Саопштење са 44. сједнице Владе Црне Горе

Овај чланак садржи листу докумената

Влада је, на данас одржаној 44. сједници којом је предсједавао премијер мр Милојко Спајић, донијела Уредбу о измјенама и допунама Уредбе о реализацији и поступку коришћења средстава из инструмента претприступне помоћи Европске уније (IPARD III  Program). Овом Уредбом омогућује се реализација Програма IPARD III, чији је циљ да припреми црногорске пољопривреднике за улазак у ЕУ, тако што ће средства из IPA III за област пољопривреде и руралног развоја искористити у што већој мјери, а што ће за посљедицу имати унапређење квалитета производа, повећање обима производње, већу конкурентност и достизање ЕУ стандарда безбједности хране у примарном и прерађивачком сектору. Програмом ће се финансирати инвестиције у циљу модернизације пољопривредних газдинстава, унапређење постојећих и изградњу нових прерађивачких капацитета, као и унапређење руралне инфраструктуре и рурални туризам. Предвиђена бесповратна подршка пољопривредним произвођачима износи укупно 81.975.947 еура, од чега је допринос ЕУ 63 милиона еура (75 %), док је национално кофинансирање (допринос Црне Горе) 18.975.947 еура (25 %). Измијењеном Уредбом се кориснику средстава подршке дефинише начин коришћења средстава подршке из IPARD III програма, дефинишу се прихватљиви корисници, сектори, инвестиције и трошкови, услови које је потребно да испуни корисник у циљу добијања бесповратних средстава, као и процедура теренске и административне контроле. На овај начин се кориснику ставља на увид и олакшава преглед услова и процедура доступних средстава за финансирање инвестиција, и уједно подстиче боља потрошња средстава IPARD III програма.

Усвојена је Информација о измирењу обавеза доспјелих 21. јула 2024. године у оквиру кредитних аранжмана закључених између Црногорске пловидбе АД Котор и Exim Кина банке, као и Барске пловидбе АД Бар и Exim Кина банке, за које је Држава издала гаранције. Тим поводом, Влада је прихватила захтјев Банке за измирење доспијелих обавеза, по основу гаранција издатих за наведене кредитне, имајући у виду да поменуте компаније нису у могућности да измире своје обавезе, у складу са планом отплате кредита. У том циљу, Влада је дала сагласност да се Exim Кина банци измири износ од укупно 4.269.843 америчких долара од чега 2.441.683 долара за обавезе доспјеле у оквиру кредитног аранжмана са Црногорском пловидбом и 1.828.160 долара, за обавезе доспјеле у оквиру кредитног са Барском пловидбом. Министарство финансија је задужено да, након плаћања гарантованог износа, достави потребну документацију Заштитнику имовинско-правних интереса Црне Горе, како би биле предузете све потребне радње ради заштите имовинско правних интереса Државе.

Влада се упознала са Извјештајем о додијељеној државној помоћи у 2023. години. Према расположивим информацијама које су достављене Агенцији, у моменту сачињавања Извјештаја, у 2023. години је додијељена државна помоћ у укупном износу од 13.186 милиона еура. Апсолутни износ додијељене државне помоћи у 2023. години већи је за 23.24 % у односу на 2022. годину (када је државна помоћ износила укупно 10.122 милиона еура и мањи за 70.65% у односу на 2021. годину (када је државна помоћ износила 44.932 милиона еура. Правилником је измијењена методологија извјештавања, тако да се сектор пољопривреде и рибарства не исказује у годишњем извјештају, за разлику од претходних година, када се подршка пољопривреди и рибарству исказивала, али само у укупном износу. Агенција посебно напомиње одредбе ССП-а, члан 73 (9), који је пренешен и у национално законодавство, члан 1 став 2 Закона, којим је прописано да се овај закон не примјењује на подстицаје за развој пољопривреде и рибарства. Ови подстицаји ће бити регулисани посебном регулативом која се односи на државну помоћ у овим секторима, у складу са ЕУ правилима. Хоризонталне помоћи у 2023. години додијељене су у 47.3 6% од укупно додијељене помоћи. Од укупно додијељене помоћи у 2023. години, 38.86 % додијељено је кроз секторске помоћи.

Усвојен је Извјештај о раду Комисије за процјену штета од елементарних непогода за период од децембра 2023. до јула 2024. године. Како је истакнуто у дискусији, Комисија је прве одлуке донијела тек у априлу 2024. године, односно када су Комисији одобрена средства из Текуће буџетске резерве у износу од 200.000 еура. С тим у вези, Комисија је у извјештајном периоду донијела 232 одлуке. При томе, исплаћена су средства по основу 202 одлуке у износу од 117.300 еура, за 30 одлука су резервисана средства у износу од 12.022 еура, али због неисправних жиро рачуна још увијек нијесу реализована. Такође, 36 одлука, у вриједности 10.984 еура, је у процедури реализације. Важно је истаћи да су све одлуке Комисије донесене једногласно, како у погледу оцјене оправданости захтјева, тако и у погледу износа одобрених накнада. Комисија је наслиједила велики број неразматраних захтјева из 2023. године, године у којој су елементарне непогоде задесиле поједине општине и по неколико пута, а ријеч је о општинама сјевера Црне Горе. Тако је Општина Бијело Поље доставила 4 захтјева за накнаду штете за 113 физичких лица, укупне процијењене вриједности 495.850 еура, Општина Колашин 6 захтјева за накнаду штете за 353 физичких лица, укупне процијењене вриједности 1.687.574 еура и Општина Рожаје 2 захтјева за накнаду штете за 72 физичка лица, укупне процијењене вриједности 324.061 еура. Такође, значајан број захтјева је запримљен и у 2024. години. Општинска комисија из Бијелог Поља је доставила захтјев за накнаду штете за 18 лица, укупне процијењене вриједности штете 39.150 еура, Општина Колашин за 10 лица, са процјеном штете од 29.150. Такође, Општина Рожаје је , усљед великих поплава које су задесиле ову општину крајем 2023. године, доставила захтјев за накнаду штете за 165 лица, укупне процијењене вриједности штете 866.913,50 еура. Комисији је достављено и 519 захтјева из Општине Никшић за санацију штете на објектима која је настала усљед земљотреса који је задесио подручје Никшића у марту 2024. године. Имајући у виду наведено, као и чињеницу да Комисија, након реализације донесених одлука, не располаже потребним средствима, задужено је Министарство финансија да размотри могућност за обезбјеђивање додатних средстава.

Влада је утврдила Предлог закона о измјенама и допунама Закона о унутрашњим пословима. Основни разлог за предложене промјене је потреба за стварање законских претпоставки које ће омогућити попуњавање недостајућих кадровских капацитета Министарства унутрашњих послова, у циљу несметаног функционисања и даљег развоја овог органа. Запошљавање недостајућег кадра имаће позитиван утицај на рад и мотивацију постојећих полицијских служхеника у смислу подјеле обима послова, а у крајњем ће допринијети побољшању стања безбједносног сектора и повјерењу грађана у рад полиције. Како је истакнуто у дискусији, већ дужи временски период МУП, односно Управа полиције, немају на располагању довољан број полицијских службеника. Због драстичног смањења броја активних полицијских службеника, дошло је до озбиљног угрожавања оперативних капацитета Полиције. Укупан број систематизованих мјеста за полицијске службенике износи 5.127, док је упражњено чак 1.455 мјеста. У дискусији је наглашено да је редован поступак запошљавања превише спор и да не може одговорити на тренутне хитне потребе за ангажовањем специјализованог кадра, те да ће посебан поступак запошљавања омогућити брзу реакцију на повећан обим посла и специфичне потребе организационих јединица Министарства. Такође, ствара се могућност запошљавања и лица која су обавила стручно оспособљавање у Полицији или која имају претходно радно искуство у Полицији или у органима безбједносно-обавјештајног сектора, као и лица са специфичним вјештинама и знањима потребним за обављање послова за које се расписује јавни позив. Међу наведеним лицима велики је број лица која нијесу у радном, односно у сталном радном односу, те ће се иста предложеним рјешењима мотивисати за подносење пријава на јавни позив. Такође, чланом 180 Закона о унутрашњим пословима дат је рок за повлашћени поступак пензионисања у периоду од 1. јануара 2023. до 31. децембра 2025. године. Да би се спријечило додатно нагло смањење броја полицајаца, рок за повлашћени поступак пензионисања продужава се јос три године, односно до 31. децембра 2028. шодине, што је, како је наглашено неопходно како би се очували капацитети Полиције и осигурала њена функционалност. Осим наведених разлога, који се тичу унапређења кадровских капацитета, било је неопходно унаприједити одредбе закона којима се прописује обавеза подношења извјештаја о имовини и приходима.

На данашњој сједници, Влада је размотрила и више кадровских питања доступних на линку.

44. sjednica Vlade Crne Gore

44. сједница Владе Црне Горе

I МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СУ ВЛАДИ ДОСТАВЉЕНИ РАДИ РАСПРАВЕ
1.Усмена информација о реализацији активности из процеса приступања Црне Горе Европској унији Закључци
2.Предлог уредбе о измјенама и допунама Уредбе о реализацији и поступку коришћења средстава из инструмента претприступне помоћи Европске уније (IPARD III програм) Материјал Закључци
3.Информација о измирењу обавеза доспјелих 21. јула 2024. године у оквиру кредитних аранжмана закључених између Црногорске пловидбе АД Котор и Еxим Кина банке, као и Барске пловидбе АД Бар и Exim Кина банке, за које је Држава издала гаранције Материјал Закључци
4.Годишњи извјештај о додијељеној државној помоћи у 2023. години Материјал Закључци
5.Кадровска питања Закључци
5.1Предлог за одређивање вршитељке дужности секретарке Министарства просторног планирања, урбанизма и државне имовине Материјал
5.2Предлог за продужење мандата официра за везу - представника Црне Горе у Центру за спровођење закона у Југоисточној Европи (SELEC-у) Материјал
5.3Предлог за одређивање вршиоца дужности генералног директора Директората за енергетску ефикасност у Министарству енергетике Материјал
5.4Предлог за одређивање вршиоца дужности генералног директора Директората за инспекцијски надзор у Министарству просторног планирања, урбанизма и државне имовине Материјал
5.5Предлог за одређивање вршиоца дужности секретара Министарства правде Материјал
5.6Предлог за одређивање вршиоца дужности секретара Министарства људских и мањинских права Материјал
5.7Предлог за одређивање вршитељке дужности генералне директорице Директората за интеркултурализам у Министарству људских и мањинских права Материјал
5.8Предлог за одређивање вршиоца дужности генералног директора Директората за унапређење и заштиту права мањинских народа и других мањинских националних заједница у Министарству људских и мањинских права Материјал
5.9Предлог за одређивање вршитељке дужности генералне директорице Директората за заштиту и једнакост лица са инвалидитетом у Министарству људских и мањинских права Материјал
5.10Предлог за разрјешење привременог Управног одбора ЈУ Виша стручна школа „Полицијска академија“ Даниловград Материјал
5.11Предлог за именовање државног секретара у Министарству енергетике Материјал
5.12Предлог за именовање државне секретарке у Министарству енергетике Материјал
5.13Предлог за одређивање вршиоца дужности директора Управе за некретнине Материјал
5.14Предлог за одређивање вршиоца дужности директора Управе за државну имовину Материјал
5.15Информација о поступању Владе Црне Горе по Пресуди Управног суда број 3752/24 од 18.06.2024. године Материјал
5.16Предлог за именовање државне секретарке у Министарству просторног планирања, урбанизма и државне имовине Материјал
5.17Предлог за именовање генералног секретара Министарства вањских послова Материјал
5.18Предлог за именовање државне секретарке у Министарству рада, запошљавања и социјалног дијалога Материјал
5.19Предлог за именовање државне секретарке у Министарству рада, запошљавања и социјалног дијалога Материјал
5.20Предлог за престанак дужности државног секретара у Министарству просвјете, науке и иновација Материјал
5.21Предлог за престанак вршења дужности в.д. генералног директора Директората за приступ и политике тржишта рада у ранијем Министарству рада и социјалног старања Материјал
5.22Предлог за престанак мандата секретара ранијег Министарства рада и социјалног старања Материјал
5.23Предлог за одређивање вршитељке дужности секретарке Министарства рада, запошљавања и социјалног дијалога Материјал
5.24Предлог за именовање државног секретара у Министарству туризма Материјал
5.25Предлог за престанак вршења дужности в.д. генералног директора Директората за капиталне, међународне и пројекте из фондова ЕУ у Министарству правде Материјал
5.26Предолог за престанак вршења дужности в.д. генералне директорице Директората за развој и сарадњу са НВО у Министарству јавне управе Материјал
5.27Предлог за именовање државне секретарке у Министарству регионално-инвестиционог развоја и сарадње са невладиним организацијама Материјал
5.28Предлог за именовање државног секретара у Министарству екологије, одрживог развоја и развоја сјевера Материјал
5.29Предлог за престанак вршења дужности в.д. генералне директорице Директората за климатске промјене и заштиту природе у ранијем Министартсву туризма, екологије, одрживог развоја и развоја сјевера Материјал
5.30Предлог за престанак вршења дужности в.д. генералног директора Директората за одрживи развој и развој сјевера у ранијем Министартсву туризма, екологије, одрживог развоја и развоја сјевера Материјал
5.31Предлог за престанак вршења дужности в.д. генералног директора Директората за екологију у ранијем Министартсву туризма, екологије, одрживог развоја и развоја сјевера Материјал
5.32Предлог за именовање државног секретара у Министарству поморства Материјал
5.33Предлог за престанак вршења дужности в.д. генералног директора Директората за спровођење државних смјерница у области архитектуре у Министарству просторног планирања, урбанизма и државне имовине Материјал
5.34Предлог за престанак вршења дужности в.д. директора Управе за сарадњу са дијаспором-исељеницима Материјал
5.35Предлог за престанак вршења дужности в.д. помоћнице директора Управе за сарадњу са дијаспором-исељеницима Материјал
5.36Предлог за разрјешење два члана Савјета за приватизацију и капиталне пројекте Материјал
II МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СЕ ВЛАДИ ДОСТАВЉАЈУ С ПРЕДЛОГОМ ДА СЕ О ЊИМА НЕ РАСПРАВЉА
6.Предлог закона о потврђивању Споразума између Владе Црне Горе и Владе Републике Француске о сарадњи у домену одбране са Техничким аранжманом између Министарства одбране Црне Горе и министра одбране Републике Француске о набавци два патролна брода од стране Црне Горе Материјал Закључци
7.Предлог уредбе о лицима којима се издаје дипломатски и службени пасош Материјал Закључци
8.Предлог одлуке о измјенама и допуни Одлуке о увођењу међународних рестриктивних мјера утврђених одлукама Савјета Европске уније с обзиром на стање у Републици Зимбабве Материјал Закључци
9.Предлог одлуке о измјени Одлуке о броју замјеника Заштитника имовинско - правних интереса Црне Горе Материјал Закључци
10.Предлог одлуке о давању шума у државној својини на коришћење продајом дрвета у дубећем стању у подручним јединицама Плужине и Никшић (санитарна сјеча у 2024. години) Материјал Закључци
11.Предлог стратегије развоја спорта у Црној Гори за период 2024−2028. година с Предлогом акционог плана за имплементацију Стратегије за период 2024− 2025. година Материјал Закључци
12.Предлог индустријске политике Црне Горе 2024-2028. године с Предлогом акционог плана за имплементацију Индустријске политике Црне Горе 2024-2028. године, за 2024. годину Материјал Закључци
13.Предлог програма развоја пољопривреде и руралних подручја Црне Горе у оквиру IPARD III - 2021-2027 верзија 1.2 Материјал Закључци
14.Предлог програма подстицања пројеката у водопривреди за 2024. годину Материјал Закључци
15.Предлог концесионог акта за давање концесије за коришћење дијела вода са изворишта „Велики Маљен“, општина Шавник, за потребе флаширања, односно паковања или допремање воде у комерцијалне сврхе Материјал Закључци
16.Предлог акционог плана за спровођење Стратегије за превенцију и сузбијање тероризма, прања новца и финансирања тероризма за период 2022-2025. године, за 2024-2025. годину с Извјештајем о реализацији Акционог плана за 2023. годину Материјал Закључци
17.Предлог акционог плана за спровођење Стратегије развоја стручног образовања у Црној Гори (2020-2024) за 2024. годину Материјал Закључци
18.XLI квартални извјештај о укупним активностима у оквиру процеса интеграције Црне Горе у Европску унију за период јануар - март 2024. године (без расправе) Материјал Закључци
19.XLII квартални извјештај о укупним активностима у оквиру процеса интеграције Црне Горе у Европску унију за период април - јун 2024. године (без расправе) Материјал Закључци
20.XXI полугодишњи извјештај о укупним активностима у оквиру процеса интеграције Црне Горе у Европску унију за период јануар - јун 2024. (без расправе) Материјал Закључци
21.Информација о активностима на реализацији приоритетних пројеката из области пољопривреде јануар-јун 2024. године (без расправе) Материјал Закључци
22.Информација о спровођењу Пилот програма: Спречавање вршњачког насиља и вандализма у школама и школским двориштима током 2024/2025. године (без расправе) Материјал Закључци
23.Извјештај о реализацији Акционог плана за спровођење Стратегије раног и предшколског васпитања и образовања у Црној Гори 2021−2025, за 2023. годину (без расправе)ч-п Материјал Закључци
24.Информација о потреби сагледавања могућности увођења посебног кривичног дјела напада на лица која обављају дјелатност образовања и васпитања кроз измјене и допуне Кривичног законика Црне Горе (без расправе) Материјал Закључци
25.Информација о реализацији препорука Државне ревизорске институције у вези са Извјештајем о ревизији успјеха „Управљање регистром непокретности државне имовине“ с Предлогом акционог плана за њихово спровођење (без расправе) Материјал Закључци
26.Предлог основе за вођење преговора и закључивање уговора о пријатељству и сарадњи између Црне Горе и Украјине с Предлогом уговора (без расправе) Материјал Закључци
27.Информација о потписивању Анекса уговора о пословно-техничкој сарадњи број 2633-2 од 30.05.2019. године, између Министарства одбране и Главног града Подгорица с Предлогом анекса Уговора (без расправе) Материјал Закључци
28.Информација о закључењу Уговора о закупу пословног простора за потребе смјештаја Управе за инспекцијске послове - Подручне јединице Плав (без расправе) Материјал Закључци
29.Информација с предлогом о исплати једнократне накнаде члановима/ицама Преговарачке радне групе за поглавље 23 - Правосуђе и темељна права (без расправе) Материјал Закључци
30.Информација с предлогом за додјелу једнократне накнаде члановима/ицама Преговарачке радне групе за поглавље 24 - Правда, слобода и безбједност Материјал Закључци
31.Извјештај са одржане треће сједнице Мјешовите комисије за економску сарадњу између Владе Црне Горе и Владе Републике Азербејџан (без расправе) Материјал Закључци
32.Предлог за измјену Закључка Владе Црне Горе, број: 08-430/24-1056/2, од 7. марта 2024. године, са сједнице од 1. марта 2024. године (без расправе) Материјал Закључци
33.Предлог за стављање ван снаге Закључка Владе Црне Горе, број: 08-401/24-3681/2, од 11. јула 2024. године, са сједнице од 4. јула 2024. године (без расправе) Материјал Закључци
34.Предлог за измјену Закључака Владе Црне Горе, број: 08-919/24-3941/2, од 18. јула 2024. године, са сједнице од 11. јула 2024. године (без расправе) Материјал Закључци
35.Предлог за измјену Закључака Владе Црне Горе, број: 08-421/24-3940/2, од 18. јула 2024. године, са сједнице од 11. јула 2024. године (без расправе) Материјал Закључци
36.Предлог за измјену Закључака Владе Црне Горе, број: 08-333/24-1359/2, од 12. марта 2024. године, са сједнице од 7. марта 2024. године (без расправе) Материјал Закључци
37.Предлог за измјену Закључака Владе Црне Горе, број: 08-421/24-4071/2, од 23. јула 2024. године, са сједнице од 18. јула 2024. године (без расправе) Материјал Закључци
38.Предлог за измјену Закључка Владе Црне Горе, број: 07-011/23-322/2, од 2. фебруара 2023. године у циљу обезбјеђивања додатних средстава из Текуће буџетске резерве (без расправе) Материјал Закључци
39.ИНТЕРНО
40.ИНТЕРНО
III МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СЕ ВЛАДИ ДОСТАВЉАЈУ РАДИ ДАВАЊА МИШЉЕЊА ИЛИ САГЛАСНОСТИ
41.Предлог мишљења на Иницијативу за покретање поступка за оцјену уставности и законитости Уредбе о измјени Уредбе о групама послова и коефицијентима за зараде полицијских службеника („Службени лист ЦГ“, број 121/23) (без расправе) Материјал Закључци
42.Предлог правилника о измјенама и допунама Правилника о унутрашњој организацији и систематизацији Основног државног тужилаштава у Никшићу (без расправе) Материјал Закључци
43.Предлог за давање сагласности ЈУ Гимназија „Котор“, Котор за давање у закуп непокретности уписаних у листу непокретности број 293 КО Доброта I, општина Котор у својини Црне Горе (без расправе) Материјал Закључци
44.Предлог за давање сагласности ЈПУ „Радост“ Котор за давање у закуп непокретности уписаних у листу непокретности број 247 КО Доброта I, општина Котор у својини Црне Горе (без расправе) Материјал Закључци
45.Предлог за давање сагласности ЈУ Основна школа „Орјенски батаљон“, Херцег Нови за давање у закуп непокретности уписаних у листу непокретности број 237 КО Бијела, општина Херцег Нови у својини Црне Горе (без расправе) Материјал Закључци
46.Предлог за давање сагласности ЈУ Основна школа „Бошко Буха“, Пљевља за давање у закуп непокретности уписаних у листу непокретности број 3367 КО Пљевља, општина Пљевља у својини Црне Горе (без расправе) Материјал Закључци
47.Предлог за давање сагласности Универзитету Црне Горе, за давање у закуп непокретности уписаних у листу непокретности број 974 КО Подгорица I, општина Подгорица у својини Црне Горе (без расправе) Материјал Закључци
48.Предлог за давање сагласности за установљење права службености, полагања прикључног 10 kV вода и NN извода, на непокретности у својини Државе Црне Горе, у корист правног лица „ENA CAPITAL“ д.о.о. Тиват (без расправе) Материјал Закључци
49.Предлог за давање сагласности за финансирање изградње тениског терена у општини Гусиње (без расправе) Материјал Закључци
50.Предлог за давање сагласности за финансирање изградње и адаптације спортских објеката (без расправе) Материјал Закључци
51.Захтјев за давање сагласности за покретање поступка попуне радног мјеста које није предвиђено Дјелимичним кадровским планом за органе државне управе и службе Владе за 2024. годину (без расправе) Материјал
52.Питања и предлози
52.1Извјештај о раду Комисије за процјену штета од елементарних непогода Материјал Закључци
52.2Предлог за давање сагласности Министарству пољопривреде, шумарства и водопривреде за прихватање понуда за изградњу кућа пољопривреде у Беранама и Пљевљима - ОДГОЂЕНО Закључци
52.3Предлог мишљења на Предлог закона о измјенама и допунама Закона о дувану („Службени лист ЦГ“, бр. 48/08, 76/08 и 42/15) (предлагачи посланици Милош Пижурица и Дарко Драговић) Материјал Закључци
52.4Предлог за стављање ван снаге Закључака Владе Црне Горе, број: 07-430/23-2592/2, од 1. јуна 2023. године Материјал Закључци
52.5Информација о активностима на реализацији пројекта термоенергетског комплекса у Пљевљима Материјал Закључци
52.6Информација о активностима на реализацији пројекта повезивања електроенергетских система Црне Горе и Италије подморским каблом Материјал Закључци
52.7Информација о учешћу Црне Горе и организовању [лат[/лат]Оцеан Раце Еуропе[/лат] спортског догађаја - ОДГОЂЕНО Закључци
52.8Информација о закључивању Уговора о донацији између Владе Црне Горе и Фондације Петровић Његош - ОДГОЂЕНО Закључци
52.9Предлог одлуке о измјени и допуни Одлуке о образовању оперативног тима за борбу против насиља у породици и насиља над женама Материјал Закључци
52.10Извјештај о учешћу министра унутрашњих послова, Данила Шарановића, на четвртом Самиту шефова полиција држава чланица УН (UNCOPS) у Њујорку, 26-27. јун 2024. године Материјал Закључци
52.11Предлог закона о измјенама и допунама Закона о унутрашњим пословима Материјал Закључци
52.12Предлог платформе за званичну посјету потпредсједника Владе и министра вањских послова Црне Горе, мр Ервина Ибрахимовића, Републици Турској, 8. августа 2024. године Материјал Закључци
52.13Извјештај Групе земаља за борбу против корупције (GRECO) о евалуацији за Црну Гору у оквиру V круга евалуације на тему Спречавање корупције и унапређивање интегритета у оквиру органа централне власти (на највишим извршним функцијама) и агенција за спровођење закона -https://media.gov.me/files/gov/2024/08/08/1723104224-tacka-52-13-1.pdf Закључци
52.14Предлог уредбе о измјени Уредбе о повјеравању дијела послова Министарства просторног планирања, урбанизма и државне имовине Јавном предузећу за управљање морским добром Црне Горе и Јавном предузећу за националне паркове Црне Горе - ОДГОЂЕНО Закључци
52.15Предлог одлуке о образовању Комисије за европске интеграције Материјал Закључци
52.16Предлог одлуке о образовању Комисије за израду и имплементацију комуникационих смјерница Материјал Закључци
52.17Усмена информација о обезбјеђењу просторија за рад новоформираних министарстава Закључци
53.На увид
53.1Извјештај са XVI Међувладине конференције Европска унија – Црна Гора, Краљевина Белгија, 26. јун 2024. године Материјал
Да ли вам је садржај ове странице био од користи?