- Влада Црне Горе
Завод за школство НАША ШКОЛА БР. 24: КАКО УЧЕНИЦИМА ПОМОЋИ ДА СТАВАР...
НАША ШКОЛА БР. 24: КАКО УЧЕНИЦИМА ПОМОЋИ ДА СТАВАРАЈУ... – ПРВА ИСКУСТВА
Књига се састоји од пет цјелина. Прва цјелина под називом Теоријско-практични оквир нуди теоријску подлогу, као и неке могућности и значај примјене овог поступка и обухвата текстове: Пут ствараоца или како стварати текст, Стварање текста – могућност за развој функционалне писмености у основној школи и актуелни образовни програми, Облици ученичких писаних радова, с посебним освртом на подстицање вјештине описивања, Пут ствараоца као дио наставне праксе и Значај примјене методског поступка од првог разреда основне школе. Ауторке текстова су чланице стручног тима Пројекта: др Душанка Поповић, Нађа Дурковић. Александра Вешовић Ивановић и Дијана Кузмановић.
Друга цјелина садржи примјере примјене методског приступа у настави за комплетан процес (20) и за поједине његове фазе (шест). Ауторке ових текстова су професорице укључене у Пројекат: Наталија Лакић, Јелена Гошовић Перовић, Ана Јањушевић, Гордана Миладиновић, Мирка Живковић, др Тамара Пилетић, Ирена Мугоша, Љубица Булатовић, Сташа Барабаш, Снежана Турковић, Жељка Труш, Марина Гајовић, Славица Радевић, Снежана Воротовић, Вера Мићуновић, Мирјана Вујовић, Александра Куч, Наташа Радовић, Анела Мулић, Соња Пековић, Есмана Кајевић, Ирена Фемић, Љиљана Дрпљанин и Елвира Хамзић.У трећој цјелини представљене су активности реализиване у оквиру Пројекта, а у четвртој изнесени закључци, перспективе и идеје за даљи рад.
Завод за школство организоваће промоцију ове књиге у Подгорици, Бијелом Пољу, Никшићу и Бару.