Саопштење са 32. сједнице Владе Црне Горе

Овај чланак садржи листу докумената

Влада је на данас одржаној, 32. сједници којом је предсједавао предсједник др Дритан Абазовић, утврдила Основу за вођење преговора и закључивање Секторског споразума између Владе Црне Горе и Европске комисије којим се утврђују правила за управљање и спровођење финансијске подршке Уније Црној Гори у оквиру Инструмента претприступне подршке за област политике „Пољопривреда и рурални развој“ (IPARD III) и прихватила Секторски споразум. У јулу ове године Европска комисја је усвојила IPARD III програм за Црну Гору, којим је црногорским пољопривредницима предвиђено је 62 одсто више средстава у односу на претходни, односно 63 милиона еура. Секторски споразум прецизније дефинише посебне одредбе за управљање и спровођење финансијске подршке Уније у Црној Гори, за област политика пољопривреде и руралног развоја, и његово усаглашавање и потписивање је кључан предуслов за даље коришћење средстава из претприступних фондова Европске уније која су намијењена пољопривредним произвођачима у Црној Гори.  Спровођењем програма руралног развоја унаприједиће се пољопривредна производња у Црној Гори, повећати конкурентност и квалитет пољопривредних производа, како на домаћем тако и на иностраном тржишту. Поред тога, приоритет је постепено усклађивање са правилима Уније, стандардима, политикама и праксама у погледу придруживања ЕУ који ће се постићи кроз економски, социјални и територијални развој, у погледу паметног, одрживог и инклузивног раста, кроз развој физичког капитала и капацитета пољопривредних произвођача, као и кроз диверзификацију и развој економских активности и побољшање квалитета живота у руралним подручјима. Дакле, општи циљ Секторског споразума јесте да припреми црногорске пољопривреднике и прерађиваче за улазак у ЕУ кроз повлачење финансијских средстава из претприступних фондова. Програмом IPARD III могу бити подржане сљедеће мјере:

  • Инвестиције у физички капитал на пољопривредним газдинствима,
  • Инвестиције у физички капитал за прераду и маркетинг пољопривредних и производа рибарства,
  • Агро-еколошко-климатске мјере и мјере органске производње,
  • Реализација локалних развојних стратегија - LEADER приступ,
  • Инвестиције у руралну јавну инфраструктуру,
  • Диверзификација газдинстава и развој пословања,
  • Техничка помоћ и
  • Заснивање и заштита шума.

Утврђен је Предлог закона о мјерама сигурности приликом истраживања и производње угљоводоника у подморју. Предлогом се утврђују минимални захтјеви за спречавање великих несрећа током извођења операција истраживања и производње угљоводоника у подморју Црне Горе, а за надлежни орган је одређена Управа за угљоводонике. Циљ је успостављање нормативног оквира за обављање ове дјелатности на сигуран начин, без негативних посљедица по животну средину, лица и имовину, односно ограничавање посљедица могућих несрећа. Прописана је дужност оператора да предузме све мјере како би се спријечиле велике несреће током извођења upstream операција, односно да предузме све мјере ради смањивања посљедица евентуалне велике несреће. Такође, установљена је обевеза спровођења трипартитних консултација између опертора, запослених и надлежног органа. Поред осталог, прописана је обавеза Државе да у поступку додјеле уговора о концесији нарочиту пажњу обрати на претходни историјат понуђача када је у питању заштита на раду, сигурност операција и заштита животне средине, као и да провјери да ли понуђачи посједују финансијски капацитет да сносе трошкове евентуалне штете која може произићи из великих несрећа. Црна Гора ће доношењем Закона имплементирати Директиву 2013/30/ЕУ, чиме ће ускладити свој нормативни оквир са прописима ЕУ.

Влада је утврдила Предлог закона о потврђивању Међународне конвенције из Наиробија о уклањању олупина из 2007. године. Потврђивањем Конвенције се регулишу права и обавеза Црне Горе као обалне државе чијим унутрашњим морским водама и територијалним морем плове, упловљавају и испловљавају страни и домаћи пловни објекти, као и права и обавезе Црне Горе као државе заставе, чији пловни објекти уписани у уписник бродова и регистар јахти, плове у међународној пловидби и за које Црна Гора сноси пуну правну одговорност у међународним споровима. Примјена предметне конвенције се у начелу односи искључиво на олупине настале ван територијалног мора Црне Горе. На основу захтјева Црне Горе (подношењем Изјаве Генералном секретару IMO-а) примјена конвенције се може проширити и на простор унутрашњих морских вода и територијалног мора Црне Горе. Доношење и спровођење Закона допринијеће јачању националног правног оквира који унапређује активности обезбјеђења сигурности поморске пловидбе, заштити мора од загађења са поморских објеката, као и испуњености захтијева Међународне поморске организације о потврђивању међународно – правних инструмената.

Донијета је Уредба о измјенама и допунама Уредбе о организацији и начину рада државне управе, којом се оснива Управа за игре на срећу као самостални орган управе, што ће довести до унапређења рада и резултата институцијалног оквира у овој области, тј. до повећања ефикасности и цјелисходности. Самосталност у одлучивању допринијеће скраћењу рокова и просјечном трајању обраде захтјева, а уједно и бољој сарадњи са другим државним органима. Такође, још једна од предности је што ова управа као самосталан орган директно може приступити појединим фондовима ЕУ, који финансирају борбу против прања новца и сиве економије и спречавање негативних утицаја на регулацију токова новца на тржишту игара на срећу.

Влада је донијела Одлуку о измјенама и допуни Одлуке о увођењу међународних рестриктивних мјера утврђених одлукама Савјета Европске уније у односу на дјеловања која подривају или угрожавају територијални интегритет, суверенитет и независност Украјине. Савјет ЕУ периодично врши ревизију одлука које се односе на увођење рестриктивних мјера додавањем лица и ентитета која су обухваћена одлуком, детаља у вези са лицима и субјектима, као и временског рока примјене одлуке и друго. Измјене и допуне Одлуке су донијете како би се Црна Гора, у дијелу заједничке вањске и безбједносне политике, у потпуности ускладила са Одлукама Савјета ЕУ.

Утврђен је Нацрт измјена и допуна Просторно-урбанистичког плана Главног града Подгорице, с Програмом одржавања Јавне расправе, у трајању од 15 радних дана. Документом се врши пренамјена планираних површина локација које су у ужем градском подручју Подгорице и Голубоваца, као и на појединим локацијама изван градског подручја, због немогућности реализације садржаја у оквиру дате намјене. Дефинишу се услови и смјернице за реализацију планираних објеката који су од друштвеног и јавног интереса, као и локације за које је предвиђена израда идејног архитектонског конкурсног рјешења. Садржаји простора дефинисаће се на основу спроведеног јавног конкурса, јер се ради о врло атрактивним дјеловима града. Конкурс треба да дā најоптималније рјешење након детаљне анализе и спроведене анкете свих заинтересованих субјеката, како би се добила јасна визија развоја и обликовања подручја. Измјенама и допунама плана су обухваћени и простори који нијесу покривени планском документацијом нижег реда, па се за та подручја дефинишу смјернице и услови за директну имплементацију, нарочито у зонама рубних насеља у руралним подручјима плана.

Влада је донијела Одлуку о изради Измјена и допуна Просторно-урбанистичког плана општине Бар и Одлуку о одређивању руководиоца и висини накнаде за руководиоца и стручни тим за израду Измјена и допуна ПУП-а. Основни циљ и задатак овог документа је стварање планског и формалног основа за обезбјеђење одрживог развоја који представља један од најважнијих изазова политике уређења простора. То се првенствено односи на прецизно и јасно дефинисање природних и створених развојних потенцијала, планирање рационалног коришћења простора, у складу са економским, социјалним, еколошким и културно-историјским развојем, прописивање смјерница за унапређење квалитета изграђеног простора и јасних правила грађења, већи степен усклађености планског документа са секторским политикама и са параметрима одрживости и сл. За руководиоца израде одређен је проф. др Светислав Поповић, а накнада је утврђена у укупном износу од 75.000 еура.

Донијета је Одлука о изради Измјена и допуна Детаљног урбанистичког плана „Велики пијесак“, општина Бар и Одлука о одређивању руководиоца и висини накнаде за руководиоца и стручни тим за израду Измјена и допуна ДУП-а. Циљ измјена и допуна ДУП-а је преиспитивање постојећих рјешења и стварање предуслова за развој туризма, као и да се у складу са потребама становништва осигура простор за дјеловање вјерских заједница. За руководиоца израде одређена је Гордана Раичевић, а накнада је утврђена у укупном износу од 10.000 еура.

Влада је издала Урбанистичко-техничке услове за изградњу туристичког насеља на локацији коју чине катастарске парцеле 30/1/25, 30/1/26, 30/1/27, 30/1/28 и дио 30/1/2 КО Доља, у захвату Просторног плана посебне намјене НП „Проклетије“, Општина Гусиње, по захтјеву Бектешевић Алмира. Локација се налази у III зони заштите Парка у којој се, у режиму одрживог коришћења, могу развијати насеља и пратећа инфраструктура у мјери у којој се не изазива нарушавање основних вриједности подручја. Локалитет Шкала захвата југоисточни обод долине Гребаје, који у граничном простору према Албанији завршава групом највиших црногорских врхова. Констатовано је да дугорочни развој туризма у овој зони може интегрално валоризовати раскошну и атрактивну природу ледничких валова Гребаје, предјела Бјелича, Каранфила, Попадије и Валушнице. У дискусији је исказана снажна подршка реализацији ове значајне пословне иницијативе успјешног представника црногорске дијаспоре и истакнута чврста опредијељеност Владе да учини све што је неопходно како би се уклониле бирократске баријере за остварење сличних пројеката у Црној Гори.

Усвојен је Програм развоја Европске омладинске картице (EYCA) за период 2022-2024, са Акционим планом имплементације за период 2022-2024. године. Програм представља стратешки документ намијењен даљем развоју и имплементацији политика чији је циљ унапређење свеукупног друштвеног и социјалног положаја младих у Црној Гори, а за његову реализацију из буџета је потребно обезбиједити укупно 130.000 еура, од чега за 2023. годину 66.000 еура, а за 2024. годину 64.000 еура. Европска омладинска картица је међународно призната бенефит картица за младе узраста 13–29 година, који бесплатно користе преко 270 попуста у Црној Гори и 70.000 попуста у Европи. Основни циљ програма се огледа у мотивисању што већег броја младих људи да буду социјално, културно, образовно и економски мобилни, пружањем великог броја бенефита и погодности у оквиру Европске омладинске картице и доприносом развоју важних јавних политика намијењих унапређењу друштвеног положаја младих људи. Програм предвиђа интензивирање сарадње у пољу омадинске политике, а односи се на: обезбјеђивање додатних попуста за младе у Црној Гори, већи степен информисаности младих, већу мобилност младих на нивоу Црне Горе и Европе, могућност за стицање додатних знања и вјештина у оквиру неформалног образовања, умрежавање младих са бизнис сектором и универзитетима и др. Такође, предвиђено је и учешће црногорског сектора надлежног за питања младих на референтним састанцима које организују други представници Асоцијације Европских омладинских картица, представници Савјета Европе, манифестацијама и фестивалима из области које се односе на омладинску политику, као и њихово учешће на нашим догађајима који имају међународни значај.

Влада је усвојила Извјештај о раду Заштитника имовинско-правних интереса Црне Горе за 2021. годину, као и Информације за извјештајне периоде од 1. 1. 2022. године до 31. 3. 2022. године и од 1. 4. 2022. године до 30. 6. 2022. године.

Усвојена је Информација о одобравању средстава текуће буџетске резерве на име мјера из четвртог пакета подршке због COVID кризе, одобрених у првом кварталу 2021. години, која се односе на подршку новом запошљавању. У циљу цјеловите, законски засноване идентификације пореских обвезника којима припадају субвенције за новозапослене, подручне јединице Управе прихода и царина израдиле су за сваког обвезника (послодавца) рјешење о усвајању захтјева за ослобађање од плаћања дијела пореза на доходак физичких лица и дијела доприноса за ПИО на терет запосленог и послодавца, а који нијесу већи од просјечне зараде, почев од 1. марта 2021. године. У Информацији се наглашава да Влада, одобравањем укупних заосталих трансакција, с циљем пуне примјене измијењених законских одредби, испуњава права пореских обвезника из одредби које су се односиле на мјере подршке новом запошљавању у 2021. години, а поводом  кризе изазване пандемијом COVID-а. За период од 1. марта до 31. децембра 2021. године одобрене су субвенције у износу од 81.538 еура, која се односи на 150 обвезника, односно за 200 новозапослених. За период од 1. јануара до 30. септембра 2022. године одобрене су субвенције у износу од 106.518 еура, која се односи на 152 обвезника, односно за 203 новозапослених. Такође, одобрено је да се раскњижи и сторнира затезна камата на пореска дуговања која је аутоматски обачунавана због кашњења у одобравању и преносу субвенција.

Влада је донијела Измјене кадровског плана за Министарство вањских послова за 2022. годину како би се овај документ ускладио са новим Правилником о унутрашњој организацији и систематизацији радних мјеста Министарства вањских послова.

Усвојена је Информација о образовању Националног савјета за туризам и донијета Одлука о образовању Савјета. Задаци Савјета, између осталог, односе се на подстицање имплементације дефинисаних стратешких праваца развоја туризма у Црној Гори, координацију и праћење реализације стратешких пројеката и докумената из области туризма у правцу одрживог управљања дестинацијом, као и на иницирање доношења нове или измјена и допуна важеће законске и подзаконске регулативе ради стварања бољег нормативног и институционалног оквира за туристички развој у складу са међународним прописима и стандардима. Циљ свих активности је да Црна Гора у 2025. години буде глобално препозната туристичка дестинација, која на одржив начин управља дестинацијом, креирајући иновативани, зелени и инклузивни туристички производ, утичући на повећање туристичке потрошње, смањење сезоналности и регионалне неуједначености, а све у циљу подизања нивоа животног стандарда локалног становништва и сатисфакције туриста. Радом Националног савјета за туризам, који чини 19 чланова, руководиће предсједник Владе.

Влада је усвојила Информацију о финансирању Средње вјерске школе - Медреса „Мехмед Фатих" и прихватила Анекс уговора о финансирању. Влада је у марту 2018. године прихватила Уговор о финансирању Средње вјерске школе - Медреса Мехмед Фатих из Подгорице. Законом о буџету за 2018, 2019, 2020. и 2021. године опредјелјивано је по 500.000 еура на годишњем нивоу за ову намјену. Буџетом за 2022. годину опредијељено је 800.000 еура, па је неопходно је Анексом измијенити износ, са досадашњих 500.000 еура на 800.000 еура, како би се испоштовао Закон о буџету, те Медреси исплатило преосталих 300.000 еура.

Усвојена је Информација о унапређењу реализације започетих пројеката у оквиру капиталног буџета Управе за капиталне пројекте и Управе за саобраћај за 2022. годину. У Информацији се наводи да су у предходном периоду упућени захтјеви више представника извођача радова у вези са проблемима немогућности испуњавања уговорених обавеза о грађењу због драстичног пораста цијена у сектору грађевинарства. Такође, наводи се да би раскид уговора за државу, као инвеститора било скупље рјешење, а опстанак извођача би био директно угрожен, те да је потребно наћи рјешење које би омогућило несметану реализацију уговора. Законом о јавним набавкама прописано је да при закључивању уговора са извођачима радова, Управа за саобраћај и Управа за капиталне пројекте у складу са уговореним обавезама и тендерском документацијом могу да исплаћују аванс. Имајући у виду горе наведено, као и важност завршетка и реализације значајних пројеката како за економски тако и привредни раст државе, Влада је задужила Управу за саобраћај и Управу за капиталне пројекте да омогуће авансно плаћање извођачима радова за започете пројекте у складу са позитивним прописима и законским нормама.

Влада је усвојила Информацију о намјери Владе Црне Горе за откуп дијела акција у власништву мањинских акционара емитента „Лука Бар“ АД Бар. Тим поводом, Влада је дала сагласност да се на Монтенегроберзи количински купи највише 10.459.654 акција (18 %), по максималној цијени од 0,90 еура по једној акцији, у износу од 9.413.688 еура. На овај начин би Влада увећала удио у акцијском капиталу Луке, чиме би, уз постојећи пакет, имала двотрећински пакет у овом друштву. У доношење ове одлуке Влада се руководила резултатима економско-финансијске анализе Луке израђене у сврху процјене економске исплативости евентуалног закључења посла, а које недвосмислено указују да, када се сагледа утицај лучког пословања на параметре који карактеришу функционисање привредног система и оправданост улагања у лучке пројекте, треба имати у виду да лучке дјелатности имају изражене мултипликативне ефекте – један еуро прихода луке се вишеструко умножава по основу прихода које остварују остали субјекти транспортног ланца роба. Оцијењено је да се ради о вишеструко исплативом послу од изузетног јавног интереса, који представља значајан искорак у правцу остваривања главног циља Владе да Лука Бар постане суштински важно чвориште логистичког система југоисточне Европе.

Усвојена је Информација о стању у Скупштини општине Бар у погледу њеног одржавања у смислу члана 39 Закона о локалној самоуправи. Како сједница новоизабране скупштине општине Бар није одржана у законски предвиђеном року, Влада је сазвала сједницу за петак 16. децембар 2022. године са једном тачком дневног реда – избор предсједника Скупштине општине Бар.

Влада је усвојила Информацију о потреби подршке привредном друштву „13. јул - Плантаже" а.д. Подгорица. У Информацији се наводи да је невријеме које је 23. јуна 2022. године погодило Главни град и Општину Тузи нанијело вишемилионску штету привредном субјекту који је замајац црногорске пољопривреде и највећи бренд Црне Горе. Укупна висина настале штете у вишегодишњим засадима ове компаније у 2022. и 2023. години процијењена је у износу од 7.975.120 еура. Имајући у виду наведено, Влада је задужила Министарство финанасија да исплати 1.500.000 еура из средстава Текуће буџетске ресерве привредном друштву „13. јул – Плантаже” за санацију штете настале као посљедица елементарних непогода - града.

Донијета је Уредба о измјени и допуни Уредбе о посебном додатку на основну зараду, посебним накнадама трошкова и другим примањима за вријеме рада у дипломатско-конзуларном представништву, чиме се стварају правно-административни услови за упућивање службеника Министарства вањских послова у Краљевину Низоземску и Краљевину Данску.

Поред осталог, Влада је размотрила и више кадровских питања доступних на линку.

32. sjednica Vlade Crne Gore (08.12.2022.)

32. сједница Владе Црне Горе

I МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СУ ВЛАДИ ДОСТАВЉЕНИ РАДИ РАСПРАВЕ
1.Усмена информација о реализацији активности из процеса приступања Црне Горе Европској унији Закључци
2.Предлог основе за вођење преговора и закључивање Секторског споразума између Владе Црне Горе и Европске комисије којим се утврђују правила за управљање и спровођење финансијске подршке Уније Црној Гори у оквиру Инструмента претприступне подршке за област политике „Пољопривреда и рурални развој“ (ИПАРД III) са Предлогом споразума Материјал Закључци
3.Предлог закона о мјерама сигурности приликом истраживања и производње угљоводоника у подморју са Извјештајем са јавне расправе Материјал Закључци
4.Предлог закона о потврђивању Међународне конвенције из Наиробија о уклањању олупина из 2007. године Материјал Закључци
5.Предлог уредбе о измјенама и допунама Уредбе о организацији и начину рада државне управе Материјал Закључци
6.Предлог одлуке о измјени и допунама Одлуке о увођењу међународних рестриктивних мјера утврђених одлукама Савјета Европске уније у односу на дјеловања која подривају или угрожавају територијални интегритет, суверенитет и независност Украјине Материјал Закључци
7.Нацрт измјена и допуна Просторно-урбанистичког плана Главног града Подгорице са Предлогом програма одржавања јавне расправе Материјал Закључци
8.Предлог одлуке о изради Измјена и допуна Просторно-урбанистичког плана Општине Бар и Предлог одлуке о одређивању руководиоца израде Измјена и допуна Просторно-урбанистичког плана Општине Бар и висини накнаде за руководиоца и стручни тим за израду Измјена и допуна Просторно-урбанистичког плана Материјал Закључци
9.Предлог одлуке о изради Измјена и допуна Детаљног урбанистичког плана „Велики пијесак“, општина Бар и Предлог одлуке о одређивању руководиоца израде Измјена и допуна Детаљног урбанистичког плана „Велики пијесак“, општина Бар и висини накнаде за руководиоца и стручни тим за израду Измјена и допуна Детаљног урбанистичког плана Материјал Закључци
10.Предлог урбанистичко-техничких услова за изградњу туристичког насеља на локацији коју чине катастарске парцеле 30/1/25, 30/1/26, 30/1/27, 30/1/28 и дио 30/1/2 КО Доља, у захвату Просторног плана посебне намјене НП „Проклетије“ (ПППННПП) („Службени лист ЦГ“, број 056/18), Општина Гусиње, по захтјеву Бектешевић Алмира Материјал Закључци
11.Предлог програма развоја Европске омладинске картице (EYCA) за период 2022-2024 са Акционим планом имплементације за период 2022-2024. године Материјал Закључци
12.Извјештај о раду Заштитника имовинско-правних интереса Црне Горе за 2021. годину Материјал Закључци
13.Информација за извјештајни период од 1. 1. 2022. године до 31. 3. 2022. године Материјал Закључци
14.Информација за извјештајни период од 1. 4. 2022. године до 30. 6. 2022. године Материјал Закључци
15.Информација о одобравању средстава текуће буџетске резерве на име мјера из четвртог пакета подршке због COVID кризе, одобрених у првом кварталу 2021. године, која се односе на подршку новом запошљавању Материјал Закључци
16.Информација о образовању Националног савјета за туризам са Предлогом одлуке о образовању Националног савјета за туризам Материјал Закључци
17.Предлог за измјену Закључака Владе Црне Горе, број: 04-5056/2, од 6. септембра 2022. године, са сједнице од 3. августа 2022. године Материјал Закључци
18.Измјена кадровског плана за Министарство вањских послова за 2022. годину Материјал Закључци
19.Кадровска питања Закључци
19.1Предлог за одређивање вршиоца дужности помоћника директора Управе за инспекцијске послове Материјал
19.2Предлог за престанак дужности државног секретара у Министарству европских послова Материјал
19.3Предлог за престанак мандата помоћнице директора Агенције за контролу и обезбјеђење квалитета високог образовања Материјал
19.4Предлог за престанак мандата помоћнице директора Агенције за контролу и обезбјеђење квалитета високог образовања Материјал
19.5Предлог за разрјешење државне секретарке у Министарству финансија Материјал
19.6Предлог за одређивање вршиоца дужности помоћника директора Управе за статистику Материјал
19.7Предлог за одређивање вршитељке дужности помоћнице директора Управе за статистику Материјал
19.8Предлог за одређивање вршитељке дужности помоћнице директора Управе за статистику Материјал
19.9Предлог за престанак вршења дужности в.д. генералног директора Директората за централну хармонизацију и развој унутрашњих контрола у Министарству финансија Материјал
19.10Предлог за постављање генералне директорице Директората за иновације, отвореност јавне управе и сарадњу са НВО у Министарству јавне управе Материјал
II МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СЕ ВЛАДИ ДОСТАВЉАЈУ С ПРЕДЛОГОМ ДА СЕ О ЊИМА НЕ РАСПРАВЉА
20.Предлог одлуке о накнади члановима Оперативног тијела за спровођење Стратегије информисања јавности о приступању Црне Горе Европској унији 2019-2022. године (без расправе) Материјал Закључци
21.Предлог основе за вођење преговора и закључивање Уговора између Владе Црне Горе и Владе Републике Сан Марино о избјегавању двоструког опорезивања и спрјечавању избјегавања плаћања пореза на доходак и на имовину са Нацртом уговора (без расправе) Материјал Закључци
22.Информација о потписивању Меморандума о разумијевању између Министарства одбране Црне Горе и АГЕНЦИЈЕ АЛАН из Републике Хрватске у области набавки с Предлогом меморандума (без расправе) Материјал Закључци
23.Информација о потписивању Меморандума о разумијевању између Министарства одбране Црне Горе и Министарства одбране Републике Италије о сарадњи у области набавки у сектору одбране с Предлогом меморандума (без расправе) Материјал Закључци
24.Информација о Предлогу амандмана број 3 на Меморандум о разумијевању који се односи на мултинационалну сарадњу по питању обезбјеђења одлучујуће муниције за копнену борбу, у циљу приступања Министарства националне одбране Румуније Меморандуму (без расправе) Материјал Закључци
25.Информација о трећем и четвртом Извјештају о налазима чињеничног стања припремљеним од стране Друштва за ревизију „Crowe MNE“ д.о.о. у вези са реализацијом пројекта Изградње хотела „Бреза“, Колашин, по кондо моделу пословања (без расправе) Материјал Закључци
26.Информација о другом Извјештају о налазима чињеничног стања припремљеном од стране Друштва за ревизију „Crowe MNE“ д.о.о. у вези са реализацијом пројекта Изградње хотела „Д са депадансом Е“, Колашин, по кондо моделу пословања (без расправе) Материјал Закључци
27.Информација о захтјеву корисника „Lighthouse of Montenegro“ за продужењем периода реализације инвестиционог пројекта у оквиру Програмске линије за подстицај директних инвестиција за 2019. годину с Предлогом анекса I Материјал Закључци
28.Информација о реализацији Плана припреме љетње туристичке сезоне 2022. године (без расправе) Материјал Закључци
29.Предлог за измјену закључака Владе Црне Горе, број: 07-6405/2, од 7. октобра 2022. године (без расправе) Материјал Закључци
30.Предлог за измјену Закључка Владе Црне Горе, број: 07-7480/2, од 30. новембра 2022. године (без расправе) Материјал Закључци
31.Предлог за допуну Закључака Владе Црне Горе, број: 07-7499/2 од 30. новембра 2022. године, са сједнице од 24. новембра 2022. године (без расправе) Материјал Закључци
32.Информација о нереализованој посјети Горана Ђуровића, министра економског развоја и туризма, Краљевини Саудијској Арабији, у периоду од 26. новембра до 2. децембра 2022. године (без расправе) Материјал Закључци
33.Предлог платформе за учешће предсједника Владе Црне Горе др Дритана Абазовића на 21. састанку Парламентарног одбора Европске уније и Црне Горе за стабилизацију и придруживање (ПОСП), 14-15. децембар 2022. године, Стразбур (без расправе) Материјал Закључци
34.Предлог платформе за посјету министра финансија мр Александра Дамјановића Паризу, Француска, од 11. до 14. децембра 2022. године (без расправе) Материјал Закључци
35.Предлог платформе за учешће мр Marasha Dukaja, министра јавне управе, на Међународном форуму „Path to Cutting-Edge Governance: Moving from One-stop Shop to Non-stop Shop“, Баку, Република Азербејџан, 15-16. децембар 2022. године (без расправе) Материјал Закључци
36.Предлог платформе за посјету министра јавне управе мр Marasha Dukaja, Риму, Република Италија, 13-14. децембар 2022. године (без расправе) Материјал Закључци
37.Предлог за преусмјерење средстава с потрошачке јединице Генерални секретаријат Владе на потрошачку јединицу Кабинет предсједника Владе (без расправе) Материјал Закључци
38.Предлог за преусмјеравање средстава са потрошачке јединице Фонд пензијског и инвалидског осигурања Црне Горе на потрошачку јединицу Управа за катастар и државну имовину (без расправе) Материјал Закључци
39.Предлог за преусмјерење средстава с потрошачке јединице Завод за хидрометеорологију и сеизмологију на потрошачку јединицу Управа за катастар и државну имовину (без расправе) Материјал Закључци
40.Предлог за преусмјерење средстава с потрошачке јединице Министарство здравља на потрошачку јединицу Министарство вањских послова (без расправе) Материјал Закључци
III МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СЕ ВЛАДИ ДОСТВАЉАЈУ РАДИ ДАВАЊА МИШЉЕЊА ИЛИ САГЛАСНОСТИ
41.Предлог мишљења на Предлог закона о остваривању права на финансијску подршку лицима која су била запослена у привредним друштвима у чијој власничкој структури је била држава (предлагач посланик Максим Вучинић) (без расправе) Материјал Закључци
42.Предлог за давање сагласности за установљење права службености на непокретности у својини Црне Горе у корист правног лица „Црногорски електродистрибутивни систем“ д.о.о. Подгорица, уписане у лист непокретности број 2254, КО Пљевља, Општина Пљевља с Предлогом уговора о установљењу права службености Материјал Закључци
43.Предлог за давање сагласности за продају непокретности у својини Црне Горе, уписане у лист непокретности број 2254, КО Пљевља, Општина Пљевља с Предлогом уговора о купопродаји непокретности (без расправе) Материјал Закључци
44.Захтјев за давање сагласности за попуну радног мјеста које није предвиђено Кадровским планом за 2022. годину за Управу за угљоводонике (без расправе) Материјал Закључци
45.Питања и предлози
45.1Информација о финансирању Средње вјерске школе - Медреса "Мехмед Фатих" са Предлогом анекса Уговора Материјал Закључци
45.2Предлог за измјену Закључка Владе Црне Горе, број: 07-7090/2, од 10. новембра 2022. године Материјал Закључци
45.3Информација о унапређењу реализације започетих пројеката у оквиру капиталног буџета Управе за капиталне пројекте и Управе за саобраћај за 2022. годину Материјал Закључци
45.4Информација о намјери Владе Црне Горе за откуп дијела акција у власништву мањинских акционара емитента "Лука Бар" АД Бар Материјал Закључци
45.5Информација о стању у Скупштини општине Бар у погледу њеног одржавања у смислу члана 39 Закона о локалној самоуправи Материјал Закључци
45.6Информација о престанку вршења функције Одбора повјереника у општинама Будва и Тиват Материјал Закључци
45.7Захтјев за давање сагласности Владе Црне Горе за попуну радног мјеста које није предвиђено Кадровским планом за 2022. годину Материјал Закључци
45.8Информација о потреби подршке привредном друштву "13. јул - Плантаже" а.д. Подгорица Материјал Закључци
45.9Предлог платформе за посјету потпредсједника Владе и министра пољопривреде, шумарства и водопривреде Владимира Јоковића Бриселу, Краљевина Белгија, 12-14. децембар 2022. године Материјал Закључци
45.10Предлог мишљења на амандмане на Предлог закона о измјенама и допуни Закона о путевима (предлагач посланица Зденка Поповић) Закључци
45.11Информација о обезбјеђивању несметаног функционисања и рада органа Управе за сарадњу са дијаспором - исељеницима Материјал Закључци
45.12Предлог уредбе о измјени и допуни Уредбе о посебном додатку на основну зараду, посебним накнадама трошкова и другим примањима за вријеме рада у дипломатско-конзуларном представништву Материјал Закључци
45.13Информација о потреби изузимања Министарства одбране са листе наручилаца који спроводе централизоване јавне набавке Материјал Закључци
45.14Предлог платформе за службену посјету делегације Министарства здравља Министарству здравља Републике Србије, 14. децембра 2022. године Материјал Закључци
Напомена:За тачку 45.10 (Предлог мишљења на амандмане на Предлог закона о измјенама и допуни Закона о путевима (предлагач посланица Зденка Поповић)) је одгођено одлучивање.
Да ли вам је садржај ове странице био од користи?