за пружање информација и анализу европских образовних система и политика. Чине је 43 националне јединице у 40 земаља Ерасмус плус програма. Црна Гора је 2013. године постала чланица Еурyдице мреже, а наша Национална јединица функционише у оквиру Министарства просвјете, науке и иновација.
Корисни линкови: https://eurydice.eacea.ec.
https://www.gov.me/mps/resor-
YouthWiki има за циљ да прикупи податке из 10 области које се односе на младе. Информације служе као компаративна анализа и упоређују се са другим европским земљама, а свакако су намијењене и доносиоцима одлука, да исте користе у циљу припреме стратешких документа. Поред наведеног, кроз пројекат ће се организовати 10 Дијалога за младе гдје ће бити укључени представници са националног и локалног нивоа, као и представници цивилног сектора.
Линкhttps://national-policies.
Четврти циклус ЕУ пројекта "EPALE Национална служба за Црну Гору" завршава се у децембру 2024.године. Пројекат је усмјерен искључиво на развој система образовања и учења одраслих и андрагошке праксе. Овим циклусом завршава се осма година спровођења EPALE пројекта у Црној Гори.
Линк: https://epale.ec.europa.eu/en/
eTwinning пројекат се у Црној Гори реализује од 2022. године. Пројекат је усмјерен на професионални развој наставника у Црној Гори и њихове дигиталне компетенције. Путем овог Пројекта наставници из Црне Горе постају дио европске породице наставника и у прилици су да раде на заједничким пројектима.
Линк: https://school-education.ec.
Пројекат AL AGENDA ("Национални координатор за имплементацију Европске агенде за учење одраслих") се у Црној Гори реализује од 2015. године. Усмјерен је на подизање свијести грађана о значају учешћа у актвностима цјеложивотног учења, промовисања образовања одраслих са аспекта запошљавања и личног развоја, те подизања свијести стручне јавности о важности промовисања образовања одраслих и његовог бољег позиционирања у образовној политици Црне Горе.