Пажња: Садржај ове странице је дио архивског садржаја и односи се на претходне сазиве Владе Црне Горе. Могуће је да су информације застарјеле или нерелевантне.
Архива

Одржана обука за израду прилагођеног радно-развојног материјала за конкретне сметње од стране ресурсних центара

Објављено: 20.11.2019. 20:42 Аутор: ПР служба Министаратва просвјете

У РЦ „Др Перута Ивановић“ у Котору од 14. до 15. новембра одржана је обука стручних сарадника школа, наставника ликовне кутуре, технике, информатике, ИЦТ координатора школа са интегрисаним одјељењима за израду прилагођеног радно-развојног материјала за конкретне сметње, како би кадар у овим школама био у могућности да спроводи активности попут оних које ресурсни центри реализују у асистивним кабинетима. Обуку су одржали тимови ресурсних центара.

Обухваћене су сљедеће теме: аутизам и интелектуалне сметње, тјелесне и сметње вида, сметње слуха, говорно-језичке тешкоће; за сваку дате опис, препоруке за рад и прилагођавање, приступи који се примјењују, дидактика која се користи (принципи у изради), потпомогнута комуникација (форме, облици, средства, уређаји, примјена).

PR služba Ministarstva prosvjete

Тимови за обуку су: Тони Колетић, Тијана Дедејић, Анита Радета, Ђуро Стегић, Маја Радусиновић и Љиља Домазет Јовановић.

Након сваке области усиједио је и практичан рад са намјером да кадар у школама с интегрисаним одјељењима почне да користи и израђује такозване нискотехнолошка комуникациона и дидактичка средства.

Стратегија инклузивног образовања (2019-2025) одређује даље правце развоја образовања за ђецу са посебним образовним потребама. Визија Стратегије инклузивног образовања је да дјеци са посебним образовним потребама обезбиједити доступно, приступачно и квалитетно инклузивно образовање на свим нивоима.

Пројекат реализује Министарство просвјете уз подршку канцеларије УНИЦЕФ-а.

Да ли вам је садржај ове странице био од користи?