Саопштење са 63. сједнице Владе Црне Горе

Овај чланак садржи листу докумената

Влада је, на данас одржаној 63. сједници којом је предсједавао премијер мр Милојко Спајић, утврдила Предлог закона о отвореним инвестиционим фондовима са јавном понудом. У дискусији је истакнуто да пропис има за циљ да обезбиједи усклађен и строг регулаторни и надзорни оквир за дјелатности свих друштава за управљање отвореним инвестиционом фондовима с јавном понудом који послују у Црној Гори. Закон тежи успоставити оквир који омогућава рјешавање потенцијалних ризика који би могли произаћи из дјелатности ових друштава и обезбјеђује ефикасно праћење тих ризика од стране Комисије за тржиште капитала, као надзорног органа. Сврха Предлога закона је такође и усклађивање са законодавством Европске уније које уређује ову област (поглавље 9. Финансијске услуге), усклађеност рада Комисије, превасходно укључујући регулаторну функцију и функцију спровођења закона. Предлогом закона се да додатно уређују оне регулаторне активности које су најважније за заштиту инвеститора, односно правично и уређено трговање удјелима отворених инвестиионих фондова са јавном понудом.

Утврђен је Предлог закона о финансијским конгломератима. Закон се предлаже у циљу испуњења преузетих обавеза у поступку приступања Црне Горе Европској унији, везаних за преговарачко Поглавље 9 - Финансијске услуге. Њиме се врши усаглашавање са Директивом 2002/87/ЕЗ Европског парламента и Савјета од 16. децембра 2002. године о додатном надзору кредитних институција, друштава за осигурање и инвестиционих друштава у финансијском конгломерату. Новим законом се уводи ефикасна супервизија финансијских конгломерата великих финансијских група које су активне у различитим финансијским секторима (банкарство, инвестиционе услуге и осигурање), у циљу веће финансијске стабилности и заштите потрошача. Овим законом се уводи обавезна додатна супервизија, односно надзор над пословањем финансијског конгломерата од стране органа надлежних за супервизију, односно надзор регулисаних субјеката (кредитна институција, инвестиционо друштво, друштво за осигурање, друштво за реосигурање, друштво за управљање отвореним инвестиционим фондовима са јавном понудом, односно друштво за управљање алтернативним инвестиционим фондовима и друштво за управљање пензионим фондовима) од Централне банке Црне Горе, Агенције за надзор осигурања и Комисије за тржиште капитала. Уводе се посебни захтјеви за адекватности капитала, као општи захтјев који интегрише све секторске захтјеве адекватности капитала којима група подлијеже.

Влада је утврдила Предлог закона о изгама на срећу. Новим Законом ће се створити основа за даље јачање мјера против прања новца и финансирања тероризма у црногорском сектору игара на срећу. Такође, обезбиједиће се квалтетнија контрола руководећих лица код приређивача, као и ефикасније праћење токова новца и навика клијената приређивача / играча.

Донијета је Национална стратегија развоја дигиталног здравља 2024-2028. године, са Акционим планом за период 2024-2025. године. Стратегија предвиђа низ мјера и иницијатива које ће здравствени систем учинити модернијим, ефикаснијим и доступнијим грађанину. Посебан акценат је стављен на увођење напредних технологија као што су телемедицина, мЗдравље и примјена вјештачке интелигенције које ће омогућити да здравствена заштита постане доступнија и ефикаснија, нарочито у удаљеним и мање доступним дијеловима Црне Горе.

Влада је усвојила Програм развоја пољопривреде и руралних подручја Црне Горе у оквиру IPARD II - 2014-2020 верзија 1.7. У дискусији поводом ове теме је наглашено да је циљ измјене Програма да припреми црногорске пољопривреднике за улазак у ЕУ, на начин што ће средства из IPA II - област пољопривреде и руралног развоја искористити у што већој мјери, а што ће за последицу имати унапређење квалитета производа, повећање обима производње, већу конкурентност и достизање ЕУ стандарда безбједности хране у примарном и прерађивачком сектору.

Усвојена је Информација о полазним основама за реализацију емисије државних обвезница на домаћем тржишту у 2025. години. Након свих урађених анализа, закључено је да емисију државних обвезница примарно треба спровести ванберзански кроз мрежу пословних банака у Црној Гори, тако што ће се упис државних обвезница вршити на шалтерима пословних банака, и на тај начин поједноставити цијели процес односно обезбиједити што већа доступност уписа државних обвезница. Планирано је да се упис државних обвезница спроведе у два круга, и то први круг за становништво, односно физичка лица (пунољетни држављани Црне Горе и потенцијално пунољетни страни држављани који су резиденти Црне Горе), и други круг за професионалне инвеститоре и друга правна лица, у случају да цјелокупна емисија није уписана у првом кругу. Имајући у виду да су Предлог Закона о буџету Црне Горе за 2025. годину и Предлог Одлуке о задуживању Црне Горе за 2025. годину у процедури усвајања, те су самим тим подложни промјенама, усвојени су закључци којма се предвиђају само полазне основе како би Министарство финансија могло да уђе у процедуру преговарања и припрема да би, у тренутку када наведена акта буду усвојена, могло без одлагања да се приступи самој емисији обвезница у складу са овлашћењима и ограничењима прописаним Законом о буџету Црне Горе за 2025. годину и Одлуком о задуживању Црне Горе за 2025. годину, те на основу посебне одлуке Владе Црне Горе у складу са наведеним актима.

Влада је усвојила Информацију о активностима у области концесија за истраживање и производњу чврстих минералних сировина. У Информацији се наводи да Влада преко ресорног министарств има закључен 51 уговор о концесији за детаљна геолошка истраживања и експлоатацију чврстих минералних сировина. Предмет уговора су сљедеће минералне сировине: угаљ, црвени боксити, олово-цинкова руда, техничко-грађевински камен, архитектонско- грађевински камен, бијели боксит и бентонит (глина). Стални дио концесионе накнаде за 2024. годину износи 3.431.193 еура, док је промјењиви дио концесионе накнаде за 2023. годину 2.036.196 еура. Укупна концесиона накнада (СДН + ПДН) за посљедње три године, по годинама износи: за 2021. годину 3.951.326 еура, за 2022. годину 4.519.137 еура, за 2023. годину 5.408 647 еура. На основу наведених података закључује се да из године у годину расте укупан износ концесионе накнаде, у 2023. години у односу на претходну (2022) за око 19.7 %.

Прихваћени су предлози за преусмјерење средстава са Текуће буџетске резерве. У том контексту, одобрено је 50.000 еура за Једриличарски савез Црне Горе и 100.000 еура за Одбојкашки савез Црне Горе. Такође, за финансирање изградње трибина и фудбалског терена ФК „Дечић“ Влада је одобрила износ од 100.000 еура.

Влада је дала сагласност за финансирање односно суфинансирање изградње и адаптације спортских објеката у укупном износу од 77.000 еура, за сљедеће пројекте:

  • Изградња кошаркашког терена у мјесту Рудо Поље, МЗ Требјеса, општина Никшић, у износу од 27.859 еура,
  • Адаптација атријума ЈПУ „Драган Ковачевић“, општина Никшић, у износу од 13.552 еура,
  • Адаптација и опремање фискултурне сале ЈУ ОШ „Шћепан Ђукић“ Лијева Ријека, Главни град Подгорица, у износу од 35.588 еура.

Усвојена је Информација о преусмјеравању неутрошених средстава у Капиталном буџету Управе за саобраћај за 2024. годину за потребе плаћања експропријације на дионици аутопута од Матешева до Андријевице у укупном износу од 22.499.302 еура.

Влада је прихватила Предлог за финансирање Савеза удружења бораца Народноослободилачког рата и антифашиста Црне Горе, Савеза организација бораца НОР-а Црне Горе и Удружења бораца ратова од 1990. године Црне Горе у укупном износу од 116.000 еура. За Савез удружења бораца Народноослободилачког рата и антифашиста Црне Горе и Савез организација бораца НОР-а Црне Горе, у складу са правилима помоћи мале вриједности (де минимис), одобрено је по 38.000 еура, док је за Удружење бораца ратова од 1990. године Црне Горе одобрено 40.000 еура.

Усвојена је  Средњорочна стратегија управљања дугом за период 2025-2027. године .

Влада је усвојила је Информацију о рјешавању проблема превоза ученика гдје нема организованог јавног превоза, посебно у руралним подручјима и додјели возила школама на територији Црне Горе. Тим поводом дата је сагласност на располагање 48 возила основним школама и једног возила средњој мјешовитој школи за потребе превоза ученика. У дискусији је истакнуто да су Законом о буџету за 2023. и 2024. годину опредијењена средства за набавку нових возила путем финасијског лизинига, те је сходно томе Управа за државну имовину споровела два поступка јавних набавки кроз које је набављено укупно 49 возила. Уступањем ових возила школама, уз набавку возила из 2021. године, возни парк школа сада броји 129 возила, чиме је проблем превоза ученика прије свега из угла безбиједности ријешен у преко 90% установа, а биће остварене и значајне уштеде када су у питању одржавање, сервис и остали трошкови.

Утврђен је Предлог закона о измјенама и допунама Закона о националном оквиру квалификација. Закон има за циљ стварање услова за обезбјеђивање и унапређивање квалификација у Црној Гори. Предлогом закона препознати су интегрисани студијски програми обима 300 ECTS, односно 360 ECTS, у складу са Законом о високом образовању. Поред, Предлогом закона уводе се микроквалификације, као нови тип квалификација, које представљају стечено знање вјештине и компетенције које полазник стиче на основу једног или више исхода учења након завршеног програма образовања код лиценцираног организатора образовања, који се доноси у складу са посебним прописом, а доказују се потврдом о стеченој микроквалификацији и уважавају у поступку стицања националне стручне квалификације и квалификације нивоа образовања.

Влада је утврдила је Предлог закона о измјенама и допунама Закона о националним стручним квалификацијама. Циљ измјена и допуна Закона је квалитетније уређивање области стицања националних стручних квалификација у циљу даљег развоја цјеложивотног учења, повезивање формалног образовања са неформалним учењем, признавање неформалног и информалног учења и раније стечених знања, што ће омогућити видљивост квалификација које појединац посједује, а самим тим олакшати његово запошљавање, бољи положај на тржишту рада и мобилност. Поједине одредбе се јасније дефинисшу у циљу отклањања одређених нејасноћа које су уочене у досадашњој примјени важећих законских рјешења, а уводи се и нова врста квалификација – микроквалификације. Овакав тип квалификација је у складу са Препоруком о европском приступу микроквалификацијама за цјеложивотно учење и запошљивост, коју је донио Савјет Европске уније 2022. године, а којом се настоји подупријети развој, спровођење и признавање микроквалификација, квалитет њиховог стицања и транспарентност тог поступка. Увођењем микроквалификација циљано се помаже појединцима у стицању знања, вјештина и компетенција које су им потребне за лични и професионални развој. Ради се о квалификацијама мале кредитне вриједности, али које треба да омогуће брже стицање нових знања, вјештина и компетенција које су потребне тржишту рада.

Утврђен је Предлог закона о измјенама и допунама Закона о основном образовању и васпитању, у циљу усаглашавања са Законом о измјенама и допунама Општег закона о образовању и васпитању. Предлогом закона се усклађује појам класификациони период са Законом о измјенама и допунама Општег закона о образовању, којим је прописано да образовно–васпитни рад (наставна година) обухвата два класификациона периода (полугодишта). У складу са предложеним измјенама, класификациони период представља полугодиште, умјесто ранијег дефинисања да исти представља дио полугодишта (наставне године). Осим тога, у циљу наведеног усаглашавања, предлаже се измјена чл. 48 и 49 Закона, односно прописује да се оцјењивање ученика свих разреда врши у току класификационог периода, односно на крају сваког класификационог периода утврђују оцјене из наставних предмета, владања, као и општи успјех. Предлогом закона прецизирана је одредба члана 79 став 2 Закона, којим је дефинисан број часова који су наставници разредне наставе дужни да остваре у оквиру четрдесеточасовне радне недјеље, тако што ће норма (непосредни рад са ученицима) бити од 15 до 19, умјесто досадашњих од 16 до 19 часова.

Влада је усвојила Информацију о обезбјеђивању средстава за отпочињање поступка експропријације непокретности у захвату Фазе II Аеродрома Тиват на локалитетима КО Ђурашевићи и КО Мрчевац. За потребе експропријације опредијељен је износ од 11 милиона еура.

На данашњој сједници, Влада је размотрила и више кадровских питања доступних на линку 

63. sjednica Vlade Crne Gore - kadrovi


63. сједница Владе Црне Горе

I МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СУ ВЛАДИ ДОСТАВЉЕНИ РАДИ РАСПРАВЕ
1.Усмена информација о реализацији активности из процеса приступања Црне Горе Европској унији
2.Предлог закона о отвореним инвестиционим фондовима са јавном понудом Материјал
3.Предлог закона о финансијским конгломератима⃰ Материјал
4.Предлог закона о играма на срећу Материјал
5.Предлог националне Стратегије развоја дигиталног здравља 2024-2028. године с Предлогом акционог плана 2024-2025. година Материјал
6.Предлог програма развоја пољопривреде и руралних подручја Црне Горе у оквиру IPARD II 2014-2020 верзија 1.7 Материјал
7.Информација о полазним основама за реализацију емисије државних обвезница на домаћем тржишту у 2025. години Материјал
8.ИНТЕРНО
9.Информација о активностима у области концесија за истраживање и производњу чврстих минералних сировина Материјал
10.Кадровска питања
10.1Предлог за разрјешење предсједника и чланова Управног одбора Јавног предузећа за националне паркове Црне Горе Материјал
10.2Предлог за именовање предсједника и чланова Управног одбора Јавног предузећа за националне паркове Црне Горе Материјал
10.3Предлог за именовање четири члана Координационог тијела за усклађивање и праћење инспекцијских надзора Материјал
10.4Предлог за разрјешење чланице Одбора директора Института за јавно здравље Материјал
10.5Предлог за именовање члана Одбора директора Института за јавно здравље Материјал
10.6Предлог за одређивање вршитељке дужности секретарке Министарства енергетике Материјал
10.7Предлог за разрјешење чланице Управног одбора Завода за запошљавање Црне Горе Материјал
10.8Предлог за именовање члана Управног одбора Завода за запошљавање Црне Горе Материјал
10.9Предлог за престанак мандата директора Управе поморске сигурности и управљања лукама Материјал
10.10Предлог за одређивање вршиоца дужности директора Управе поморске сигурности и управљања лукама Материјал
10.11Предлог за разрјешење замјеника предсједника и 12 чланова Националног савјета за борбу против корупције Материјал
10.12Предлог за именовање замјеника предсједника и 13 чланова Националног савјета за борбу против корупције Материјал
10.13Предлог за одређевиње пуномоћника – представника државног капитала на XII ванредној Скупштини акционара Института за физикалну медицину, рехабилитацију и реуматологију „Др Симо Милошевић“ АД Игало Материјал
10.14Предлог за разрјешење члана Бироа за оперативну координацију Материјал
10.15Предлог за именовање члана Бироа за оперативну координацију Материјал
10.16Предлог за разрјешење члана Бироа за оперативну координацију Материјал
10.17Предлог за именовање члана Бироа за оперативну координацију Материјал
10.18Предлог за разрјешење члана Вијећа за националну безбједност Материјал
10.19Предлог за именовање члана Вијећа за националну безбједност Материјал
10.20Предлог за именовање предсједника, замјенице предсједника, чланова и секретарке Савјета за владавину права Материјал
10.21Предлог за престанак вршења дужности в. д. генералне директорице Директората за образовање припадника мањинских народа и других мањинских националних заједница у Министарству просвјете, науке и иновација Материјал
10.22Предлог за одређивање вршитељке дужности генералне директорице Директората за нормативно-правне и кадровске послове у Министарству унутрашњих послова Материјал
10.23Предлог за одређивање вршитељке дужности генералне директорице Директората за међународну сарадњу, европске интеграције и пројекте у Министарству унутрашњих послова Материјал
10.24Предлог за одређивање вршитељке дужности генералне директорице Директората за нафту и гас у Министарству рударства, нафте и гаса Материјал
10.25Предлог за именовање државног секретара у Министарству просвјете, науке и иновација Материјал
10.26Предлог за именовање чланова Надзорног одбора Развојне банке Црне Горе А.Д. Подгорица Материјал
II МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СЕ ВЛАДИ ДОСТАВЉАЈУ С ПРЕДЛОГОМ ДА СЕ О ЊИМА НЕ РАСПРАВЉА
11.Предлог закона о измјенама и допунама Закона о алтернативном рјешавању спорова Материјал
12.Предлог одлуке о изради Измјена и допуна Урбанистичког пројекта „Драч – Ватрогасни дом – зона А“ у Главном граду – Подгорица и Предлог одлуке о одређивању руководица израде Измјена и допуна Урбанистичког пројекта „Драч – Ватрогасни дом – зона А“ у Главном граду – Подгорица и висини накнаде за руководиоца и стручни тим за израду Измјена и допуна Урбанистичког пројекта Материјал
13.ИНТЕРНО
14.Предлог стратегије финансијских технологија (Fintech) за Црну Гору 2025-2029. године Материјал
15.Предлог националног плана развоја мрежа за широкопојасни приступ интернету, 2025-2029. година, за Црну Гору Материјал
16.Анализа стања постојећих просторних капацитета у Истражном затвору Подгорица са предлозима мјера које имају за циљ побољшање услова боравка притворених лица Материјал
17.Информација о додјели гранта MNE-H-MoH 4361 за борбу против AIDS, туберкулозе и маларије између Глобалног фонда и Министарства здравља и потписивању споразума о финансирању између Програма Уједињених нација за развој (UNDP) и Министарства здравља Црне Горе за потребе имплементације Гранта MNE-H-MoH 4361 с Потврдом о додјели гранта и предлозима споразума Материјал
18.Информација о потписивању Техничког аранжмана са Врховном командом Савезничких снага за Европу (SHAPE) у вези са привременим оквиром за обезбјеђивање подршке земље домаћина Савезничким снагама за реаговање (ARF) с Предлогом техничког аранжмана Материјал
19.Информација о закључивању Меморандума о разумијевању између Министарства јавне управе Црне Горе и Одјељења за јавну управу Предсједништва Савјета министара Републике Италије у области реформе јавне управе с Предлогом меморандума Материјал
20.Информација о успостављању новог јединственог Портала еУправе Материјал
21.Информација о имплементацији Информационог система за електронско управљање документима и управљање процесом електронских сједница Владе Црне Горе Материјал
22.Информација о електронској размјени података између регистара Материјал
23.Информација о функционисању Web портала Владе Црне Горе Материјал
24.Информација о имплементацији информационог система за електронску идентификацију и аутентификацију корисника (NS eID) и информационог система за електронску наплату и контролу наплата административних такси и накнада (NS NAT) Материјал
25.Информација у вези са добијањем статуса посматрача у Управном одбору Агенције ЕУ за темељна права (Fundamental Rights Agency - FRA) Материјал
26.Информација о потреби доношења Закона о репрезентативности организација лица са инвалидитетом Материјал
27.Информација о рјешавању питања расподјеле добити АД „Аеродроми Црне Горе“ Подгорица за 2019. годину односно потраживања које имају од Владе Црне Горе Материјал
28.Информација у вези са статусом пореских инспектора којима је истекао мандат 2021, 2022, 2023. и 2024. године Материјал
29.Информација о закључивању Уговора о преносу кредитних средстава која су обезбијеђена из аранжмана закљученог између Владе Црне Горе и Европске инвестиционе банке за потребе финансирања пројекта „Изградња система за управљање отпадним водама у Општини Рожаје“ с Предлогом уговора о преносу кредитних средстава Материјал
30.Информација о активностима на валоризацији туристичких локалитета који су у претходном периоду били предмет приватизације Материјал
31.Информација о реализацији Плана припреме љетње туристичке сезоне 2024. године Материјал
32.Информација о складишту радиоактивног отпада (RAO) Материјал
33.Информација о урађеним студијама ревизије за поједина заштићена подручја са фокусом на националне паркове Материјал
34.Информација о Споразуму о бесповратним средствима Заједничког европског фонда за Западни Балкан / WB-IG07-MNE-ENV-01 који се односи на унапређење система за отпадне воде и водоснабдијевање у сјеверном дијелу Црне Горе (Колашин, Рожаје и Мојковац) с Предлогом споразума Материјал
35.Информација о реализацији програмске линије за подстицај директних инвестиција за 2019. и 2020. годину Материјал
36.Информација о активностима на реализацији истраживања и производње угљоводоника у подморју Црне Горе, за период јул-децембар 2024. године Материјал
37.Извјештај о стању обавезних резерви нафтних деривата Материјал
38.Информација о ажурираном Акционом плану формирања обавезних резерви нафтних деривата с Предлогом акционог плана Материјал
39.Информација о реализацији закључака Владе Црне Горе, број: 07- 319/23-3453/2, од 20.07.2023. године Материјал
40.Извјештај о пореским расходима у Црној Гори и њиховом утицају на приходе буџета Материјал
41.Полугодишњи извјештај о извршењу обавеза из уговора о јавно-приватном партнерству спроведених прије доношења закона, а уписаних у Регистар уговора о јавно - приватном партнерству Материјал
42.Предлог основе за вођење преговора и закључивање Споразума између Владе Црне Горе и Вијећа министара Босне и Херцеговине о сарадњи и узајамној помоћи у царинским питањима с Предлогом споразума Материјал
43.Предлог платформе о учешћу црногорске делегације, коју предводи министар финансија Новица Вуковић на Invisso конференцији, 14-15. јануар 2025. године, у Бечу, Федерална Република Аустрија Материјал
44.Предлог платформе за посјету министра пољопривреде, шумарства и водопривреде Владимира Јоковића Савезној Републици Њемачкој, поводом учешћа на 17. Глобалном форуму хране и пољопривреде (GFFA), који ће се одржати у Берлину, Савезна Република Њемачка, 15-18. јануар 2025. године Материјал
45.Предлог платформе за посјету министра јавне управе мр Marasha Dukaja Риму, Република Италија, 16−17. јануар 2025. године Материјал
46.Предлог платформе за посјету министра правде мр Бојана Божовића Лондону − Уједињено Краљевство Велике Британије и Сјеверне Ирске, у периоду 12−15. јануар 2025. године Материјал
III МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СЕ ВЛАДИ ДОСТАВЉАЈУ РАДИ ДАВАЊА МИШЉЕЊА ИЛИ САГЛАСНОСТИ
47.Предлог одлуке о измјени Одлуке о локалним комуналним таксама општине Тузи Материјал
48.Предлог колективног уговора о измјени Колективног уговора за Јавну установу Виша стручна школа „Полицијска академија“ Даниловград Материјал
49.Питања и предлози
49.1Предлог за преусмјерење средстава са Текуће буџетске резерве Материјал
49.2Предлог за преусмјерење средстава са Текуће буџетске резерве Материјал
49.3Предлог за преусмјерење средстава Материјал
49.4Предлог за давање сагласности за преусмјерење средстава и финансирање односно суфинансирање изградње и адаптације спортских објеката Материјал
49.5Годишњи извјештај о спровођењу Стартегије за младе 2023-2027, за период 2023-2024 Материјал
49.6Завршни извјештај о реализацији Програма развоја Европске омладинске картице 2022-2024 Материјал
49.7Предлог акционог плана за Стратегију за младе 2025-2026 Материјал
49.8Предлог програма за борбу против HIV/AIDS за период од 2024 - 2026. године с Предлогом оквирног акционог плана за 2024-2025. годину Материјал
49.9Предлог одлуке о прихватању Извјештаја о процјени вриједности капитала Инвестиционо-развојног фонда Црне Горе А.Д. на дан 30.09. 2024. године са Извјештајем о процјени вриједности капитала Инвестиционо-развојног фонда Црне Горе А.Д. и Предлог одлуке о емисији акција Развојна банка Црне Горе АД Материјал
49.10Информација о преусмјеравању неутрошених средстава у Капиталном буџету Управе за саобраћај за 2024. годину за потребе плаћања експропријације на дионици аутопута од Матешева до Андријевице Материјал
49.11Предлог за финансирање Савеза удружења бораца Народноослободилачког рата и антифашиста Црне Горе, Савеза организација бораца НОР-а Црне Горе и Удружења бораца ратова од 1990. године Црне Горе из Текуће буџетске резерве Материјал
49.12Информација о усвајању Средњорочне стратегије управљања дугом за период 2025-2027. године с Предлогом стратегије Материјал
49.13Информација о статусу пројеката који се финансирају из кредитних средстава са стањем на 30.09.2024. године Материјал
49.14Информација о рјешавању проблема превоза ученика гдје нема организованог јавног превоза, посебно у руралним подручјима и додјели возила школама на територији Црне Горе с Предлогом одлуке о додјели возила на располагање Материјал
49.15Предлог закона о измјенама и допунама Закона о националном оквиру квалификација Материјал
49.16Предлог закона о измјенама и допунама Закона о националним стручним квалификацијама Материјал
49.17Предлог закона о измјенама Закона о основном образовању и васпитању Материјал
49.18Извјештај о реализацији Акционог плана Стратегије сајбер безбједности 2022-2026, за период 2022-2023, са предлогом Акционог плана за 2024. годину Материјал
49.19Информација о закључивању Анекса Пројектног уговора у вези са пројектом „Подршка дигиталној трансформацији у Црној Гори“ и преносу новчаних средстава за ову намјену с Предлогом анекса Пројектног уговора Материјал
49.20Информација о активностима на реализацији пројекта повезивања електроенергетских система Црне Горе и Италије подморским каблом Материјал
49.21Предлог одлуке о измјени Одлуке о образовању Комисије за спровођење јавне аукције за додјелу емисионих кредита Материјал
49.22Предлог за преусмјерење средстава с потрошачке јединице Министарство екологије, одрживог развоја и развоја сјевера на потрошачку јединицу Министарство вањских послова Материјал
49.23Информација о обезбјеђивању средстава за отпочињање поступка експропријације непокретности у захвату Фазе II Аеродрома Тиват на локалитетима КО Ђурашевићи и КО Мрчевац Материјал
49.24Информација о закључивању Меморандума о разумијевању између Министарства вањских послова и америчког Стејт Дипартмента о одговору на манипулације информацијама од стране иностраних ентитета с Предлогом меморандума Материјал
49.25Захтјев за давање сагласности Владе Црне Горе за исплату накнада члановима радне групе за израду Нацрта стратегије стамбене политике Црне Горе до 2034. године Материјал
49.26Предлог за измјену закључака Владе Црне Горе, број: 10-421/24-6630/2, са сједнице од 28. новембра 2024. године Материјал
49.27Предлог за уступање на привремено коришћење, просторија - објекат школе Подручне установе „Мосори“ Општини Даниловград, за потребе рада и функционисања Савјета Мјесне заједнице „Мосори“, која је евидентирана на кат.парцели бр. 4182/1, ЛН бр. 20 КО Бријестово I – Даниловград, као својина Црне Горе – субјекат располагања Влада Црне Горе, којом управља ЈУ ОШ „Милосав Кољеншић“ – Даниловград, на период до 5 година, без накнаде с Предлогом уговора Материјал
49.28Предлог за уступање на коришћење непокретности, без накнаде, Министарству економског развоја, и то: пословни простор у згради бр. 1 (која се налази на катастарској парцели бр. 1146/3, уписаној у ЛН бр. 742 КО Подгорица I), по начину коришћења – Пословни простор у ванпривреди, катастарски означеног као ПД 132, спратности - приземље, површине 74 m2, као својина Црне Горе - субјекат располагања Владе Црне Горе, на период од 5 година, уз могућност продужења Материјал
49.29Предлог одлуке о измјени Одлуке о преносу права располагања на непокретностима Главном граду Подгорица ради остваривања јавног интереса - уређења шеталишта уз обалу ријеке Мораче Материјал
49.30Предлог за уступање на привремено коришћење просторија руског посланства на Цетињу за потребе смјештаја Факултета драмских умјетности Материјал
49.31Информација о давању сагласности Државе Црне Горе, као заложног повјериоца, Црногорском електропреносном систему АД Материјал
49.32Предлог одлуке о измјенама и допунама Одлуке о накнади за комунално опремање грађевинског земљишта Општине Херцег Нови Материјал
49.33ИНТЕРНО
IV НА УВИД
50.1Извјештај о учешћу министра рударства, нафте и гаса мр Адмира Шахмановића на Енергетској конференцији „Енергетска политика Западног Балкана“ 10. децембра 2024. године, у Београду, Република Србија Материјал
50.2Извјештај са састанка министара одбране држава чланица и посматрача Америчко-јадранске повеље (А5), 3−4. децембар 2024. године, Тирана, Република Албанија Материјал
50.3Извјештај о радној посјети министра људских и мањинских права Fatmira Gjeke, Барселона, Шпанија, у периоду 09 − 11. 12. 2024. године Материјал
Да ли вам је садржај ове странице био од користи?