Саопштење са 48. сједнице Владе Црне Горе

Овај чланак садржи листу докумената

Влада је, на данас одржаној 48. сједници којом је предсједавао предсједник др Дритан Абазовић, усвојила I прилог Извјештају Европске комисије о Црној Гори 2023. који се односи на период 6. VI 2022. до 31. III 2023 године. Прилог Извјештају се, у складу са утврђеном праксом, припрема и доставља Европској комисији два пута годишње, чиме се формално информише о укупним активностима које се реализује у оквиру процеса приступања. Прилог представља значајну полазну основу приликом израде годишњег Извјештаја за Црну Гору у којем се констатују остварени резултати и дају препоруке за даљи рад. Његова структура прати концепт посљедњег Извјештаја Европске комисије за Црну Гору из 2022. године, на начин да је усклађена са ревидираном методологијом проширења ЕУ и кластерским приступом који групише сродна поглавља у шест тематских цјелина. У документу је детаљно приказано стање преговора у области политичких и економских критеријума, реформе јавне управе, као и стање у погледу преузимања обавеза из чланства за 33 поглавља правне тековине ЕУ.

Донијете су одлуке о образовању преговарачких радних група за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији за област правне тековине Европске уније које се односе на преговарачка поглавља 4 – Слобода кретања капитала, 10 – Информатичко друштво и медији, 16 – Порези, 25 – Наука и истраживање, 26 – Образовање и култура, 31 – Вањска, безбједносна и одбрамбена политика, 32 – Финансијски надзор и 33 – Финансијске и буџетске одредбе, чиме се преговарачка структура прилагођава актуелној фази преговарачког процеса.

Влада је утврдила Предлог закона о потврђивању Међународне конвенције о очувању атлантских туна. Закон ће омогућити извоз улова туне и туноликих врста на тржиште земаља чланица Међународне комисије за очување атлантских туна (ICCAT). Имајући у виду да ICCAT тренутно има чак 52 земље чланице, проценат тржишта који је уређен у складу са правилима ове организације је изузетно велики. Омогућавање извоза улова туне и туноликих врста на свјетско тржиште значајно би измијенило могућности које се пружају рибарима у погледу бављења циљаним ловом ових врста, а дјелимично би утицало и на смјер развоја сектора рибарства, посебно у области прераде.

Донијета је Одлука о привременом ограничењу извоза одређених дрвних сортимената. Одлуком се презицира да ће се иста примјењивати у наредне двије године, ради даљег спречавања евидентне несташице дрвних сортимената и ублажавања посљедица њихове несташице. Спровођењем Одлуке, како је истакнуто у дискусији, очекује се отклањање поремећаја на тржишту у смислу стабилизације цијена и снабдјевености тржишта, као и спречавање несташице дрвних сортимената на домаћем тржишту. Такође, привредна друштва ће имати стабилније пословање, а основна сировина ће се прерађивати у Црној Гори и извозиће се производи од дрвета са додатом вриједношћу. Примјеном ове одлуке поспјешиће се коришћење дрвета из легалних извора и утицаће се на смањење бесправних сјеча.

Влада је донијела Акциони план за имплементацију Стратегије за борбу против трговине људима за период 2019 – 2024. за 2023. годину, и усвојила Извјештај о реализацији Акционог плана за 2022. годину. Реализација Акционог плана за 2023. годину допринијеће, између осталог, јачању мултидисциплинарног приступа борби против трговине људима у откривању и процесуирању тих кривичних дјела, побољшању идентификације потенцијалних жртава и жртава трговине људима јачањем стручних капацитета представника органа за спровођење закона, као и обезбјеђивању веће информисаности цјелокупне јавности, посебно осјетљивих категорија становништва и јачању њихове отпорности према потенцијалним изазовима. У Извјештају о реализацији Акционог плана за 2022. годину је истакнуто да је од 65 активности реализовано 36 (55%), 15 дјелимично реализовано (23%), док је нереализованих било 14 (22%).

Усвојена је Информација о поништењу Одлуке Владе Црне Горе број 07-3242 од 18.06.2020. године (Пресуда Управног суда Црне Горе У. бр. 1500/20 од 26. 10. 2021. године и Пресуда Управног суда У. бр. 2981/20 од 15. 04. 2022. године). Уважавајући пресуде Управног суда којима је поништена Одлука која представља основ за закључење Уговора о концесији за пружање лучке услуге – лучке пилотаже у луци Котор и пилотаже у Бококоторском заливу, Влада је задужила Управу поморске сигурности и управљања лукама да, без одлагања, припреми предлоге концесионог акта и уговора о концесији, те да предузме даље активности на обезбјеђивању вршења лучке услуге – лучке пилотаже, у складу са Законом. Министарство капиталних инвестиција задужено је да, на основу члана 36 Закона о сигурности поморске пловидбе, изда одобрење „Луци Котор” АД Котор да може пружати лучку услугу - лучку пилотажу у Трговачкој луци Котор кроз Бококоторски залив, до окончања поступка додјеле концесије.

Влада је својила Информацију о Комуникационој кампањи у спровођењу дигиталне трансформације Црне Горе. Комуникационом кампањом, како је наглашено у дискусији, жели се постићи превасходно континуирано процентуално повећење броја државних органа који ће спроводити заједничке активности, са циљем давања порука истог садржаја грађанима/кама и привреди, као и неопходне синхронизације државне управе у комуникацији у области дигиталне трансформације.Тим поводом, задужено је Министарство јавне управе да формира радни тим за припрему акционог плана за спровођење комуникационе кампање дигиталне трансформације за 2023-2024. годину.

Усвојена је Информација о важности учествовања државе Црне Горе на тржишту капитала. У Информацији се наводи да је интенција државе да у будућности има значајнију улогу на овом тржишту, те да, у сарадњи са институцијама тржишта капитала, координирано ради на стварању повољнијег и сигурнијег амбијента за инвестирање. Будући да се дешавања на глобалном тржишту рефлектују на више каматне стопе, оцијењено је да је неопходно размотрити могућност задужења путем емитовања обвезница финансијским институцијама и појединцима на домаћем тржишту. С тим у вези, предузеће се активности којима би се вратило повјерење и сигурност у тржиште капитала, а са друге стране држави омогућило да се јефтиније и лакше задужује на домаћем тржишту. Поред осталог, веома је важно да Министарство финансија и Влада прате дешавања на тржишту капитала и у случају адекватних понуда активно учествују у куповини акција, укључујући и могућност куповине удјела у самој „Montenegroberzi” АД Подгорица, што би допринијело и институционалном присуству државе на овом тржишту.

Влада је дала сагласност на Предлог колективног уговора за Службу Црногорске академије наука и умјетности.

Усвојен је Извјештај о реализацији Акционог плана Стратегије мањинске политике 2019-2023 за 2021/2022. годину. Акциони план за 2021. годину бројао је укупно 67 активности од којих је реализовано 37 односно 55.3 %, дјелимично реализовано 16 тј. 24.1 %, а нереализованих 14 активности, односно 20.6%. У 2022. години акциони план је бројао 56 активности од којих је 30 реализовано (53.5% од укупног броја), 20 је дјелимично реализовано (35,7 %), док шест (10.7 %) није реализовано. у Извјештају је, имајући у виду да је овај Акциони план предвиђен за двогодишњи период 2021/2022. годину, закључено да је већина активности реализована или је њихова реализација у току, нарочито када су у питању области образовања и културе и идентитета гдје углавном у сарадњи са министарствима партиципирају НВО организације и национални савјети. Реализација активности из области запошљавања и политичке патиципације је планирана за 2023. годину. Извјештај садржи и низ препорука за наредни период спровођења.

Влада је усвојила Извјештај о реализацији Акционог плана за спровођење Стратегије развоја званичне статистике 2019-2023. година за 2022. годину и донијела Акциони план за 2023. годину. Током 2022. године реализовано је 25 (72%) од 35 планираних активности, континуирано се ради на реализацији пет (14%), док пет (14%) активности није реализовано, а односе се на развој дисеминације и комуникације података у складу са потребама дигиталног друштва, као и рјешавање питања пословног простора и повећања броја запослених. Реализоване активности су, како се наводи показатељ напора произвођача званичне статистике у циљу остварења задатих оперативних циљева и активности, којима се тежи испуњењу стратешког циља званичне статистике, а то је да обезбиједи свим корисницима квантитативне и репрезентативне информације о економском, демографском, социјалном и стању животне средине у Црној Гори, по међународно дефинисаној методологији и највишим професионалним стандардима. Управа за статистику је припремила и Акциони план за 2023. годину који садржи активности, индикаторе резултата, надлежне институције, финансијска средства и изворе финансирања.

Усвојен је Извјештај о реализацији Акционог плана за спровођење Стратегије развоја поштанске дјелатности у Црној Гори за период 2019 - 2023 за 2022. годину и донијет Акциони план за 2023. годину. Акционим планом за 2022. годину, планирано је 13 активности, од чега је десет активности успјешно реализовано, једна је дјелимично реализована, док двије активности нису реализоване, што представља 77% испуњености плана. Такође, у Извјештају су дате препоруке за наредни циклус планирања политика у области поштанске дјелатности како би се осигурао квалитет и одрживост универзалног сервиса. Кроз Акциони план за 2023. годину, дефинисани су стратешки приоритети и циљеви политике развоја поштанске дјелатности, као и активна политика у циљу унапријеђења задовољења потреба корисника поштанских услуга у складу са важећом Стратегијом.

Влада је дала сагласност за преусмјеравање средстава из Текуће буџетске резерве на Управу прихода и царина у износу од 250.000 еура. У дискусији је истакнуто да су средства неопходна за бруто зараде за запошљавање 35 извршилаца на неодређено вријеме које је неопходно због свих изазова са којима ће се суочити Управа у 2023. години, а првенствено због ефикасније наплате буџетских прихода, смањења сиве економије, као и недовољног броја службеника.

Усвојена је Информација у вези са закључивањем Меморандума о разумијевању између Програма Уједињених нација за развој и Министарства капиталних инвестиција Црне Горе, Министарства економског развоја и турима Црне Горе и Министарства науке и технолошког развоја Црне Горе и прихваћен текст Меморандума. Меморандум се закључује на период од четири године, а стране су сагласне да ће сарађивати у сљедећим областима:

  • Унапређење законодавног оквира, мапирање и подстицање иновација у служби енергетске ефикасности у индустрији, коришћење технолошких иновација у циљу развоја конкретних рјешења на пољу декарбонизације која ће даље убрзати инвестиције и подстаћи трансформацију црногорске привреде,
  • Креирање система и механизама подршке за реализацију програма који стимулишу употребу обновљивих извора енергије, повећавају енергетску ефикасност у разним секторима, са посебним фокусом на сектор индустрије, те омогућавају развој иновативних и зелених послова и доприносе одрживом развоју и
  • Промоција приватних и јавних инвестиција за нискокарбонски и зелени развој, у складу са принципима циркуларне економије.

Влада је прихватила усаглашени текст Споразума о ваздушном саобраћају између Владе Републике Косова и Владе Црне Горе. Споразумом се предвиђа могућност и дефинишу услови отварања директних летова између двију држава што ће значајно допринијети туристичкој доступности Црне Горе, имајући у виду велики број туриста који је традиционално посјећују.

Влада је усвојила Информацију о промјени статуса Опште болнице Беране у Клиничко-болнички центар Беране и Опште болнице Котор у Клиничко-болнички центар Котор. У дискусији је констатовано да је здравствени систем у Црној Гори изразито централизован, с обзиром на то да Клинички центар Црне Горе обавља дјелатност на секундарном нивоу здравствене заштите за становнике четири општине и Главног града Подгорице – скоро половину становништва, а на терцијарном нивоу за цјелокупно становништво Црне Горе, што је узроковало његову преоптерећеност. Анализирањем здравственог система утврђено је да постоји потреба за децентрализацијом, односно стварањем још двије установе које могу пружити услуге терцијарног нивоа: за јужни регион то је Општа болница у Котору, док је за регион сјевера предвиђена Општа болница у Беранама. Детаљном анализом капацитета, унутрашње организације, обима услуга које пружају, опремљености, али и простора за унапређење свега наведеног, утврђено је да ове установе имају довољно капацитета да одређене услуге, конкретно интернистичке и хируршке услуге, пружају на терцијарном нивоу здравствене заштите за становништво региона сјевера и југа, кроз статус клиничко-болничких центара. Наведене здравствене установе су у претходном периоду значајно унаприједиле своје функционисање, те се позиционирале као установе са највећим квалитетом, али и обимом пружених здравствених услуга за пацијенте са територија које покривају. Добијањем статуса клиничко-болничких центара, наведене опште болнице би извршиле унутрашњу реорганизацију која би подразумијевала формирање интерне и хируршке клинике у овим установама, уз континуирано кадровско и просторно снажење ових установа и значајна улагања у правцу обезбјеђивања додатне опреме.

Усвојена је Информација о потреби набавке средњих вишенамјенских хеликоптера за Министарство унутрашњих послова Црне Горе. Информација се односи на набавку два нова или коришћена средња вишенамјенска хеликоптера са одређеном опремом и припадајућом инсталацијом, као и обуком пилотског и техничког особља. Неопходна средства за набавку нових хеликоптера износе од 12,5 до 18 милиона еура (по једном хеликоптеру) без пореза, док би цијена коштања половних хеликоптера износила cca од осам до 10 милиона еура по једном хеликоптеру. Набавка нових или коришћених средњих вишенамјенских хеликоптера ће, како је истакнуто унаприједити систем заштите и спашавања кроз пружање услуга грађанима Црне Горе. Претходно је више институција које користе услуге Авио хеликоптерске јединице (АХЈ) и то Министарство здравља (Клинички центар Црне Горе), Завод за хитну медицинску помоћ, Црвени крст, Горска служба спашавања, Управа полиције и Управа поморске сигурности и управљања лукама, доставило Директорату за заштиту и спашавање мишљења о оправданости набавке нових хеликоптера, а како Држава нема капацитета да за потребе сваке службе или институције појединачно, опредијели средства (хеликоптер) и особље, анализом је утврђено да би набавка два хеликоптера имала позитиван ефекат и унаприједила би се ефикасност сваке од наведених институција. Тим поводом, задужено је Министарство унутрашњих послова – Директорат за заштиту и спашавање да спроведу процес избора средњих вишенамјенских хеликоптера, те након тога спроведе поступак јавне набавке два нова или коришћена двомоторна средња вишенамјенска хеликоптера, за потребе Авио-хеликоптерске јединице МУП-а Црне Горе.

Поред осталог, Влада је размотрила и више кадровских питања доступних на линку.

48. sjednica Vlade Crne Gore (13.04.2023.)

48. сједница Владе Црне Горе

I МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СУ ВЛАДИ ДОСТАВЉЕНИ РАДИ РАСПРАВЕ
1.Усмена информација у вези кориговања коефицијената умјетничкој групи послова Материјал
1.1Усмена информација о реализацији активности из процеса приступања Црне Горе Европској унији Закључци
2.Информација о активностима на комплетирању преговарачке структуре за вођење преговора о приступању ЕУ Закључци
2.1Предлог I прилога Извјештају Европске комисије о Црној Гори 2023. који се односи на период 6. VI 2022. до 31. III 2023. Материјал Закључци
2.2Предлог одлуке о образовању Преговарачке радне групе за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији за област правне тековине Европске уније која се односи на преговарачко поглавље 4 – Слобода кретања капитала Материјал Закључци
2.3Предлог одлуке о образовању Преговарачке радне групе за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији за област правне тековине Европске уније која се односи на преговарачко поглавље 10 – Информатичко друштво и медији Материјал Закључци
2.4Предлог одлуке о образовању Преговарачке радне групе за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији за област правне тековине Европске уније која се односи на преговарачко поглавље 16 - Порези Материјал Закључци
2.5Предлог одлуке о образовању Преговарачке радне групе за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији која се односи на преговарачко поглавље 25 - Наука и истраживање Материјал Закључци
2.6Предлог одлуке о образовању Преговарачке радне групе за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији која се односи на преговарачко поглавље 26 - Образовање и култура Материјал Закључци
2.7Предлог одлуке о образовању Преговарачке радне групе за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији за област правне тековине Европске уније која се односи на преговарачко поглавље 31 – Вањска, безбједносна и одбрамбена политика Материјал Закључци
2.8Предлог одлуке о образовању Преговарачке радне групе за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији за област правне тековине Европске уније која се односи на преговарачко поглавље 32 – Финансијски надзор Материјал Закључци
2.9Предлог одлуке о образовању Преговарачке радне групе за рипрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији за област правне тековине Европске уније која се односи на преговарачко поглавље 33 – Финансијске и буџетске одредбе Материјал Закључци
3.Предлог закона о потврђивању Међународне конвенције о очувању атлантских туна Материјал Закључци
4.Предлог одлуке о привременом ограничењу извоза одређених дрвних сортимената Материјал Закључци
5.Предлог одлуке о измјени Одлуке о именовању Савјета за ревизију планских докумената Материјал Закључци
6.Предлог акционог плана за имплементацију Стратегије за борбу против трговине људима за период 2019-2024. за 2023. годину и Извјештај о реализацији Акционог плана за имплементацију Стратегије за борбу против трговине људима за период 2019-2024. за 2022. годину Материјал Закључци
7.Информација о поништењу Одлуке Владе Црне Горе број 07-3242 од 18.06.2020. године Материјал Закључци
8.Информација о Комуникационој кампањи у спровођењу дигиталне трансформације Црне Горе Материјал Закључци
9.Информација о припреми Анализе регулаторног оквира за пословање привредних друштава у већинском власништву Државе са Предлогом одлуке о образовању радне групе за припрему Анализе регулаторног оквира за пословање привредних друштава у већинском власништву Државе - повучено са дневног реда на захтјев предлагача
10.Извјештај о извршењу обавеза из уговора о јавно - приватном партнерству спроведених прије доношења Закона о јавно - приватном партнерству, а уписаних у регистар уговора о јавно - приватном партнерству Материјал Закључци
11.Информација о важности учествовања државе Црне Горе на тржишту капитала Материјал Закључци
12.Информација о промјени власничке структуре у Пројектном друштву жичаре „Котор-Ловћен“ ДОО Подгорица Материјал Закључци
13.Предлог за преусмјерење средстава са потрошачке јединице Министарство финансија на потрошачку јединицу Министарство унутрашњих послова Материјал Закључци
14.Предлог колективног уговора за Службу Црногорске академије наука и умјетности Материјал Закључци
15.Извјештај о реализацији Акционог плана за 2022. годину за спровођење Стратегије мањинске политике 2019-2023. Материјал Закључци
16.Извјештај о реализацији Акционог плана за спровођење Стратегије развоја званичне статистике 2019-2023. година (за 2022. годину) и Предлог акционог плана за реализацију Стратегије развоја званичне статистике 2019-2023. година (за 2023. годину) Материјал Закључци
17.Извјештај о реализацији Акционог плана за спровођење Стратегије развоја поштанске дјелатности у Црној Гори за период 2019 – 2023, за 2022. годину са Предлогом акционог плана за 2023. годину Материјал Закључци
18.Извјештај о раду и стању у управним областима из надлежности Министарства унутрашњих послова, са организационом јединицом Министарства надлежном за полицијске послове за 2022. годину Материјал Закључци
19.Извјештај о раду и стању у управним областима Министарства спорта и младих за 2022. годину Материјал Закључци
20.Извјештај о раду Министарства рада и социјалног старања за 2022. годину са извјештајима органа над којима Министарство врши надзор - https://media.gov.me/files/gov/2023/04/13/1681403891-20-48-13-04-2023.pdf Закључци
21.Извјештај о раду Агенције за заштиту конкуренције за 2022. годину Материјал Закључци
22.Извјештај о раду Савјета за заштиту потрошача, за период март 2022 - март 2023. године Материјал Закључци
23.Извјештај о раду Савјета за воде за 2022. годину Материјал Закључци
24.Кадровска питања Закључци
24.1Предлог за разрјешење чланова Одбора директора Друштва са ограниченом одговорношћу „Регионални водовод Црногорско приморје“ Материјал
24.2Предлог за именовање чланова Одбора директора Друштва са ограниченом одговорношћу „Регионални водовод Црногорско приморје“ Материјал
24.3Предлог за разрјешење и именовање члана Савјета за приватизацију и капиталне пројекте Материјал
24.4Предлог за престанак вршења дужности в.д. директора Државног архива Материјал
24.5Предлог за одређивање вршиоца дужности директора Државног архива Материјал
24.6Предлог за одређивање вршитељке дужности генералне директорице Директората за европске интеграције и ЕУ фондове у Министарству економског развоја и туризма Материјал
24.7Предлог за одређивање вршитељке дужности генералне директорице Директората за инвестиције и развој конкурентности у туризму у Министарству економског развоја и туризма Материјал
24.8Предлог за одређивање вршитељке дужности генералне директорице Директората за међународну трговинску и економску сарадњу у Министарству економског развоја и туризма Материјал
24.9Предлог за разрјешење чланице Савјета за заштиту потрошача Материјал
24.10Предлог за именовање чланице Савјета за заштиту потрошача Материјал
24.11Предлог за престанак вршења дужности в.д. директора Управе за жељезнице Материјал
24.12Предлог за именовање директора Управе за жељезнице Материјал
24.13Предлог за избор чланова Одбора директора „Жељезнички превоз Црне Горе“ АД Подгорица Материјал
II МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СЕ ВЛАДИ ДОСТАВЉАЈУ С ПРЕДЛОГОМ ДА СЕ О ЊИМА НЕ РАСПРАВЉА
25.Нацрт детаљног просторног плана за простор концесионог подручја за експлоатацију минералних сировина - Брсково, Општина Мојковац с Предлогом програма јавне расправе Материјал Закључци
26.Информација о Финансијском споразуму између Европске комисије, Црне Горе и Босне и Херцеговине за IPA III Програм прекограничне сарадње Босна и Херцеговина - Црна Гора 2021-2027 с Предлогом споразума Материјал Закључци
27.Информација о Финансијском споразуму између Европске комисије, Републике Србије и Црне Горе за IPA III Програм прекограничне сарадње Србија - Црна Гора 2021-2027 с Предлогом споразума Материјал Закључци
28.Предлог допуне Међународног споразума између Европске уније и Црне Горе о учешц́у Црне Горе у програму Уније „Дигитална Европа“ за период 2021-2027. Материјал Закључци
29.Информација о првом, другом, трећем и четвртом извјештају независног контролора о налазима чињеничног стања у вези са реализацијом пројекта Изградње хотела „Cruiser“ Будва, по мјешовитом моделу пословања, припремљеним од стране друштва за ревизију „Crowe MNE“ д.о.о. Подгорица Материјал Закључци
30.Информација о потписивању Уговора о закупу пословних простора за потребе смјештаја CIVIS-а с Предлогом уговора о закупу Материјал Закључци
31.Предлог за рјешавање сукоба надлежности између Службе за вршење комуналног надзора - Комуналне полиције Општине Бар и Управе за инспекцијске послове - Одсјека за еколошку инспекцију у вези буке из дјечје играонице „Чаробни град“, Шушањ, Општина Бар Материјал Закључци
32.Информација о сарадњи у области здравствене заштите између Министарства одбране и Министарства унутрашњих послова са Предлогом уговора Материјал Закључци
33.Предлог за измјену Закључка Владе Црне Горе, број: 04-3767/2, од 30. јула 2021. године, са сједнице Владе Црне Горе одржане 30. јула 2021. године Материјал Закључци
34.Предлог платформе за учешће министарке екологије, просторног планирања и урбанизма Ане Новаковић Ђуровић на 70. засиједању Економске комисије Уједињених нација за Европу (UNECE), 18-19. април 2023. године, Женева, Швајцарска Материјал Закључци
35.Предлог платформе за радну посјету Републици Сјеверној Македонији ради учешћа министра без портфеља Зорана Миљанића на билатералном састанку са Славицом Грковском, потпредсједницом Владе Републике Сјеверне Македоније задуженом за политику доброг управљања, 19. април 2023. године Материјал Закључци
36.Предлог платформе за посјету делегације Владе Црне Горе Генералном секретаријату Хашке конференције за међународно приватно право (HCCH) и Европској јединици за правосудну сарадњу (Eurojust), Хаг, Краљевина Холандија, 20 - 22. април 2023. године Материјал Закључци
III МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СЕ ВЛАДИ ДОСТАВЉАЈУ РАДИ ДАВАЊА МИШЉЕЊА ИЛИ САГЛАСНОСТ
37.Предлог одлуке о измјени Одлуке о локалним комуналним таксама Општине Херцег Нови Материјал Закључци
38.Предлог одлуке о локалним административним таксама Општине Улцињ Материјал Закључци
39.Предлог одлуке о локалним административним таксама Општине Зета Материјал Закључци
40.Предлог одлуке о утврђивању коефицијената за зараде запослених у Јавној установи „Дневни центар за дјецу са сметњама и тешкоћама у развоју Херцег Нови“ Материјал Закључци
41.Предлог за давање сагласности за извођење припремних радова за грађење сложеног инжењерског објекта, тј. моста на ријеци Тари на КО Подбишће и КО Бјелојевићи Материјал Закључци
42.Предлог за давање сагласности за установљење права службености на непокретностима у својини Црне Горе у корист правног лица „Црногорски електродистрибутивни систем“ д.о.о. Подгорица и то на дјеловима кат. парцела бр. 3157, 1693 и 1679 (без расправе) Материјал Закључци
43.Предлог за давање сагласности за установљење права службености на непокретностима у својини Црне Горе у корист правног лица „Црногорски електродистрибутивни систем“ д.о.о. Подгорица и то на дјеловима кат. парцела бр. 30/1 и 916 (без расправе) Материјал Закључци
44.Предлог за давање сагласности ЈЗУ Дом здравља Цетиње за покретање поступка за давање у закуп непокретности у оквиру објекта (без расправе) Материјал Закључци
45.Предлог за давање сагласности ЈУ ОШ „Душан Обрадовић“ из Жабљака за давање у закуп просторија уписаних у листу непокретности број 134 КО Мотички Гај I, општина Жабљак у својини Црне Горе (без расправе) Материјал Закључци
46.Предлог за давање сагласности ЈУ ОШ „Његош“ из Котора за давање у закуп просторија уписаних у листу непокретности број 20 КО Котор I и листу непокретности број 203 КО Шкаљари, општина Котор у својини Црне Горе (без расправе) Материјал Закључци
47.Предлог за давање сагласности ЈУ Средња економска школа „Мирко Вешовић“ из Подгорице за давање у закуп просторија уписаних у листу непокретности број 1257 КО Подгорица III, општина Подгорица у својини Црне Горе (без расправе) Материјал Закључци
48.Захтјев за давање сагласности за попуну радног мјеста у Министарству унутрашњих послова које није предвиђено Кадровским планом Материјал Закључци
49.Захтјев за давање сагласности на исплату накнаде за представника Министарства здравља и секретара Одбора за спровођење, праћење, примјену и тумачење Гранског колективног уговора за здравствену дјелатност (без расправе) Материјал Закључци
50.Захтјев за давање сагласности на исплату мјесечне накнаде за рад предсједника и чланова/чланица Савјета Јавне установе Центар за очување и развој културе мањина Црне Горе (без расправе) Материјал Закључци
51.Питања и предлози
51.1Предлог мишљења на Предлог закона о измјени Закона о борачкој и инвалидској заштити (предлагачи посланици: Момо Копривица, Славен Радуновић, Предраг Булатовић, Јован Јоле Вучуровић, др Бранка Бошњак, Милосава Пауновић и др Срђан Павићевић) Материјал Закључци
51.2Предлог мишљења на амандман на Предлог закона о измјени Закона о пензијском и инвалидском осигурању (који је поднио посланик Милош Конатар) Материјал Закључци
51.3Предлог мишљења на Предлог закона о измјенама и допунама Закона о пензијском и инвалидском осигурању (предлагачи посланице Божена Јелушић и Суада Зороњић) Материјал Закључци
51.4Информација о потреби привременог рјешавања питања просторних капацитета Апелационог суда Црне Горе Материјал Закључци
51.5Предлог за преусмјеравање средстава из Текуће буџетске резерве на Управу прихода и царина Материјал Закључци
51.6Предлог за измјену Закључка Владе Црне Горе, број: 07-8272/2, од 28.12.2022. године Материјал Закључци
51.7Информација о активностима Регионалног центра за сајбер безбједност и развој сајбер капацитета (WB3C) Материјал Закључци
51.8Предлог платформе за посјету министра јавне управе мр Марасха Дукаја, Виљнусу, Република Литванија и учешћа на "Cyber Champions Summit" -у, 16-19. април 2023. године Материјал Закључци
51.9Предлог платформе за радну посјету предсједника Владе Црне Горе др Дритана Абазовића Републици Косово, 13-15. април 2023. године Материјал Закључци
51.10Информација у вези са закључивањем Меморандума о разумијевању између Програма Уједињених нација за развој и Министарства капиталних инвестиција Црне Горе, Министарства економског развоја и турима Црне Горе и Министарства науке и технолошког развоја ЦГ Материјал Закључци
51.11Предлог споразума о ваздушном саобраћају између Владе Црне Горе и Владе Републике Косово Материјал Закључци
51.12Информација о промјени статуса Опште болнице Беране у Клиничко-болнички центар Беране и Опште болнице Котор у Клиничко-болнички центар Котор Материјал Закључци
51.13Информација о потреби набавке средњих вишенамјенских хеликоптера Материјал Закључци
НАПОМЕНА:Материјал за тачку 9. повучен је са дневног реда на захтјев предлагача.
Да ли вам је садржај ове странице био од користи?