- Влада Црне Горе
Министарство просвјете, науке и иновација ПРОГРАМ ЈАВНЕ РАСПРАВЕ О НАЦРТУ СТРАТЕГИЈЕ ЗА ДИГИ...
Пажња: Садржај ове странице је дио архивског садржаја и односи се на претходне сазиве Владе Црне Горе. Могуће је да су информације застарјеле или нерелевантне.
Архива
ПРОГРАМ ЈАВНЕ РАСПРАВЕ О НАЦРТУ СТРАТЕГИЈЕ ЗА ДИГИТАЛИЗАЦИЈУ ОБРАЗОВНОГ СИСТЕМА ЗА ПЕРИОД 2022-2027. ГОДИНЕ
Објављено: 12.10.2021. • 12:52 Аутор: Министарство просвјете, науке, културе и спорта
Вријеме трајања јавне расправе: 12.10. – 01.11.2021. године (20 дана)
Начин спровођења јавне расправе:
- Постављање Нацрта стратегије за дигитализацију образовног система за период 2022-2027. године на интернет страници Министарства просвјете, науке, културе и спорта www.гов.ме/мпнкс и порталу еУправе www.еуправа.ме,
- Организовање округлог стола 20. октобра 2021. године у 12 часова у сали за састанке Министарства просвјете, науке, културе и спорта, ул. Вака Ђуровића б.б., Подгорица (ИИ спрат).
Адреса и начин достављања примједби, приједлога и сугестија:
Заинтересовани субјекти могу своје коментаре, мишљења, примједбе и сугестије доставити у писаној и електронској форми најкасније до 01. новембра 2021. године на сљедећи начин:
- На адресу: Министарство просвјете, науке, културе и спорта, ул. Вака Ђуровића б.б., Подгорица, за доставу поштом (са назнаком „Нацрт стратегије за дигитализацију образовног система“);
- Директно преко архиве Министарства просвјете, науке, културе и спорта;
- На е-маил адресу: марина.матијевиц@мпнкс.гов.ме
Име и презиме службеника у министарству задуженог за давање информација о поступку јавне расправе:
Марина Матијевић
е-маил: марина.матијевиц@мпнкс.гов.ме
Тел: 020 405 310
Назив организационе јединице министарства која је одговорна за припрему нацрта закона, односно стратегије: Одјељење за информационо-комуникационе технологије, статистику и дигитализацију.
Документа
Нацрт Стратегије за дигитализацију образовног система 2022-2027 Верзија 1.0 •Објављено: 12.10.2021. 17:50 Преузми pdf •3 MB
Везани чланци:
ОБАВЈЕШТЕЊЕ 07.04.2022.
Да ли вам је садржај ове странице био од користи?