Саопштење са 25. сједнице Владе Црне Горе

Овај чланак садржи листу докумената

Влада је, на данас одржаној 25. сједници којом је предсједавао премијер мр Милојко Спајић, утврдила Предлог закона о психолошкој дјелатности са Извјештајем са јавне расправе. Овим законом уређују се услови и начин обављања психолошке дјелатности, контрола квалитета стручног рада, надлежности Коморе психолога Црне Горе, као самосталне и независне професионалне организације психолога која обавља послове у циљу унапређења услова за обављање психолошке дјелатности, заштите професионалних интереса и друге послове који су јој повјерени овим законом. Ова област је дуги низ година била без законског оквира, што је давало могућност злоупотребе и кршења права корисника. Стога ће доношење закона ближе одредити: обављање психолошке дјелатности, приправнички стаж за психологе, садржај и начин полагања стручног испита, поступак лиценцирања, права и обавезе лиценцираних психолога, контролу квалитета стручног рада, оснивање Коморе психолога Црне Горе, дисциплинску одговорност, надзор над спровођењем овог закона, као и казнене одредбе за прекршаје, како правних, тако и физичких лица. Такође, усвајањем овог Закона доприноси се испуњавању обавеза које су везане за преговарачки процес у оквиру поглавља 19 (Социјална политика и запошљавање).

Донијета је Одлука о измјени Одлуке о додјели концесије за приређивање посебних игара на срећу у казину „Merit Starlit“, Будва, и прихваћен текст Уговора. Имајући у виду да је Одлука о додјели ове концесије, којом је тадашњи директор Управе за игре овлашћен да закључи Уговор, донијета 19. октобра прошле године, а да је у међувремену на челу Управе дошло до промјене руководства, неопходно је било измјенити важећу Одлуку, као и предлог Уговора о концесији.

Влада је донијела Одлуку о изради Измјена и допуна Државне студије локације „Дио Сектора 27 и Сектор 28,“ општина Тиват и Одлуку о одређивању руководица и о висини накнаде за руководиоца и стручни тим за израду Измјена и допуна ДСЛ. Циљ израде Измјена и допуна ДСЛ-а је обезбијеђивање планских предуслова за уређење и изградњу кроз свеобухватно и рационално сагледавање значаја предметног простора и утврђивање оптималног опсега изградње, а на основу планских опредјелјенја, смјерница и критеријума садржаних у планској документацији вишег реда. Измјене и допуне ДСЛ се раде за цјелокупни захват Државне студије локације "Дио Сектора 27 и Сектор 28", при чему површина копненог дијела захвата износи 53.74 ha, а површина захвата у мору 76.12 ha. За руководиоца је одређен дипл. инг. арх. Младен Крекић, а њему и стручном тиму је одређен износ накнада од укупно 35.000 еура.

Усвојена је Информација о закључивању Анекса 1 Уговора о првенственој концесији за привредно коришћење трговачке луке Котор са концесионаром „Лука Котор“ АД Котор. У том контексту Влада је прихватила иновирано поглавље 8. Пословног плана – Инвестициони програм за период концесије и Анекс 1 Уговора. Анексом је обухваћено и пружање лучке услуге – лучке пилотажа у луци Котор и Бококоторском заливу, за износ од 650.000 еура годишње фиксне концесионе накнаде, уз варијабилну концесиону накнаду; затим да се питање сидришта уреди на начин који неће реметити сигуран пролаз пловилима која упловљавају, односно испловљавају из Луке Котор, или се крећу тим дијелом Бококоторског залива, као и да се трајање уговора продужи за 13 мјесеци, усљед више силе, изазване пандемијом Covid-19, усљед чега је Концесионар био спријечен да обавља концесиону дјелатност, те да се прихвати иновирано поглавље VIII (Инвестициони програм) Пословног плана. Закључивањем овог Анекса омогућиће се законито обављање лучке пилотаже, у овом случају од стране привредног друштва у већинском власништву државе/општине, као и увећан износ годишње фиксне концесионе накнаде која ће умјесто досадашњих 250.000 еура, износити 900.000 еура, уз плаћање и варијабилне концесионе накнаде.

Влада је донијела Акциони план за 2024. годину, за спровођење Стратегије унапређења политике јавних набавки и јавно-приватног партнерства у Црној Гори за период 2021-2025. године и усвојила Извјештај о реализацији активности из Акционог плана за 2023. годину, ради имплементације Стратегије унапређења политике јавних набавки и јавноприватног партнерства у Црној Гори за период 2021-2025. године. Акциони план за 2024. годину за спровођење Стратегије представља преглед планираних активности усмјерених на остваривање оперативних циљева зацртаних стратешким документом у датој години. Укупан број активности овог Акционог плана је 22, садржаних у оквиру шест Оперативних циљева и то:

  1. Професионализација и унапређење оперативних капацитета на нивоу наручилаца (5 активности),
  2. Успостављање ефективних механизама за координацијску и консултативну функцију код Министарства финансија и осталих институција у систему јавних набавки (2 активности),
  3. Унапређење платформе црногорске електронске јавне набавке (ЦЕЈН) - 4 активности,
  4. Подстицање примјене оквирних споразума, централизованих јавних набавки, зелених и одрживих набавки и учешћа МСП у поступцима јавних  набавки (4 активности),
  5. Унапређење правне заштите пред Комисијом за заштиту права у поступцима јавних набавки (4 активности),
  6. Јачање институционалних и оперативних капацитета кључних учесника у систему како би се на ефективан начин подржала имплементација правног оквира за јавно-приватна партнерства (3 активности).

У Извјештају о реализицаији Акционог плана за 2023. годину се наводи да је било предвиђено укупно 17 активности, од којих је реализовано њих 10 или 58,82 %, нијесу реализоване 4 активности или 23,52 %, док је дјелимично реализованих или мјера чија је реализација у току или у континуитету три или 17,64 %. Мјере које нијесу реализоване или су дјелимично реализоване дио су Акционог плана за 2024. годину, у зависности од њихове актуелности.

Усвојен је Извјештај о реализацији капиталног буџета Црне Горе за први квартал 2024. године. Законом о буџету за 2024. годину за капитални буџет су планирана средства у укупном износу од 240.012.958 еура за реализацију 332 пројекта (активности), укупне процијењене вриједности 2,8 милијарди еура. У првом кварталу 2024. године за реализацију капиталног буџета Црне Горе потрошено је 25 милиона еура или 10 % од укупно планираног износа, од чега је 4,2 милиона еура плаћено из кредитних средстава, а 2 милиона еура из ЕУ донација (IPA пројекти). Динамика извршења у односу на претходну годину (10,7 милиона еура или 5 %) је готово дупло боља, док је укупна потрошња повећана два и по пута. У оквиру капиталног буџета Управе за капиталне пројекте за спровођење 254 пројекта (активности) опредијељено је 85 милиона еура, што је 35 % од укупног Капиталног буџета за 2024. годину. У првом кварталу 2024. године за пројекте које реализује Управа за капиталне пројекте плаћено је 14,7 милиона еура, односно 16 % од укупно планиране суме, што је чак четири пута више у односу на исти период прошле године када је плаћено 3,5 милиона еура (3% од укупно планиране за 2023. годину). У оквиру капиталног буџета Управе за саобраћај планирана су средства у укупном износу од 155 милиона еура, од чега је за спровођење 77 пројеката опредијељено 65 милиона еура илити 27 %, док је за Аутопут Бар-Бољаре, дионица Матешево-Андријевица, опредијељено 90 милиона еура што је 38 % од укупног Капиталног буџета. У првом кварталу 2024. године за пројекте које реализује Управа за саобраћај плаћено је 10,3 милиона еура односно 7 % од укупно планиране суме, што је за три милиона више него прошле године када је плаћено 7,1 милиона еура. Имајући у виду да је у току израда пројектне документације за дионицу аутопута од Матешева до Андријевице, извршење капиталног буџета Управе за саобраћај је на 11 % од планираног износа са остале пројекте мимо аутопута, што је динамика потрошње на готово идентичном нивоу у односу на прошлу годину.

Влада је усвојила Извјештај о реализацији Акционог плана за испуњавање завршних мјерила у Поглављу 27 – Животна средина и климатске промјене, за извјештајни период септембар 2023 – фебруар 2024. године. У Извјештају се наводи  да је у наведеном периоду планирана реализација 206 мјера од којих су 124 мјере са роком доспјеле за реализацију и 82 мјере са роком континуирано. У извјештајном периоду планирана је реализација 124 мјера са роком доспјело за реализацију, од којих је реализовано 11 мјера (8,87 %) и 49 мјера које су дјелимично реализоване (39,51 %). У извјештајном периоду планиране су 82 мјере са роком континуирано, од којих је 41 реализована (50 %) и 31 мјера које су дјелимично реализоване (37,8%).

Усвојен је Извјештај о реализацији Програма заштите и очувања културних добара за 2023. годину. Програмом за 2023. годину планирана је реализација 45 програма и пројеката од значаја за остваривање јавног интереса у области кутурне баштине, за шта је укупно предвиђено 704.400 еура. У Извјештају се наводи да је 69 % пројеката реализовано, три (7 %) пројекта су нереализована, док је 24 % дјелимично реализовано и биће завршени у 2024. години. Од 704.400 еура планираних средстава, утрошено је 382.086 еура.

Влада је усвојила Извјештај о раду Заштитника имовинско - правних интереса Црне Горе за 2023. годину.

Усвојена је Информација о потреби закључивања анекса уговора о коришћењу плажа, купалишта и локација за постављање привремених објеката у зони морског добра, Програму привремених објеката у зони морског добра за период 2024 – 2028. године и Цјеновнику почетних накнада за коришћење/закуп морског добра. У информацији се наводи да ће се, у циљу благовремене припреме љетње туристичке сезоне, за постојећа купалишта, плаже, као и локације за постављање привремених објеката које су планиране измјенама и допунама Програма привремених објеката у зони морског добра за период 2019 – 2023. године, закључити анекси уговора, док ће новопланиране плаже, купалишта и локације за привремене објекте који су планирани новим Програмом привремених објеката у зони морског добра за период 2024 – 2028. године бити обухваћене тендерским поступком који ће спровести ЈПМД. Министарство просторног планирања, урбанизма и државне имовине је, у сарадњи са ЈПМД, у протеклом периоду радило на активностима неопходним за несметану припрему и одвијање љетњих турсичких сезона. Имајући у виду да је ЈПМД доставило предлог документа којим се дефинишу плаже и купалишта 5. марта 2024. године, након детаљног увида и анализе, констатовано је да предлог није могуће реализовати до 1. маја, односно званичног почетка љетње туристичке сезоне. Влада је дала сагласност на Цјеновник почетних накнада за коришћење/закуп морског добра, који је донио Управни одбор ЈПМД 25. 03. 2024. године, који се користи за утврђивање сезонских и вансезонских накнада за коришћење дјелова морског добра за постављање привремених објеката, везивање пловних објеката и, истовремено, представља основ за утврђивање почетних накнада/закупнина за уступање дјелова морског добра-плажа и купалишта путем јавног конкурса или других облика уступања. Свеобухватном анализом досадашњих износа накнада утврђено је да се исте не подударају са реалним стањем на тржишту, а посебно се имало у виду о којој врсти земљишта се ради. Нови Цјеновник односиће се на новопланирана купалишта и локације за постављање привремених објеката из Програма привремених објеката у зони морског добра за период 2024 – 2028 . године, као и за локације на којима је дошло до увећања квадратуре.

Влада је донијела Средњорочни програм рада Владе 2024-2027 и Програм рада Владе за 2024. годину. У дискусији је наглашено да је ова Влада у потпуности посвећена повећању транспарентности и има јасну намјеру да крајње кориснике јавних политика, грађанке и грађане, стави у први план. Кључни приоритети Владе за наредни период су:

  • Црна Гора је држава владавине права и кредибилна чланица ЕУ и НАТО,
  • Стабилан финансијски и економски систем за богату државу, грађане и грађанке,
  • Здрави и образовани појединци као темељ просперитетног и солидарног друштва.

Програмом рада Владе у 2024. је предвиђено укупно 396 активности, од чега 222 у тематском и 174 у нормативном дијелу.

Усвојен је Извјештај о реализацији Средњорочног програма рада Владе Црне Горе 2022-2024 у 2023. години. Програмом је за 2023. било планирано укупно 359 активности од којих 121 из надлежности Комисије за политички систем, унутрашњу и вањску политику и 238 активности из надлежности Комисије за економску политику и финансијски систем. Од укупног броја планираних активности, реализовано је 57 из надлежности Комисије за политички систем, унутрашњу и вањску политику, као и 120 активности из надлежности Комисије за економску политику и финансијски систем, што чини 49.3 % укупне реализације Програма за 2023. годину.

Влада је усвојила Програм приступања Црне Горе Европској унији 2024-2027. Програм приступања, усклађен је са Средњорочним програмом рада Владе и има за циљ да трасира пут државе ка усаглашености са релевантном правном тековином у свим областима преговора. Програм, у оквиру сва 33 преговарачка поглавља, обухвата 718 планова, при чему треба имати у виду да се одређен број аката, понавља кроз више поглавља. Од 718 прописа, 165 их је планирано кроз стратешки, а 553 кроз законодавни оквир, док је од 553 плана чак 221 закон, а 332 подзаконска акта. Што се тиче прегледа планова по годинама, највише обавеза планирано је за 2024. и то 326, док је за 2025. планирано укупно 231, за 2026. 105 прописа, а у 2027. је планиран 56 прописа.

На данашњој сједници, Влада је размотрила и више кадровских питања доступних на линку.


25. сједница Владе Црне Горе

I МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СУ ВЛАДИ ДОСТАВЉЕНИ РАДИ РАСПРАВЕ
1.Усмена информација о реализацији активности из процеса приступања Црне Горе Европској унији Закључци
2.Предлог закона о психолошкој дјелатности с Извјештајем са јавне расправе Материјал Закључци
3.Предлог одлуке о измјени Одлуке о додјели концесије за приређивање посебних игара на срећу у казину „Merit Starlit“, Будва с Предлогом уговора о концесији Материјал Закључци
4.Предлог одлуке о изради Измјена и допуна Државне студије локације „Дио Сектора 27 и Сектор 28,“ општина Тиват и Предлог одлуке о одређивању руководица израде Измјена и допуна Државне студије локације „Дио Сектора 27 и Сектор 28,“ општина Тиват и висини накнаде за руководиоца и стручни тим за израду измјена и допуна Државне студије локације Материјал Закључци
5.Информација о закључивању Анекса 1 Уговора о првенственој концесији за привредно коришћење трговачке луке Котор са концесионаром „Лука Котор“ АД Котор с Предлогом анекса 1 Материјал Закључци
6.Предлог акционог плана за 2024. годину за спровођење Стратегије унапређења политике јавних набавки и јавно-приватног партнерства у Црној Гори за период 2021-2025. године и Извјештај о реализацији активности из Акционог плана за 2023. годину ради имплементације Стратегије унапређења политике јавних набавки и јавно-приватног партнерства у Црној Гори за период 2021-2025. године Материјал Закључци
7.Извјештај о реализацији Капиталног буџета Црне Горе за први квартал 2024. године Материјал Закључци
8.Извјештај о реализацији Акционог плана за испуњавање завршних мјерила у Поглављу 27 - Животна средина и климатске промјене, за извјештајни период септембар 2023 – фебруар 2024. године Материјал Закључци
9.Извјештај о реализацији Програма заштите и очувања културних добара за 2023. годину Материјал Закључци
10.Извјештај о раду Заштитника имовинско - правних интереса Црне Горе за 2023. годину Материјал Закључци
11.Кадровска питања Закључци
11.1Предлог за одређивање вршитељке дужности генералне директорице Директората за контролу квалитета здравствене заштите и унапређење људских ресурса у здравству у Министарству здравља Материјал
11.2Предлог за престанак мандата директора Управе за газдовање шумама и ловиштима Материјал
11.3Предлог за одређивање вршиоца дужности директора Управе за газдовање шумама и ловиштима Материјал
11.4Предлог за избор чланова Одбора директора “Жељезничка инфраструктура Црне Горе” АД Подгорица Материјал
11.5Предлог за одређивање пуномоћника - представника државног капитала на XXV ванредној Скупштини акционара “Жељезничка инфраструктура Црне Горе” АД Подгорица Материјал
11.6Предлог за избор чланова Одбора директора “Жељезнички превоз Црне Горе” АД Подгорица Материјал
11.7Предлог за одређивање пуномоћника - представника државног капитала на XVII ванредној Скупштини акционара “Жељезнички превоз Црне Горе” АД Подгорица Материјал
11.8Предлог за постављење генералног директора Директората за заштиту и спашавање у Министарству унутрашњих послова Материјал
11.9Предлог за разрјешење предсједника и два члана Управног одбора Завода за запошљавање Црне Горе Материјал
11.10Предлог за разрјешење чланова Одбора директора Друштва са ограниченом одговорношћу Иновационо предузетнички центар „Технополис” - Никшић Материјал
11.11Предлог за именовање чланова Одбора директора Друштва са ограниченом одговорношћу Иновационо предузетнички центар „Технополис” - Никшић Материјал
11.12Предлог за именовање савјетнице потпредсједника Владе за безбједност, унутрашњу политику, европске и вањске послове Материјал
[лат]ИИ]/лат] МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СЕ ВЛАДИ ДОСТАВЉАЈУ С ПРЕДЛОГОМ ДА СЕ О ЊИМА НЕ РАСПРАВЉА
12.Предлог одлуке о измјени Одлуке о образовању Савјета за владавину права Материјал Закључци
13.Информација о закључивању Споразума о донацији несмртоносних ручних противваздушних система између Министарства одбране Црне Горе и Министарства одбране Републике Словеније с Нацртом споразума Материјал Закључци
14.Информација о раскиду Уговора о дугорочном закупу непокретности број 807-4294/18 од 16.5.2018. године с Предлогом споразума о раскиду уговора Материјал Закључци
15.Информација о закључивању Техничког аранжмана између Министарства националне одбране Републике Грчке и Министарства одбране Краљевине Шпаније, министра оружаних снага Републике Француске, Министарства националне одбране Румуније, Министарства одбране Краљевине Саудијске Арабије, Министарства одбране Републике Кипар, Министарства одбране Црне Горе, Министарства одбране Републике Португалије, министра одбране Републике Аустрије, Министарства одбране Хашемитске Краљевине Јордан Материјал Закључци
16.Информација о припреми Јавног огласа за достављање понуда за додјелу Уговора о концесији за потенцијална лежишта црвених боксита „Блок бр. 4“, Општина Никшић с Извјештајем са јавне расправе и Предлогом концесионог акта Материјал Закључци
17.Информација о реализацији Уговора о концесији за детаљна геолошка истраживања и експлоатацију неметаличне минералне сировине техничко-грађевинског камена локалитета „Обер“, Општина Бијело Поље с Предлогом анекса 1 Уговора Материјал Закључци
18.Информација о Центру за сајбер капацитете Западног Балкана (Western Balkans Cyber Capacity Center - WB3C) Материјал Закључци
19.Информација о промјени овлашћења по основу Уговора о гранту бр. 2021.003810/ТЦРС бр. 15721/109629 Материјал Закључци
20.Информација о образовању Националног савјета за туризам са Предлогом одлуке о измјенама Одлуке о образовању Националног савјета за туризам Материјал Закључци
21.Информација о образовању Радне групе за праћење реализације Програма реформе управљања јавним финансијама 2022-2026 с Предлогом одлуке о образовању Радне групе Материјал Закључци
22.Информација о давању сагласности за давање у закуп пословног простора који је у државној имовини Материјал Закључци
23.Информација о досадашњим активностима Радног тима за Стратегију развоја сјевера Црне Горе Материјал Закључци
24.Извјештај о реализацији годишњег програма управљања за Национални парк „Биоградска гора“, Извјештај о реализацији годишњег програма управљања за Национални парк „Дурмитор“, Извјештај о реализацији годишњег програма управљања за Национални парк „Ловћен“, Извјештај о реализацији годишњег програма управљања за Национални парк „Скадарско језеро“, Извјештај о реализацији годишњег програма управљања за Национални парк „Проклетије“ за 2023. годину Материјал Закључци
25.Информација о обезбјеђивању додатних смјештајних капацитета студентских домова у Подгорици, са закључцима међуресорске радне групе Материјал Закључци
26.Информација о давању сагласности на Предлог уговора о раду извршне директорице Друштва са ограниченом одговорношћу „Научно-технолошки парк Црне Горе“ Подгорица с Предлогом уговора о раду Материјал Закључци
27.Информација о исплати накнаде за рад чланова и секретара Комисије за добијање лиценце за рад миритеља и арбитара, као и Комисије за избор и разрјешење миритеља и арбитара Материјал Закључци
28.Извјештај о спровођењу Националног програма за олакшице у ваздушном саобраћају за 2023. годину Материјал Закључци
29.Извјештај о реализацији Стратегије о миграцијама и реинтеграцији повратника у Црној Гори, за период 2021-2025. године, за 2023. годину Материјал Закључци
30.Извјештај о раду Министарства рада и социјалног старања за 2023. годину са извјештајима органа над којима Министарство врши надзор Материјал Закључци
31.Извјештај о раду Агенције за заштиту конкуренције за 2023. годину Материјал Закључци
32.Извјештај о раду Савјета за заштиту потрошача, за период март 2023 - март 2024. године Материјал Закључци
33.Предлог за рјешавање сукоба надлежности између Службе за инспекцијске послове Општине Котор и Министарства просторног планирања, урбанизма и државне имовине – Директората за инспекцијски надзор Материјал Закључци
34.Предлог за измјену закључака Владе Црне Горе, број: 08-328/24-442/2 са сједнице од 02.02.2024. године, 08-328/24-625/2 са сједнице од 08.02.2024. године и 08-328/24-920/2 са сједнице од 22.02.2024. године Материјал Закључци
35.Предлог платформе за учешће потпредсједника Владе за демографију и младе и министра спорта и младих Драгослава Шћекића на Конференцији „#ЈеданРегионЈедноТржиште – Корак ка заједничком тржишту Европске уније“, која се одржава 14-16. априла 2024. године, у Новом Саду, Република Србија Материјал Закључци
36.Предлог платформе за званичну посјету потпредсједника Владе за безбједност, унутрашњу политику, европске и вањске послове мр Алексе Бечића и министра унутрашњих послова Данила Шарановића, Краљевини Низоземској, Хаг, 15. и 16. априла 2024. године Материјал Закључци
37.Предлог платформе о учешћу делегације Министарства финансија, на челу са министром Новицом Вуковићем, на редовним прољећним састанцима Међународног монетарног фонда (ММФ) и Свјетскле банке (СБ), који ће се у периоду од 16. до 20. априла 2024. године одржати у Вашингтону, САД Материјал Закључци
38.Предлог платформе за учешће министра одбране Драгана Краповића на министарском састанку иницијативе Одбрамбена сарадња држава Средње Европе и Западног Балкана (CEDC+WB), 25. априла 2024. године и конференцији „Будимпештански безбједносни дијалогˮ, 26-27. априла 2024. године, у Будимпешти, Мађарска Материјал Закључци
39.Предлог платформе за званичну посјету министра одбране Драгана Краповића Републици Словенији, 18. и 19. априла 2024. године, Љубљана Материјал Закључци
40.Предлог платформе за званичну посјету министра вањских послова др Филипа Ивановића Краљевини Саудијској Арабији, 17 - 18. априла 2024. године Материјал Закључци
41.Предлог платформе за посјету министра правде Црне Горе Андреја Миловића Републици Косово - Приштина, у периоду 14 – 16. април 2024. године Материјал Закључци
42.Предлог платформе за посјету министра правде Андреја Миловића Словачкој Републици – Братислава, у периоду 17 - 19. април 2024. године Материјал Закључци
43.Предлог платформе за посјету министарке културе и медија др Тамаре Вујовић Краљевини Белгији, Брисел, 21 – 25. април 2024. године Материјал Закључци
44.Предлог платформе за учешће министарке културе и медија др Тамаре Вујовић на отварању Црногорског павиљона на Бијеналу савремене умјетности у Венецији, Република Италија, од 17. до 20. априла 2024. године Материјал Закључци
45.Предлог платформе за учешће министарке европских послова Маиде Горчевић на Самиту демократије Југоисточне Европе (SEE|DEM) под називом „Ка заједничкој будућности - кретање кроз безбједносне изазове и мапирање будућности регионалне сарадње“, који ће се одржати 16. априла 2024. године у Бриселу, Белгија Материјал Закључци
46.Предлог за преусмјеравање средстава с потрошачке јединице Министарство просвјете, науке и иновација на потрошачку јединицу Управа за безбједност хране, ветерину и фитосанитарне послове Материјал Закључци
III МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СЕ ВЛАДИ ДОСТАВЉАЈУ РАДИ ДАВАЊА МИШЉЕЊА ИЛИ САГЛАСНОСТИ
47.Предлог одлуке о утврђивању коефицијената за зараде запослених у Јавној установи „Дневни центар за дјецу и омладину са сметњама и тешкоћама у развоју „Сирена“ Улцињ Материјал Закључци
48.Предлог одлуке о условима и начину остваривања права на варијабилни дио зараде запослених у Јавној установи Народна библиотека „Радосав Љумовић“ Подгорица Материјал Закључци
49.Предлог за давање сагласности на закључивање Анекса уговора о коришћењу шума и изградњи шумских саобраћајница број 01-311/22 УПИ-1169/2 од 15.11.2022. године, закљученог са „Becom Co“ д.о.о. из Подгорице с Предлогом анекса уговора Материјал Закључци
50.Предлог за давање сагласности на закључивање Анекса уговора о коришћењу шума и изградњи шумских саобраћајница број 01-311/23 УПИ-36/2 и број 01-311/23 УПИ-37/2 од 11.05.2023. године, закљученог са „ШИК Полимље“ д.о.о. из Берана с Предлогом анекса уговора Материјал Закључци
51.Захтјев за давање сагласности о коришћењу средстава из Текуће буџетске резерве за потребе Завода за школство Материјал Закључци
52.Питања и предлози
52.1Информација о потреби закључивања анекса уговора о коришћењу плажа, купалишта и локација за постављање привремених објеката у зони морског добра, Програму привремених објеката у зони морског добра за период 2024-2028. године и Цјеновнику почетних накнада за коришћење/закуп морског добра (https://media.gov.me/files/gov/2024/04/11/1712857638-52-1-25-11-04-2024.pdf) Закључци
52.2Предлог за давање сагласности ЈЗУ Дом здравља Колашин за покретање поступка давања у закуп пословних просторија, микробиолошке лабораторије и помоћног простора за узимање материјала, са опремом и инвентаром, и простора за постављање два самоуслужна апарата Материјал Закључци
52.3Предлог за преусмјеравање средстава са потрошачке јединице Државна ревизорска институција на потрошачку јединицу Управа за државну имовину Материјал Закључци
52.4Предлог средњорочног програма рада Владе Црне Горе 2024-2027 и Програма рада Владе за 2024. с Извјештајем са јавне расправе Материјал Закључци
52.5Извјештај о реализацији Средњорочног програма рада Владе Црне Горе 2022-2024 у 2023. години Материјал Закључци
52.6Предлог програма приступања Црне Горе Европској унији 2024-2027 Материјал Закључци
52.7Информација о захтјеву Артана Куртија за изузеће министра правде Андреја Миловића из одлучивања у управном поступку који је Министарство правде покренуло за обавезан поништај рјешења бр. УПИ 05-030/20-237 од 08.06.2020. године Материјал Закључци
52.8Информација о потреби финансирања трошкова превода података страних судова за осуђена лица ради уноса у регистар казнене евиденције – ОДГОЂЕНО Закључци
53.На увид:
53.1Извјештај са учешћа министарке европских послова Маиде Горчевић на Финалној конференцији у оквиру IPA II Програма прекограничне сарадње Црна Гора - Косово 2014-2020, која је одржана 29. марта 2024. године, у Приштини, Република Косово Материјал
Да ли вам је садржај ове странице био од користи?